50+ eronnut mies tässä, kysyttävää?
Saa kysyä, vastaan kun ehdin. Taustaa:
-akateeminen
-nyt 5. viikko työttömänä
-eronnut 2v sitten
-teinilapsia, asuvat äidillään
-en polta, en juo, en käytä aineita
-vastustan persuja, mutta kannatan Trumpia
...
Kommentit (63)
Miksi aasiasta? Kyllä suomessa on kyvykkäitä naisia, ihan sytyttäviäkin. Minä en vain halua naista rinnalle, en edes spermapatjaksi. Minä pärjään itseni kanssa parhaiten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Trump edustaa vapautta. Ihmiskunta ei ymmärrä missä harhakuplassa elää.
Taidat olla itse siellä kuplassa.
Oletko sitä mieltä että menisit 35:sta jos käyttäisit tennareita, siistejä farkkuja ja rennohkoa paitapuseroa? Vai mitä ne nyt oli...
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasiasta? Kyllä suomessa on kyvykkäitä naisia, ihan sytyttäviäkin. Minä en vain halua naista rinnalle, en edes spermapatjaksi. Minä pärjään itseni kanssa parhaiten yksin.
Testot alhaalla vai?
En halua näyttää 35:ltä, miksi haluaisin? Naisten takia? Työkavereiden takia? Lasten takia? Ei, eo mun tarvi peitellä sitä milä olen.
Samalla vastaan ruuanlaitto-kommenttiin että kullä lapset tietävät että oon surkea ruuanlaittaja, mielummin nappaan noutolounaita entisestä työpaikkaruolalasta mukaan ja lämmitetään kotona. On terveellistä salaatteineen ja muine höystöineen.
Testot alhaalla... Piti vähän miettiä mitä tarkoitat. Olenkohan erakoitunut liikaa. Kyllä tämä vehje innostuu ihan kuin 35-vuotiaallakin. Kyse on valtakamppailusta, hallitseeko tekemisiäni tuo kolmas jalka vai pää. Nukerrettu tuota lisäkettä ei ole, pontevasti hyppää edelleen jos aihetta ilmaantuu (ja joskus vaikkei aihetta olisikaan).
Missä näet itsesi 15 vuoden päästä?
Kun katsot elämääsi taaksepäin: miten arvosi ovat muuttuneet viimeisen 30 vuoden aikana vai ovatko muuttuneet ylipäätään?
Läheistä... On ystäviä, sellaisiakin joiden luo voi mennä keskellä yötä kun vituttaa. Ymmärtänette kuitenkin että eivät miehet avaudu kaverilleen kuten naiset tekevät.
Miksi et halua naista? Etkö kaipaa parisuhdetta.
Suosittelen opettelemaan lattian pesun. Se on tärkeää.
Mitä kaikkia tunteita olet joutunut läpikäymään eron myötä?
Arvot muuttuneet, tulihan sieltä syvemmällekin luotaava kysymys. Olen suvaitsevampi toisia kohtaan, raha ei ole pääasia enää (tai sitä on tarpeeksi) ja olen ymmärtänyt että mitää ei täältä saa mukaan arkkuun, siinä puvussa ei ole taskuja. Eli mitäpä tässä enää pingottamaan ja stressaamaan.
Eikö tuo ole turha ero. Turhaakin turhempi.
Miksi seksiä ei ollut vuosiin? Eikö vaimosi suostunut, vai oliko hänellä joku vaiva?
Menkää takaisin yhteen, hyvänen aika. On sitten lapsen lapsilla aikanaan ehjä mummola edes.
Lisäksi lastenne on helpompi käydä hoitamassa teidän asioitanne vanhuudessa yhdessä paikassa. Kun tulette vanhoiksi, ehkä kaipaatte vierelle sitä toista kuitenkin.
Millä tavalla olet lapsillesi samanlainen isä kuin oma isäsi oli sinulle ja millä tavalla olet erilainen?
Lattian pesu on sekundäärinen toiminto, ne jäävät usein minulla tekemättä.
Vielä olisi aikaa löytää joku kainaloon lämmittämään. Miksi olet päättänyt olla ilman läheistä suhdetta loppuelämän? Keski-iän kriisi itsellä käsillä ja roikun huonossa ihmissuhteessa olosuhteiden pakosta. En myöskään halua olla täysin ilman läheisiä kun kunto aikanaan heikkenee ja taidan päätyä oman käden kautta poistumiseen kun aika tulee, mutta miksi sinä siis olet päätynyt yksinelämisen valintaan?
Kyllähän jokainen kunnollinen isä haluaa tarjota terveellistä ruokaa lapsilleen. Siksi ruokaa laitetaan itse. Itse tehtynä tietää ruoan raaka-aineet. Ja onhan se parempaa kuin noutorouka.