Mihin uskot?
Uskotko että on olemassa Jumala?Mihin sinä uskot?
Kommentit (229)
Uskon korona siellä täällä tuolla korona sitä tätä tuota.korona sinne tänne tuonne.
Tuleuskoon.fi ääniraamattu kuuntele psalmi 91.
Olin ateisti 29 vuotiaaksi, sitten tapahtui jotain joka mullisti koko elämänkatsomukseni. Kaikki argumentit niin Jumalan olemassaolon puolesta kuin vastaan lensi yhdessä hetkessä romukoppaan täysin epäolennaisina. Jumalaa ei voi argumentoida olevaksi, ihminen joko tunnistaa sydämessään Jumalan tai sitten ei. Taivas ja helvetti ovat maan päällä. Olen itsekin ollut molemmissa ja tiedän kyllä kummassa haluan olla. En tiedä olenko kristitty enkä välitä, mutta tavallaan uskon kyllä myös Jeesukseen. Suurimmat inspiraatiot olen kuitenkin saanut esim. Alan Wattsilta ja Eckhart Tollelta.
Näinä vaikena aikoina kannattaa uskoa Jumalan armoon ja apuun.Lue raamatusta psalmi 91.Korkeimman suojassa.
Tänään 21.30 alkaen Taivaan ja maan väliltä ohjelma RadioDei.
Suoralähetys johon voi myös soittaa.
tuleuskoon.fi ääniraamattu.Kuuntele psalmi 91.
Jeesus on kuningasten kuningas ja herrojen herra.
Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Tähän uskon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka loi Jumalan? Kas siinä teille pähkäilemistä :)
Jokainen joka siihen uskoo
Uskon, että tiedän.
Tiedän, että uskon.
On muuten aika hyvä kirjan nimi myös.
Itseeni ja ajattelemattomuuteen. Löllii vaan.
Mihin uskot? Miksi uskot pitäisi mennä mihinkään?
raamattukansalle.fi
raamattu.fi.
tuleuskoon.fi ääniraamattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti eli uskon siihen mikä on tieteellisellä tavalla todistettavissa. Siihen ei kuulu mitkään jeesukset, joulupukit ja hammasfeet yms.
No tieteellisesti ei ole todistettu, ettei jumalaa ole.
Sielun (universaali käsite) kuolemattomuuteen ja ns. pakanajumaluuksiin.
Se mitä "haudan takana" sitten puolestaan on, se on mysteeri.
Jessus on minun armo ja apu tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että noihin ihmisten keksimiin höpötysuskontoihin ei uskoisi kukaan, mikäli ketään ei lapsena saisi aivopestä, ja aikuiset eivät käyttäisi valta-asemaansa hyväksi, kertoen satuja totena lapsillee, jotka heihin alisteisina luottavat.
Uskontoja ei olisi, mikäli henkisesti heikkoja ja huonosti voivia yksilöitä ei aivopestäisi.
Uskon myös että uskontoja ei olisi mikäli jokainen maailman ihminen olisi vähintään vähintään 120 äo:n omaava, eikä mitään 80 äo:n juntteja olisi olemassakaan.
Junttius on sivistymättömyyttä ja ahdaskatseisuutta. Sitä pelkkä keskivertoälykkyys ei poista.
ÄO 80 tarkoittaa heikkolahjaisuuden rsjalla olevaa, jolla on vaikeuksia suoriutua peruskoulusta.
Hihhulikreationistien pääpropagandisteina kekkaloi lääketieteen lisensiaatteja, joten pelkkä äly ei uskontoa poista.
Ystävänpäivä tänään.Jeesus on paras ystävä.