Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrulet 5 pussilla päivässä laihdut, pitääkö paikkansa, tuleeko yökki jossain vaiheessa?

Vierailija
06.01.2021 |

Ajattelin kokeilla 2 viikkoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, jos sitä noudattaa.

Laihdutus on puhdasta matematiikkaa.

Vierailija
2/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat muutaman päivää voi olla paska olo, sitten menee ketoosiin ja on helppoa kuin mikä. Itse olin syksyllä 12 vko pelkällä suklaa nutrilettilla ja laihduin 22 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko parantuneet, mutta ainakin n. 15 vuotta sitten olivat ihan kauhean makuisia. Mutta niillä oli helppoa aloittaa dieetti/ elämänmuutos. paino tippui hyvin. 

Nielee vaan enempää miettimättä.

Vierailija
4/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat muutaman päivää voi olla paska olo, sitten menee ketoosiin ja on helppoa kuin mikä. Itse olin syksyllä 12 vko pelkällä suklaa nutrilettilla ja laihduin 22 kg.

Hei! Saitko pidettyä painon kurissa kuurin lopetuksen jälkeen? Onnea hienosta saavutuksesta! Itse aloitin juuri ja -10 kg olisi tarkoitus saada pois.

Vierailija
5/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturdietit on paremman makuisia. Ei maistu jauholta.

Vierailija
6/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tullut takaisin?

Vierailija
7/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin syödä nutrilett kanakeittoa vaikka vuoden

Vierailija
8/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kokeillut tuota mutta sitte kun luin mitä noi jauheet sisältää päätin jättää väliin.

Vierailija
9/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Saitko pidettyä painon kurissa kuurin lopetuksen jälkeen? Onnea hienosta saavutuksesta! Itse aloitin juuri ja -10 kg olisi tarkoitus saada pois.

Joo olen laihtunut tuon jälkeen vielä 8 kg lisää. Jatkoin 1200 kcal per päivä dieetillä. Mun alkupaino oli sairaalloisen ylipainon tasoista joten kaikkiaan pudotettavaa noin 40 kg, 10 vielä jäljellä.

Siihen pitää kyllä varautua että sitten kun ketoosi loppuu, nälkä on kova. Mutta kyllä se pystyy vaan päättämään että en syö liikaa vaikka mieli tekisi. Jotkut myös jatkaa vähähiilarisella, jolloin ketoosi ei edes katkea kun alkaa syömään, mutta mun kroppa on aina tykännyt enemmän runsashiilarisemmasta.

Vierailija
10/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sen kahden viikon jälkeen tapahtuu? Kaikki mielitekosi ovat yhtäkkiä kadonneet ja on helppoa olla syömättä tavallista ruokaa liikaa tai jättää herkut pois tai mikä nyt sitten tällä hetkellä onkin ongelmasi? Miten se syömiseen liittyvä ongelmasi niiden kahden viikon aikana häviää? Ajatteletko, että vaikka tänään on vaikea kieltäytyä herkuista, niin kahden viikon kuluttua torstaina se on yhtäkkiä helppoa?

Vierailija
11/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kuukauden verran, paino nousi 3kg. Se siitä "varmasta" laihdutusyrityksestä.

Vierailija
12/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kokeillut tuota mutta sitte kun luin mitä noi jauheet sisältää päätin jättää väliin.

Niin nämä on tarkoitettu BMI yli 35 ihmisille, ja käytettäväksi maksimissaan muutaman kuukauden ajan. Mitkään elintarvikkeeksi hyväksytyt lisä- tai makeutusaineet ei ehdi aiheuttaa mitään haittoja tuollaisessa ajassa. Ja merkittävä laihtuminen vaikeasti ylipainoisella taas tuo merkittäviä terveyshyötyjä.

Vierailija
13/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kuukauden verran, paino nousi 3kg. Se siitä "varmasta" laihdutusyrityksestä.

Siis söit 550 kcal päivässä kuukauden ja lihoit 3 kg? Tuo on jo teoriassa ihan mahdotonta.

Vierailija
14/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hullu.

Ala syödä oikein. Paino asettuu oikeaksi pikku hiljaa.

Vierailija
15/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt näitä jo vuosia.

Joka kuun ekan vkon syön na-pe, eli nytkin olen kuurilla. Lopun aikaa syön ns normaalisti.

Laihdun vuodessa reilu 5 kg.

Tavoitepaino on 57 kg. Käyn vaa alla jouluna ja juhannuksena. Painan vielä 68 kg, eli pari v menee vielä.

Vierailija
16/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sen kahden viikon jälkeen tapahtuu? Kaikki mielitekosi ovat yhtäkkiä kadonneet ja on helppoa olla syömättä tavallista ruokaa liikaa tai jättää herkut pois tai mikä nyt sitten tällä hetkellä onkin ongelmasi? Miten se syömiseen liittyvä ongelmasi niiden kahden viikon aikana häviää? Ajatteletko, että vaikka tänään on vaikea kieltäytyä herkuista, niin kahden viikon kuluttua torstaina se on yhtäkkiä helppoa?

Monet asiat on oikeasti helpompia kuurin jälkeen. Ensinnäkin riippuvuudet ruokiin katkeaa pakosta. On myös pakko oppia selviämään tunteidensa, stressin yms kanssa ilman ruokalohtua - saa kokemuksen ettei paha olo ole vaarallista eikä sitä tarvitse lääkitä ruoalla. Mahalaukku myös kutistuu jolloin pienempi määrä ruokaa riittää.

Vierailija
17/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen laihtunut tuon jälkeen vielä 8 kg lisää. Jatkoin 1200 kcal per päivä dieetillä. Mun alkupaino oli sairaalloisen ylipainon tasoista joten kaikkiaan pudotettavaa noin 40 kg, 10 vielä jäljellä.

Siihen pitää kyllä varautua että sitten kun ketoosi loppuu, nälkä on kova. Mutta kyllä se pystyy vaan päättämään että en syö liikaa vaikka mieli tekisi. Jotkut myös jatkaa vähähiilarisella, jolloin ketoosi ei edes katkea kun alkaa syömään, mutta mun kroppa on aina tykännyt enemmän runsashiilarisemmasta.

No niin mahtavaa! Paljon tsemppiä jatkoon!

Vierailija
18/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet asiat on oikeasti helpompia kuurin jälkeen. Ensinnäkin riippuvuudet ruokiin katkeaa pakosta. On myös pakko oppia selviämään tunteidensa, stressin yms kanssa ilman ruokalohtua - saa kokemuksen ettei paha olo ole vaarallista eikä sitä tarvitse lääkitä ruoalla. Mahalaukku myös kutistuu jolloin pienempi määrä ruokaa riittää.

Jos se olisi noin yksinkertaista, niin eikö jokainen laihtumista toivova vetäisi kahden viikon ajan noita kitusiinsa ja problem solved? Kansanterveyden kannalta niin helppo ratkaisu, että nuohan pitäisi saada suorastaan Kela-korvattaviksi.

Väitän, että ap on parin kuukauden kuluttua painavampi kuin tänään. Lupaatko, ap, palata kertomaan miten kävi?

Vierailija
19/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nutrulet" 😊😁❤

Vierailija
20/33 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monta kertaa Nutrilett -dieetillä. Muistakaa juoda riittävästi vettä! Ummetus vaivasi mua tosi pahasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän