Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ eronnut mies tässä, kysyttävää?

Eelieinari
06.01.2021 |

Saa kysyä, vastaan kun ehdin. Taustaa:
-akateeminen
-nyt 5. viikko työttömänä
-eronnut 2v sitten
-teinilapsia, asuvat äidillään
-en polta, en juo, en käytä aineita
-vastustan persuja, mutta kannatan Trumpia
...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan Trumpia -> ei jatkoon.

Vierailija
2/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman aloitteesta erositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun. Ei kolmatta henkilöä. Ei seksiä 3 vuoteen aviossa, eron jälkeenkin vain kerran. Rakkaus "kuoli" pois 18 vuodessa. Olemme puheväleissä ex:n kanssa.

Vierailija
4/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt sitte? Mistä meinaat löytää naisen?

Vierailija
5/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kannatat Trumpia?

Vierailija
6/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää koskeakaan naiseen, inhottaa ajatellakin. En kyllä himoitse miehiäkään. Tarpeet hoitaa oma käsi kerran viikossa. Ruokaa saa tilattua, olen opetellut keittämään puuron ja perunat. Pesukone hoitaa hommansa, imurikin pysyy kädessä. Lapset käydessään alkuviikosta lupasivat pestä lattiat kunntulevat seuraavan kerran ensi viikolla. Pärjään ilman naistakin.

Vierailija
7/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump edustaa vapautta. Ihmiskunta ei ymmärrä missä harhakuplassa elää.

Vierailija
8/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kerrostalossa vai? Onko sinulla hyvä suhde lasten kanssa?

Vierailija
9/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lattiaasi ei ole pesty kahteen vuoteen?

Vierailija
10/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio enää koskeakaan naiseen, inhottaa ajatellakin. En kyllä himoitse miehiäkään. Tarpeet hoitaa oma käsi kerran viikossa. Ruokaa saa tilattua, olen opetellut keittämään puuron ja perunat. Pesukone hoitaa hommansa, imurikin pysyy kädessä. Lapset käydessään alkuviikosta lupasivat pestä lattiat kunntulevat seuraavan kerran ensi viikolla. Pärjään ilman naistakin.

Miksi lasten pitää pestä lattiasi?

Vierailija
11/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas heikot ruoanlaittotaidot. Et selvästikään pysty huolehtimaan itsestäsi etkä lapsistasi. Järkyttävää.

Vierailija
12/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä rivarikolmiossa, ja toisern kysymykseen kyllä, en ole pessyt lattioita kahteen vuoteen, imuroitu kyllä. Suhde lapsiin... No, nuorin on "hmm en tiiä" - murkkuiässä, vanhemmat lapset pystyvät jo keskustelemaan.

Vierailija
13/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsen ruuanlaittotaitoa? Joku muu tekee kun maksaa. Lapset tarjoutuivat itse pesemään lattiat kun kerroin aikeistani tilata siivoojan.

Vierailija
14/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pälkähti päähäsi tulla kyselemään mitään tältä palstalta?

~ mummo65 ~

Vierailija
15/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko ottaa joku julkkis kämppikseksi, kenet ottasit ja miksi juuri hänet?

Vierailija
16/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naiset inhottaa?

Vierailija
17/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen vieraillut täällä silloin tällöin. Hyvää viihdettä. Tosin nyt kirjoitan ensimmäistä kertaa, tähän asti vain peukku ylös tai alas. Jostsin, oisko iltasanomien jostain jutusta jäänyt osoite muistiin. Kirjoitustyylejä kun katsoo, väitän että 20% kommenteista on miehen kirjoittamia, riippuu tietysti aiheestakin.

Vierailija
18/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ystävällisen neuvon. Älä sentään kaikkia naisia hylkää, karta suomalaisia naisia, mutta hanki nainen jostain aasian maasta.

Vierailija
19/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan Trumpia -> ei jatkoon.

T ä m ä !

Vierailija
20/63 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis... Öö, tässä olen huono. Katson telkusta vain uutiset, en muuta, en oiekin psaa nimetä ketään "julkkista" saati verrata niitä. En kaipaa kämppikseksi ketään. Tai, koiran voisin ottaa, tulisi lähdettyä ulos useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän