Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Mary rintaliivit. Onko luotettava kauppa, kannattaako tilata?

Vierailija
12.05.2026 |

Ärsyttää kun hyviä liivejä ei meinaa löytyä millään. Nyt tuli miellyttävän näköiset Miss Maryt somessa vastaan, mutta kauppa ihan vieras. Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noi on jotenkin lörppöjä, siis materiaali ei tue tarpeeksi.

Vierailija
2/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini tilaili Miss Maryn katalogista 80-luvulla jotain vaatteita. Onkohan kyseessä sama firma? Aika hyvin jos on pysynyt pystyssä näin kauan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rintaliivejä voi tilata.

Liikkeeseen mennään ja kokeillaan eri malleja ja eri kokoja.

Asiantunteva myyjä opastaa. 

Vierailija
4/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kaappeja ja löysin noin 50 kappaletta erilaisia liivejä. Olin jo aiemmin luopunut liivien käytöstä, tai oikeammin rajoitan pelkästään juhlakäyttöön. Siuunnitelmissa on myös rintojen pienentäminen AA-kuppiin. 

Vierailija
5/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "asiantuntevat"  liivikaisat opastavat ostamaan liian pieniä. Vai onko jollekin sanottu erikoisliikkeessä "meillä ei nyt valitettavasti ole sinulle sopivia"? Netistä kannattaa suosiolla tilata pari rinnakkaiskokoa, kun voi palauttaa toiset.

Olen tilannut Miss Marylta ja saanut ihan hyviä, vaikka minulla on ongelmakoko, eli iso kuppi ja pieni ympärys. Jälkimmäinen on tässä vuosien mittaan korjaantunut, joten nykyään löytyy helpommin sopivia.

Vierailija
6/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikettä lähimaillakaan. Enkä muutenkaan myyjää halua samaan koppiin, jossa olen yläkroppa paljaana.

Vierailija
7/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kaappeja ja löysin noin 50 kappaletta erilaisia liivejä. Olin jo aiemmin luopunut liivien käytöstä, tai oikeammin rajoitan pelkästään juhlakäyttöön. Siuunnitelmissa on myös rintojen pienentäminen AA-kuppiin. 

En itsekään käytä liivejä kuin harvoin, teen etätyötä ja liivit laitan vain jos poistun kotoa. Enkä aina silloinkaan. Mutta olisi kiva saada edes sinne juhliin jotkut hyvät. 

Vierailija
8/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "asiantuntevat"  liivikaisat opastavat ostamaan liian pieniä. Vai onko jollekin sanottu erikoisliikkeessä "meillä ei nyt valitettavasti ole sinulle sopivia"? Netistä kannattaa suosiolla tilata pari rinnakkaiskokoa, kun voi palauttaa toiset.

Olen tilannut Miss Marylta ja saanut ihan hyviä, vaikka minulla on ongelmakoko, eli iso kuppi ja pieni ympärys. Jälkimmäinen on tässä vuosien mittaan korjaantunut, joten nykyään löytyy helpommin sopivia.

Eli ilmeisen luotettavasti tulee toimitukset ym. Kiitos, täytyy testata 😊

Vierailija
9/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava, toinen on Timarco. Tllä ei edes postikuluja.

Vierailija
10/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Mulla on vaan yhdet niiden liivit, mutta alushousuja varmaan viidettoista. Kerran tilasin 2x4 alushousut kahdessa eri värissä. Sain toista väriä yhdet ja toista kahdet. Laitoin reklamaation, vastasivat sähköpostiin samana päivänä ja lähettivät heti puuttuvat. 

Vierailija
11/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tilannut sieltä, on luotettava.

Vierailija
12/12 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.ttu sä oot ruma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi