Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli miehelle "ihan puskista"

Vierailija
06.01.2021 |

Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.

Kommentit (1475)

Vierailija
1401/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kotitöiden jaossa niinkään häirinnyt se, ettei mies koskaan imuroinut tai pyyhkinyt pölyjä, laittanut ruokaa, siivonnut keittiötä, kerännyt tavaroita lattialta, vaan ehkä enemmän se välinpitämättömyys.

Likaiset astiat jäi pöydälle, tyhjät kahvikupit ympäri asuntoa, vanhat lehdet kasautuivat isoiksi pinoiksi vaikka paperilehtiroskis oli vieressä, vessapaperin hylsyt heitettiin lattialle eikä laitettu vieressä olevaan roskikseen, tyhjät limsapullot jäivät pöydälle tai heitettiin komeron lattialle sen sijaan että ne olisi laitettu komerossa olevaan ja tyhjille pulloille varattuun laatikkoon... Tuosta kaikesta tuli sellainen olo, että mies ei vaan välitä enää, olen täysin itsestäänselvyys ja hän odottaa ja olettaa, että kuljen kuin palvelija hänen perässään ja siivoan hänen jälkiään. En oikeasti ymmärrä, kuinka aikuinen ihminen kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla. No, nyt on ex.

Vierailija
1402/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa 16 vuotta. Mies uhkaili erolla 15 vuoden ajan saadessaan raivokohtauksia milloin mistäkin - käytös kun oli jäänyt 5 v. tasolle. Mitään kotihommia ei olisi huvittanut tehdä, mutta omiin harrastuksiin riitti loputtomasti aikaa.

Ihan liian pitkään siedin sitä huonoa käytöstä, yritin neuvotella, hoitaa kaiken itse ja lopulta äärimmäisen uupuneena erosin. Tein siinäkin kaiken valmiiksi, kun mies (ensin itse uhattuaan erolla) huusi, ettei häntä ajeta kotoaan. No, en ajanut - lähdin itse yhden viikonloppureissun aikana vaatteet ja omat tavarat mukanani. Ajattelin, etten halua muuttua tilastoksi naisesta, joka tapetaan eron tullen.

Joo, ero tuli yllätyksenä, vaikka oli sillä itse uhkaillut sen 15 vuotta. Ei tainnut tajuta, että mä en puhunut lämpimikseni, vaan tarkoitin mitä sanoin, että tämä on nyt tässä. Nyt olen onnellinen yksinäni, enkä ikinä ota enää miestä riesakseni.

Sori mutta kuinka tyhmä pitää olla että sietää tuollaista 15 vuotta?

Kukahan se tuolla itkikään sen pyyteettömän rakkauden perään ja haukkui naisia ehdollisesta rakkaudesta..

Ei itkenyt eikä haukkunut.

Totesi tosiasioita kun mammat taas yritti esittää parempia kuin ovatkaan.

Ja sitten pilkkaat ja haukut tyhmäksi, kun toinen on pyyteettömästi rakastanut. Olet aika ikävä ihminen.

Tuskin oli. Varmaan raha ja porsiminen oli vain tärkeämpää. Tiesi ettei saa parempaa, ja nyt nakkelee niskojaan kertoen ettei miehet hänelle kelpaiskaan.

Lisäksi miesvihassaan niputtaa kaikki samaan kastiin tuon "saaliin" kanssa.

Miksi haukut täällä muiden miesten vaimoja ja keksit heistä päässäsi iljettäviä juttuja? Koetko olevasi kovinkin kiva ja fiksu ihminen, paljon parempi kuin parjaamasi palstamammat?

Laskeudun välillä tasollenne.

Miksi? Ansaitseeko vaimosi sen? Koska on hedelmätön, niin häntä voi haukkua pitkin nettiä? Varsinainen kultamuna olet mieheksi.

En tuossa kommentissa kirjoittanut vaimostani. Mitenkäs te asian aina ilmaisette... kerroin millaiseksi olen lähipiirin naiset havainnut. Sehän on sallittua palstalla  :)

Älä valehtele. Kerroit ettei vaimosi voi porsia, koska hän on maho. Nytkö hävettää?

Tarkasta narttu missä langassa olet. Taidat itsekkin olla maho. Pelkkä naisen kuori joka ei koskaan kykene siihen ainoaan asiaan minkä kaikki oikeat naiset tekee.

Oho, oletpa katkera. Lapsettomuus taitaa olla sinulle kova pala. Etkö eroa harkinnut, kun vaimon kyvyttömyys saada lapsia selvisi tutkimuksissa? Taidat halveksia vaimoasi todella paljon. Säälin häntä.

En tietenkään, hän ei vihaa miehiä toisin kuin te.

Mutta sinä halveksit häntä, koska hän mahona ei kykene tekemään sitä mitä kaikki naiset tekee vaan on pelkkä naisen kuori. :(

En tietenkään halveksi. Halveksin ainoastaan teitä miesvihaajia  :)

Me emme edelleenkään vihaa kunnon miehiä. Sinä ja kaltaisesi paskakasat eivät kuulu heihin.

Eikä kukaan mies vihaa hyviä naisia. SInä ja kaltaisesi eivät kuulu heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen päättää miten parisuhteessa asiat menevät ja mitä NAINEN itse parisuhteelta TARVITSEE ja jos mies ei tähän suostu, on tämä yksiselitteisesti paska mies. Hienoja nämä parisuhteet misten kannalta nykyään.

Se on just noin. Naisen papereissa asioista on neuvoteltu kun hän on sanellut miten asia hänestä menee.

Vierailija
1404/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähdössä tästä avioliitosta syyskuussa, mulla on vuokrakämppä katsottuna ja rahaa sen verran säästössä että päästään lapsen kanssa uuden elämän alkuun.

Veikkaan että tulee miehelle ihan yllärinä, vaikka olen sanonut jo kuukausia sitten (ja muistutan asiasta joka kuun lopussa) että jos asioihin ei heinäkuun loppuun mennessä ole tullut konkreettista muutosta tämä avioliitto on ohi.

Olen jo kauan (vuosi) yrittänyt puhua miehen kanssa asioista joiden täytyy muuttua että tämä suhde saataisiin pelastettua. Ehdottanut pariterapiaa, yhteistä sopimista siitä miten arkea pyöritetään ja miten ja mihin rahaa käytetään ja siitä että haluan ja kaipaan seksiä, enkä halua elää loppuelämäni riippakivikämppiksen kanssa. Mieluummin yksinhuoltajana kuin parisuhteessa josta en saa mitään mitä parisuhteelta haluan.

Mies ei kuuntele, joudun toistamaan joka asian moneen kertaan ja silti se ei mene perille. Hän ei tee sovittuja asioita ja tuhlaa rahaa kuin se olisi menossa pois muodista. Olen viimeiset pari vuotta valehdellut miehelle tuloistani, en kertonut palkankorotuksista tai bonuksista koska hän on rahan kanssa niin holtiton.

Tuttavapiirini jokainen ero tuntuu tulleen miehille aina yllärinä ja siinä vaiheessa kun nainen lähtee käytös muuttuu ja ne vuosikausia pyydetyt asiat alkavat tapahtua. Silloin on vaan liian myöhäistä koska nainen on päätöksensä tehnyt.

Jä tämmösen miehen kanssa on se lapsi tehty.

Mies ei ollut tuollainen kun tavattiin, mentiin naimisiin tai tehtiin se lapsi. Se on muuttunut niin paljon viime vuosina että epäilen sillä  olevan masennusta tai muita mielenterveysongelmia. Mutta kun ei niihin halua hakea apua niin mun on autettava itseäni ja lastani ja häivyttävä. 

hohhoijaa...

Vierailija
1405/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen päättää miten parisuhteessa asiat menevät ja mitä NAINEN itse parisuhteelta TARVITSEE ja jos mies ei tähän suostu, on tämä yksiselitteisesti paska mies. Hienoja nämä parisuhteet misten kannalta nykyään.

Niin kun naisten ei tarvitse enää kärvistellä ja tuhlata elämäänsä paskassa suhteessa niin kuin vanhoina hyvinä aikoina jolloin eroaminen oli vaikeaa/paheksuttua ja monella naisella ei ollut mahdollisuutta elättää itseään. 

Kuuluuko eroprosessiin miesten haukkuminen netissä?

Vierailija
1406/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin. Naisen papereissa asioista on neuvoteltu kun hän on sanellut miten asia hänestä menee.

Mitä niissä naisten papereissa sitten lukee?

Vierailija
1407/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa 16 vuotta. Mies uhkaili erolla 15 vuoden ajan saadessaan raivokohtauksia milloin mistäkin - käytös kun oli jäänyt 5 v. tasolle. Mitään kotihommia ei olisi huvittanut tehdä, mutta omiin harrastuksiin riitti loputtomasti aikaa.

Ihan liian pitkään siedin sitä huonoa käytöstä, yritin neuvotella, hoitaa kaiken itse ja lopulta äärimmäisen uupuneena erosin. Tein siinäkin kaiken valmiiksi, kun mies (ensin itse uhattuaan erolla) huusi, ettei häntä ajeta kotoaan. No, en ajanut - lähdin itse yhden viikonloppureissun aikana vaatteet ja omat tavarat mukanani. Ajattelin, etten halua muuttua tilastoksi naisesta, joka tapetaan eron tullen.

Joo, ero tuli yllätyksenä, vaikka oli sillä itse uhkaillut sen 15 vuotta. Ei tainnut tajuta, että mä en puhunut lämpimikseni, vaan tarkoitin mitä sanoin, että tämä on nyt tässä. Nyt olen onnellinen yksinäni, enkä ikinä ota enää miestä riesakseni.

Kukahan se tuolla itkikään sen pyyteettömän rakkauden perään ja haukkui naisia ehdollisesta rakkaudesta..

Ja sitten pilkkaat ja haukut tyhmäksi, kun toinen on pyyteettömästi rakastanut. Olet aika ikävä ihminen.

Tuskin oli. Varmaan raha ja porsiminen oli vain tärkeämpää. Tiesi ettei saa parempaa, ja nyt nakkelee niskojaan kertoen ettei miehet hänelle kelpaiskaan.

Miksi haukut täällä muiden miesten vaimoja ja keksit heistä päässäsi iljettäviä juttuja? Koetko olevasi kovinkin kiva ja fiksu ihminen, paljon parempi kuin parjaamasi palstamammat?

Miksi? Ansaitseeko vaimosi sen? Koska on hedelmätön, niin häntä voi haukkua pitkin nettiä? Varsinainen kultamuna olet mieheksi.

En tuossa kommentissa kirjoittanut vaimostani. Mitenkäs te asian aina ilmaisette... kerroin millaiseksi olen lähipiirin naiset havainnut. Sehän on sallittua palstalla  :)

Älä valehtele. Kerroit ettei vaimosi voi porsia, koska hän on maho. Nytkö hävettää?

Tarkasta narttu missä langassa olet. Taidat itsekkin olla maho. Pelkkä naisen kuori joka ei koskaan kykene siihen ainoaan asiaan minkä kaikki oikeat naiset tekee.

Oho, oletpa katkera. Lapsettomuus taitaa olla sinulle kova pala. Etkö eroa harkinnut, kun vaimon kyvyttömyys saada lapsia selvisi tutkimuksissa? Taidat halveksia vaimoasi todella paljon. Säälin häntä.

Mutta sinä halveksit häntä, koska hän mahona ei kykene tekemään sitä mitä kaikki naiset tekee vaan on pelkkä naisen kuori. :(

Me emme edelleenkään vihaa kunnon miehiä. Sinä ja kaltaisesi paskakasat eivät kuulu heihin.

Kas, miesvihakiimanarttuhan se taas täällä. Mitäs pahaa ne naiset ovat tänään tehneet. Onko kierrokset taas kovat

Vierailija
1408/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti meni mieslapsi-osastolle.

