Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ eronnut mies tässä, kysyttävää?

Eelieinari
06.01.2021 |

Saa kysyä, vastaan kun ehdin. Taustaa:
-akateeminen
-nyt 5. viikko työttömänä
-eronnut 2v sitten
-teinilapsia, asuvat äidillään
-en polta, en juo, en käytä aineita
-vastustan persuja, mutta kannatan Trumpia
...

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsen ruuanlaittotaitoa? Joku muu tekee kun maksaa. Lapset tarjoutuivat itse pesemään lattiat kun kerroin aikeistani tilata siivoojan.

Kyllähän jokainen kunnollinen isä haluaa tarjota terveellistä ruokaa lapsilleen. Siksi ruokaa laitetaan itse. Itse tehtynä tietää ruoan raaka-aineet. Ja onhan se parempaa kuin noutorouka.

Vierailija
22/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aasiasta? Kyllä suomessa on kyvykkäitä naisia, ihan sytyttäviäkin. Minä en vain halua naista rinnalle, en edes spermapatjaksi. Minä pärjään itseni kanssa parhaiten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump edustaa vapautta. Ihmiskunta ei ymmärrä missä harhakuplassa elää.

Taidat olla itse siellä kuplassa.

Vierailija
24/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitä mieltä että menisit 35:sta jos käyttäisit tennareita, siistejä farkkuja ja rennohkoa paitapuseroa? Vai mitä ne nyt oli...

Vierailija
25/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aasiasta? Kyllä suomessa on kyvykkäitä naisia, ihan sytyttäviäkin. Minä en vain halua naista rinnalle, en edes spermapatjaksi. Minä pärjään itseni kanssa parhaiten yksin.

Testot alhaalla vai?

Vierailija
26/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää 35:ltä, miksi haluaisin? Naisten takia? Työkavereiden takia? Lasten takia? Ei, eo mun tarvi peitellä sitä milä olen.

Samalla vastaan ruuanlaitto-kommenttiin että kullä lapset tietävät että oon surkea ruuanlaittaja, mielummin nappaan noutolounaita entisestä työpaikkaruolalasta mukaan ja lämmitetään kotona. On terveellistä salaatteineen ja muine höystöineen.

Vierailija
27/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot alhaalla... Piti vähän miettiä mitä tarkoitat. Olenkohan erakoitunut liikaa. Kyllä tämä vehje innostuu ihan kuin 35-vuotiaallakin. Kyse on valtakamppailusta, hallitseeko tekemisiäni tuo kolmas jalka vai pää. Nukerrettu tuota lisäkettä ei ole, pontevasti hyppää edelleen jos aihetta ilmaantuu (ja joskus vaikkei aihetta olisikaan).

Vierailija
28/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet itsesi 15 vuoden päästä?

Vierailija
29/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla läheistä ystävää?

Vierailija
30/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa.

Vierailija
31/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsot elämääsi taaksepäin: miten arvosi ovat muuttuneet viimeisen 30 vuoden aikana vai ovatko muuttuneet ylipäätään?

Vierailija
32/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheistä... On ystäviä, sellaisiakin joiden luo voi mennä keskellä yötä kun vituttaa. Ymmärtänette kuitenkin että eivät miehet avaudu kaverilleen kuten naiset tekevät.

Vierailija
33/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua naista? Etkö kaipaa parisuhdetta.

Suosittelen opettelemaan lattian pesun. Se on tärkeää.

Vierailija
34/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia tunteita olet joutunut läpikäymään eron myötä?

Vierailija
35/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot muuttuneet, tulihan sieltä syvemmällekin luotaava kysymys. Olen suvaitsevampi toisia kohtaan, raha ei ole pääasia enää (tai sitä on tarpeeksi) ja olen ymmärtänyt että mitää ei täältä saa mukaan arkkuun, siinä puvussa ei ole taskuja. Eli mitäpä tässä enää pingottamaan ja stressaamaan.

Vierailija
36/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valehtelit viimeksi?

Vierailija
37/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole turha ero. Turhaakin turhempi.

Miksi seksiä ei ollut vuosiin? Eikö vaimosi suostunut, vai oliko hänellä joku vaiva?

Menkää takaisin yhteen, hyvänen aika. On sitten lapsen lapsilla aikanaan ehjä mummola edes.

Lisäksi lastenne on helpompi käydä hoitamassa teidän asioitanne vanhuudessa yhdessä paikassa. Kun tulette vanhoiksi, ehkä kaipaatte vierelle sitä toista kuitenkin.

Vierailija
38/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet lapsillesi samanlainen isä kuin oma isäsi oli sinulle ja millä tavalla olet erilainen?

Vierailija
39/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattian pesu on sekundäärinen toiminto, ne jäävät usein minulla tekemättä.

Vierailija
40/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olisi aikaa löytää joku kainaloon lämmittämään. Miksi olet päättänyt olla ilman läheistä suhdetta loppuelämän? Keski-iän kriisi itsellä käsillä ja roikun huonossa ihmissuhteessa olosuhteiden pakosta. En myöskään halua olla täysin ilman läheisiä kun kunto aikanaan heikkenee ja taidan päätyä oman käden kautta poistumiseen kun aika tulee, mutta miksi sinä siis olet päätynyt yksinelämisen valintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme