Mihin uskot?
Uskotko että on olemassa Jumala?Mihin sinä uskot?
Kommentit (229)
Jos lumeen kusee, niin jää reikä.
Sydäntä särkee jotkut kommentit.Itsekin aikoinaan kävin kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi ja tuli pää
kyllä vetävän käteen noin sanotusti. Sitten ihan tosissani kysyin,että jos olet olemassa, johdata mut totuuteen. Johan alkoi prosessi, joka johti todella isoon muutokseen. Ja se ei ole hajonnut vuosikymmenien
eikä kovien koettelemustenkaan keskellä. Eli kyllä se Jeesus on tie ja pelastus.Pyhä Henki toimii edelleen,
Raamatussa kerrottu toteutuu tälläkin hetkellä aika haipakkaa.
Mutta vain etsivä löytää. Eli uskallus kysyä tosissaan onkin sitten hankalampaa.Pää pois pussista ja kysymään
rehellisesti,ettei sitten tule karmiva totuus liian myöhään. Uskonto on ihan eri kuin usko.
Rohkeesti vaan rehellisesti kysymään, ei ihmisiltä vaan ehdottomasti korkeammalta instanssilta =)
Epäjumalien palvojia tämä maailma täynnä. Ei ihme, että Jumala lähetti koronan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Uskon siihen mitä kirkko opettaa.Jeesus on minun Herrani.
Näin, Jeesus Kristus on Herra, ja kärsinyt jotta juuri sinä voisit elää. Hän haluaa, että juuri sinä turvautuisi häneen, oppisit tuntemaan hänet ja vapautuisi kahleistasi. Tämä maailma ei voi antaa sinulle mitään pysyvää, ainoastaan Jumala joka on ikuinen voi. Minkä varaan rakennat tulevaisuutesi?
Olen spirituaalinen, tässä videossa hyvin kiteytetty spirituaalisuuden ja uskonnollisuuden erot.
Uskon, että jokin ylempi voima on olemassa, mutta en seuraa mitään uskontoa.
Uskon Raamatun ilmoittamaan Jumalaan.
Minä uskon Sannaan ja Putiniin, kumpikin tavoilleen uskollisia.
Uskon vain itseeni.
En pysty arvostamaan satukirjaan uskovia ihmlsiä.
Uskon, että kaikki on yhtä ja universumi kokee itse itseään ihmismuodossa.
Uskon tekniikkaan ja tieteeseen.
En usko satuolentoihin.
T: DI
Uskon että noihin ihmisten keksimiin höpötysuskontoihin ei uskoisi kukaan, mikäli ketään ei lapsena saisi aivopestä, ja aikuiset eivät käyttäisi valta-asemaansa hyväksi, kertoen satuja totena lapsillee, jotka heihin alisteisina luottavat.
Uskontoja ei olisi, mikäli henkisesti heikkoja ja huonosti voivia yksilöitä ei aivopestäisi.
Uskon myös että uskontoja ei olisi mikäli jokainen maailman ihminen olisi vähintään vähintään 120 äo:n omaava, eikä mitään 80 äo:n juntteja olisi olemassakaan.
jumala on paholainen mikä pitää tuhotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon vain kuolemaan. Se on varma eikä mikään muu.
Mitä kuoleman jälkeen?Mitä jos raamattu onkin totta?
Tällä jossittelulla on peooteltu ihmisiä, jotta heidät on helpompi pitää kurissa. Samalla setillä on sitten voitu polttaa naisia roviolla.
Mitäs kun se ei olekaan totta niin miten sinun käy? Jos hindut ovatkin oikeassa uudelleen syntymästä? Entä skientologit, jäätkin avaruusaluksen kyydistä kun et tajunnut lahjoittaa? Mitäs sitten?