Miss Mary rintaliivit. Onko luotettava kauppa, kannattaako tilata?
Ärsyttää kun hyviä liivejä ei meinaa löytyä millään. Nyt tuli miellyttävän näköiset Miss Maryt somessa vastaan, mutta kauppa ihan vieras. Kokemuksia?
Kommentit (16)
Isoäitini tilaili Miss Maryn katalogista 80-luvulla jotain vaatteita. Onkohan kyseessä sama firma? Aika hyvin jos on pysynyt pystyssä näin kauan.
Eihän rintaliivejä voi tilata.
Liikkeeseen mennään ja kokeillaan eri malleja ja eri kokoja.
Asiantunteva myyjä opastaa.
Siivosin kaappeja ja löysin noin 50 kappaletta erilaisia liivejä. Olin jo aiemmin luopunut liivien käytöstä, tai oikeammin rajoitan pelkästään juhlakäyttöön. Siuunnitelmissa on myös rintojen pienentäminen AA-kuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rintaliivejä voi tilata.
Liikkeeseen mennään ja kokeillaan eri malleja ja eri kokoja.
Asiantunteva myyjä opastaa.
Ne "asiantuntevat" liivikaisat opastavat ostamaan liian pieniä. Vai onko jollekin sanottu erikoisliikkeessä "meillä ei nyt valitettavasti ole sinulle sopivia"? Netistä kannattaa suosiolla tilata pari rinnakkaiskokoa, kun voi palauttaa toiset.
Olen tilannut Miss Marylta ja saanut ihan hyviä, vaikka minulla on ongelmakoko, eli iso kuppi ja pieni ympärys. Jälkimmäinen on tässä vuosien mittaan korjaantunut, joten nykyään löytyy helpommin sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rintaliivejä voi tilata.
Liikkeeseen mennään ja kokeillaan eri malleja ja eri kokoja.
Asiantunteva myyjä opastaa.
Ei ole liikettä lähimaillakaan. Enkä muutenkaan myyjää halua samaan koppiin, jossa olen yläkroppa paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Siivosin kaappeja ja löysin noin 50 kappaletta erilaisia liivejä. Olin jo aiemmin luopunut liivien käytöstä, tai oikeammin rajoitan pelkästään juhlakäyttöön. Siuunnitelmissa on myös rintojen pienentäminen AA-kuppiin.
En itsekään käytä liivejä kuin harvoin, teen etätyötä ja liivit laitan vain jos poistun kotoa. Enkä aina silloinkaan. Mutta olisi kiva saada edes sinne juhliin jotkut hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän rintaliivejä voi tilata.
Liikkeeseen mennään ja kokeillaan eri malleja ja eri kokoja.
Asiantunteva myyjä opastaa.
Ne "asiantuntevat" liivikaisat opastavat ostamaan liian pieniä. Vai onko jollekin sanottu erikoisliikkeessä "meillä ei nyt valitettavasti ole sinulle sopivia"? Netistä kannattaa suosiolla tilata pari rinnakkaiskokoa, kun voi palauttaa toiset.
Olen tilannut Miss Marylta ja saanut ihan hyviä, vaikka minulla on ongelmakoko, eli iso kuppi ja pieni ympärys. Jälkimmäinen on tässä vuosien mittaan korjaantunut, joten nykyään löytyy helpommin sopivia.
Eli ilmeisen luotettavasti tulee toimitukset ym. Kiitos, täytyy testata 😊
On luotettava, toinen on Timarco. Tllä ei edes postikuluja.
On luotettava. Mulla on vaan yhdet niiden liivit, mutta alushousuja varmaan viidettoista. Kerran tilasin 2x4 alushousut kahdessa eri värissä. Sain toista väriä yhdet ja toista kahdet. Laitoin reklamaation, vastasivat sähköpostiin samana päivänä ja lähettivät heti puuttuvat.
Minäkin olen tilannut sieltä, on luotettava.
Voi olla luotettava, mutta hukkaan menee rahat, kun liiveissä ei ole mitään tukea. Olen sovitellut noita kaupassa.
Kyllä liike toimiva on. Täytyy oppia katsomaan niitä malleja kylläkin ja tarkasti vertailemaan, mitä esittelyteksteissä ja myös asiakasarvosteluissa sanotaan. Hiukan huvittava on 100 pesun kestämistakuu. Ehkä joku käyttää sitä, mutta on aika selvää, että eivät pysy hyvinä 100 pesua, enkä itse sellaista odottaisikaan.
Olen ostanut Merita bran kautta hyviä rintsikoita ( Anita) jo monen vuoden ajan. Aina toiminut hyvin ja tuotteet olleet laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut Merita bran kautta hyviä rintsikoita ( Anita) jo monen vuoden ajan. Aina toiminut hyvin ja tuotteet olleet laadukkaita.
Myyvät myös miss Maryjä.
Minusta noi on jotenkin lörppöjä, siis materiaali ei tue tarpeeksi.