Montako kommenttia olet laittanut naisvauva-osastolle?

Vierailija
1409/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, miesvihakiimanarttuhan se taas täällä. Mitäs pahaa ne naiset ovat tänään tehneet. Onko kierrokset taas kovat

Ei niin kovat kuin sulla.

Vierailija
1410/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teihin heikompiin astioihin eli naisiin vaan ei ole luottamista. On koettu ja nähty monen kohdalla moneen kertaan.

Siksi naiset on parempi ottaa vain hetkellisesti hauskanpidon merkeissä tai vaan kaveripohjalta. 

No perkule kun miehille EI RIITÄ että ollaan vain kavereita.

Yleistitkö narttu miehet yhteen nippuun? Puhukaa nyt vain niistä omista miehistänne.

Vierailija
1411/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se ero tuntuu tulevan miehille yllätyksenä. Mitä se kertoo miehistä?

Mikä on "usein" ? Mihin sun tieto perustuu?

Kerro mitä itse arvelet että se kertoo miehistä?

Vierailija
1412/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies on vapaa tekemään omat ratkaisunsa, eikö niin?

Vierailija
1413/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun naisten ei tarvitse enää kärvistellä ja tuhlata elämäänsä paskassa suhteessa niin kuin vanhoina hyvinä aikoina jolloin eroaminen oli vaikeaa/paheksuttua ja monella naisella ei ollut mahdollisuutta elättää itseään. 

Kuuluuko eroprosessiin miesten haukkuminen netissä?

Totta kai. Ei toisten haukkuminen netissä ole mikään miesten yksinoikeus. Luulitko?

Vierailija
1414/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teihin heikompiin astioihin eli naisiin vaan ei ole luottamista. On koettu ja nähty monen kohdalla moneen kertaan.

Siksi naiset on parempi ottaa vain hetkellisesti hauskanpidon merkeissä tai vaan kaveripohjalta. 

Yleistitkö narttu miehet yhteen nippuun? Puhukaa nyt vain niistä omista miehistänne.

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että sulla olis jotain valtaa määräillä mistä täällä kukakin puhuu? Taitaa olla jokin kaikkivoipaisuusharha päällä nyt. Aina jotain.

Vierailija
1415/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wuhuu, miesvihakiimanartulla menee lujaa. Pian tulee valkotakkiset pii paa 🤣

Vierailija
1416/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että sulla olis jotain valtaa määräillä mistä täällä kukakin puhuu? Taitaa olla jokin kaikkivoipaisuusharha päällä nyt. Aina jotain.

Huvittavinta on se, että toi miesvihavonkuja ei ole koskaan ollut itse parisuhteessa, mutta silti näkee asiakseen tulla rääkymään jokaiseen avioliittoa ja parisuhdetta koskevaan ketjuun. Hän on lihava syrjäytynyt reppana, joka on päättänyt syyttää kaikkia maailman naisia omista ongelmistaan. Ärsyttävä tyyppi, mutta samalla käy sääliksi.

Vierailija
1417/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätte ettei täällä yleistetä vaan puhutte aina omista miehistänne. Palstalla ei teidän mukaanne ole miesvihaa.

Todistat ihan itse että on, kiitos siitä.

Vierailija
1418/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi aiheuttaa kyllä miesvihaa.

Mitä helvettiä varten tulee tänne naisten palstalle autisti ölisemään joka helvetin ketjusta. Onko monikin mies yhtä idiootti? Jos on niin...

No, on täällä välillä joku fiksukin mies.

Vierailija
1419/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee puskista, koska naiset eivät osaa koskaan sanoa asioita suoraan. Joskus jopa omassa päässään vaan miettineet asioita, ja ihmettelvät miksi toinen ei tiedä jotain, mitä hän on miettinyt jo pitkään. 

Kyllä ne sanoo, monestikin, mutta miehet kutsuttavat sitä turhaksi nalkutukseksi. Sitten ollaan ihan hoo moilasena kun muija lopulta toteaa että tämä oli nyt tässä.

Vierailija
1420/1475 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän palstan naisilla mitään miestä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme