En olisi ikinä alkanut polttaa jos olisin tiennyt että jonain päivänä olen kakkosluokan kansalainen sen takia
Vuonna 1995 tupakointi oli jotain jota huippumallitkin teki. Jokaisen vanhemmatkin poltti ja ja samoin isovanhemmat. Minä olin 14 kun aloitin. En olisi ikinä uskonut näkeväni tätä päivää ,kun en saa enää polttaa omalla parvekkeellani ja julkisilla paikoilla ihmiset ottavat oikeudekseen mulkoilla sekä jopa huutaa että älä heitä sitä natsaa siihen! Taskuunko se palava natsa pitäisi laittaa kun ei ole tuhkista lähimailllakaan..
Ja ei, en lopeta. Tupakka poistaa stressiä ja on minulle osa päivärutiinia.
Kommentit (68)
Ap koskaan kuullut esim. taskutuhkiksesta? Sinä poltat, joten huolehdit roskistasi. Sinun ongelmasi. Kadulle et niitä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi vain silloin kun kukaan ei ole näkemässä, ei ne sitten tiedä, että poltat.
Itsekin poltan ehkä 3 tupakkaa kuussa ja vain kun olen yksin, kukaan ei tietäisi ellen kertoisi.
Haiset tupakalta, vaikka luuletkin päinvastaista.
Oon syntynyt 70-luvun lopulla. Vanhempani, isovanhempani, tätini eivätkä setäni kukaan polttaneet tupakkaa. Tupakkaa eivät polttaneet myöskään kavereideni vanhemmat eivätkä edes naapurimme. Toinen enoistani poltti.
Enemmän tupakkaan törmäsin vasta yläasteella, jossa monet polttivat päästäkseen suosittujen porukkaan. Itseäni ei kiinnostanut.
Ehkä lähipiiriini on sitten kasautunut paljon tupakoimattomia, mutta mulle tupakointi oli outoa jo 80- ja 90-luvuillakin.
Kyllä. Taskuun pitää tumppi laittaa jos ei ole roskista lähellä. Ihan sama mulle miten sen hoidat, mutta maahan et niitä heitä.
Minä olin teini 80-luvun puolivälissä, ja jo silloin tupakoitsijat olivat niitä koulussa huonoimmin menestyviä. Siinä porukassa kukaan fiksumpi ei halunnut liikkua.
Kuka ihme nykyajan tietojen valossa edes enää polttaa tupakkaa? Kysyn vilpittomästi.
Tupakannatsa on maailman myrkyllisin roska. Kaikki tappomyrkyt lisäksi leviää siitä todella helposti maastoon, vesistöihin ja lopulta kaikkeen ja kaikkiin. Jos nikotiinia pitää narkata, niin sitä saa myös purkassa ja pillereinä.
Vahva sama.