Olen korkeakoulutettu akateeminen sivistynyt nainen ja vastustan aborttia tietyissä tilanteissa
Kommentit (30)
Sivistyksesi puute näkyi jo viestistäsi joten ei kysymyksiä.
Otsikko ja kysymys ovat ristiriidassa keskenään. Et siis ole aito.
Palstapersu mies siellä taas jälleen kerran larppaa korkeakoulutettua, sivistynyttä naista. Huoh.
Kyllä.
Miksi näet itsesi niin erikoisena, että siitä pitää tehdä oma aloitus? Mikset vain jaa sivistyneitä mielipiteitäsi aborttikeskustelussa, vaan aloitat keskustelun jossa vieläpä jätät erittelemättä mitä ne tilanteet on joissa aborttia vastustat?
No en minä tästä ainakaan provosoidu jos ja kun se oli tarkoitus. Vaikka olen abortin tehnyt.
En halua kysyä sulta mitään, saat olla ihan mitä mieltä vaan mistä vaan.
Miksi mielipiteelläsi pitäisi olla mitään väliä kellekään? Yhtä tyhjän kanssa se on kuitenkin kuten muidenkin loputtomat mielipiteet
No missä tilanteissa vastustat ja missä et?
Vierailija kirjoitti:
Palstapersu mies siellä taas jälleen kerran larppaa korkeakoulutettua, sivistynyttä naista. Huoh.
Onko se ihan todella niin uskomatonta, että korkeakoulutettu nainen vastustaa aborttia?
Tässä teille aiheesta lisää:
Minäkin olen korkeakoulutettu, sivistynyt, nuori nainen ja vastustan aborttia lähes kaikissa tilanteissa. Entä sitten? Jokaisella omat arvonsa.
Hienoa Pertti, että et tällä kertaa aloittanut Naisena...
Sorry, mutta tunnistettiin sinut silti 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihan todella niin uskomatonta, että korkeakoulutettu nainen vastustaa aborttia?
No, ei se ole. Mutta se on epäuskottavaa että korkeakoulutettu nainen tekisi tällaisia aloituksia.
Terveisin: naisena esiintyvä mies
No sittenhän varmaan jätät itse abortin tekemättä, jos tuo "tietty tilanne" osuu sinun kohdallesi.
Oliko tässä muuta?
Ei pahalla Ap. mutta minusta sinä et avauksesi perusteella vaikuta kovin sivistyneeltä... - Sivistynyt ihminen tuskin tekisi tällaista avausta. - Vähemmänkin sivistynyt ihminen ymmärtää, että abortti ei ole mustavalkoinen asia niin, että se olisi aina joko yksistään hyvä asia tehdä abortti enempiä puntaroimatta tai torjuttava ja olla milloin tahansa tekemättä.
_Se vähän yksinkertaisempi mies
Millä tavoin määrittelet sivistyksesi ?