Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan arkipyhiä

Vierailija
06.01.2021 |

Ihan kamalia. Fiilis kuin sunnuntaina.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin vielä

Vierailija
2/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä totta

Vierailija
4/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rankkaa!

Vierailija
5/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa tuplapalkan niin jaksaa paremmin :)

Vierailija
6/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kohta pääsee taas etätöihin lepäämään!

Vierailija
7/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun kokeiltiin arkipyhien siirtämistä seuraavalle lauantaille? Se kokeilu ei kauan kestänyt. Minä vuonna se olikaan?

Vierailija
8/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiainen ja helatorstai, aivan turhia pyhiä. Etenkin jälkimmäisen olen aina duunissa...

Vierailija
9/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan mun työtä, joten jokainen ylimääräinen vapaa on kuin taivas maan päällä.

Vierailija
10/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, kun kokeiltiin arkipyhien siirtämistä seuraavalle lauantaille? Se kokeilu ei kauan kestänyt. Minä vuonna se olikaan?

Miksi ne pitää siirtää jonnekkin? Jospa ne vain heivattaisiin menneisyyteen?

Vierailija
11/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan sunnuntaifiilis. Oli kyllä ihanaa nukkua pitkään!

Vierailija
12/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää siirtää jonnekkin? Jospa ne vain heivattaisiin menneisyyteen?

Ei missään nimessä heivata. Jokainen arkipyhä töissä tuo mukavan lisän tilipussiin :)

Vierailija
13/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus kuitenkin jätettiin niin, että pe on aatto ja la juhannuspäivä. Riippumatta siitä, onko la Johanneksen nimipäivä. Miksiköhän näin :D?

Vierailija
14/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä iloa. Tiskaan ja kokkaan iloja.

Vierailija
15/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan mun työtä, joten jokainen ylimääräinen vapaa on kuin taivas maan päällä.

Sama, yhdistän arkipyhiin lomapäiviäni niin saan mahdollisimman paljon vuoden aikana lyhyitä vapaita käyttämällä muutamia lomapäiviä. Helatorstain jälkeisen perjantain otan aina lomaksi, niin saan kivan neljän päivän breikin. Nyt tänä vuonna otin ma-ti lomaksi tähän loppiaisen yhteyteen.

Vierailija
16/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannus kuitenkin jätettiin niin, että pe on aatto ja la juhannuspäivä. Riippumatta siitä, onko la Johanneksen nimipäivä. Miksiköhän näin :D?

Taisi olla elinkeinoelämän vaatimus, ettei työntekijöille tule liian pitkiä vapaita  - olikohan asialla erityisesti paperiteollisuus? Elinkeinoelämä haluaisi taloudellisista syistä kaikki arkipyhät pois, kuten loppiaisen ja helatorstain. Tuotanto seisoo tai ainakin pitää maksaa lisää liksaa työntekijöille. 

Vierailija
17/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V..uttaa jo huominen maanantai prkl.

Vierailija
18/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa Sinä ihan mitä haluat, mutta meikäpoikapa vihaa arkea!

Vierailija
19/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla elinkeinoelämän vaatimus, ettei työntekijöille tule liian pitkiä vapaita  - olikohan asialla erityisesti paperiteollisuus? Elinkeinoelämä haluaisi taloudellisista syistä kaikki arkipyhät pois, kuten loppiaisen ja helatorstain. Tuotanto seisoo tai ainakin pitää maksaa lisää liksaa työntekijöille. 

Tuohan ei lainkaan selitä sitä, miksi vain juhannus jätettiin viikonloppuun, mutta muita ei. 

Vierailija
20/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rauhassa tehdä töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme