Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2021

Vierailija
06.01.2021 |

Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.

Kommentit (3410)

Vierailija
2841/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta onko Erika käyny pumppaamassa huulia? Oudon näköseks menny

Siltä ne näytti, kohta varmaan lisätään ainetta ni ne niinko nakkimakkarat.

Vierailija
2842/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel oli paras. Mutta livessä on parannettavaa. Toisen laulajan kuiskaus laulaminen hukkui täysin. Ei kuulunut juuri mitään. Enemmän olisi saanut olla lähikuvia pojista. Pyroja/savua käytettiin, mutta tyylikkäästi vain yhdessä kohdassa. 

Sitä musiikkivideon autoa jäin kaipaamaan. Saisiko sen Rotterdamiin?

Minusta taas livenä parempi kun videolla oli jotenkin teennäiset soundit. Mut nää on näitä makuasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä

Vierailija
2844/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta kun katsoo reaktiovideoita tähän BC:n live-esitykseen, niin ne ovat vain ja ainoastaan ylistäviä. Nytkö sitä menestystä tulisi? Tässä yksi video:

Vierailija
2845/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti muutes aika järkyttävältä.Aika törkeää mennä ohjaileen tuon ikäisen ihmisen toimia. Eihän Erika ole oikeutettu tuollaiseen. Olisin kyllä vetässy turpaan jos mulle ois noin tehty.

Oisko Erikalla ollu oma lehmä ojassa, halus näyttää että yhdessä (muka) ollaan ja jos sais Helmin mustasukkaseks. Tyrkky mikä tyrkky.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika läppäsi Dannyn käden pois kun Dannyä häikäisi pisteidenjaossa ja varjosti kädellä silmiään. Eiköhän Danny saa pitää kättään just niinkuin haluaa, ei tartte sekaantua!

Mua kans huvitti toi holhoaminen. Selvästi kaikki dannyn nuoret jää roikkumaan siihen suhteen päätyttyäkin. Erika istui dannyn vieressä hyvin läheisissä tunnelmissa. Miksi? Toi oli kuitenkin tvshow, jossa etikalla oma roolinsa, muu kuin dannyn biisin taustajoukot

Vierailija
2846/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti muutes aika järkyttävältä.Aika törkeää mennä ohjaileen tuon ikäisen ihmisen toimia. Eihän Erika ole oikeutettu tuollaiseen. Olisin kyllä vetässy turpaan jos mulle ois noin tehty.

Oisko Erikalla ollu oma lehmä ojassa, halus näyttää että yhdessä (muka) ollaan ja jos sais Helmin mustasukkaseks. Tyrkky mikä tyrkky.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika läppäsi Dannyn käden pois kun Dannyä häikäisi pisteidenjaossa ja varjosti kädellä silmiään. Eiköhän Danny saa pitää kättään just niinkuin haluaa, ei tartte sekaantua!

Mua kans huvitti toi holhoaminen. Selvästi kaikki dannyn nuoret jää roikkumaan siihen suhteen päätyttyäkin. Erika istui dannyn vieressä hyvin läheisissä tunnelmissa. Miksi? Toi oli kuitenkin tvshow, jossa etikalla oma roolinsa, muu kuin dannyn biisin taustajoukot

Mä luulen kyl, et tarkotuksena oli enemmänkin saada Dannyn käden varjo pois naamalta, koska se näytti typerältä.

Vierailija
2847/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kyl, et tarkotuksena oli enemmänkin saada Dannyn käden varjo pois naamalta, koska se näytti typerältä.

Dannyä häikäisi. Ei näyttänyt yhtään typerältä.

Vierailija
2848/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kumpi aiheutti enemmän myötähäpeää; Erika vai Pandora. Erika on oksettava rivoine haarojen levittelyineen. Vanha tunkkainen ämmä, josta erotiikka on kaukana. Halpa ja kömpelö. Antti sai tosissaan kiskoa Erikaa ylös lattiasta.

Pandora ei sentään aiheuttanut yökkäyksiä, vain sääliä. Oli niin epävarma ja lauloikin huonommin kuin odotin.

Vierailija
2849/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut aivan mahtava lukea kerrankin Anttia kehuvia kommentteja, kun yleensä tällä palstalla sitä aina mollataan syystä tai toisesta. 

Antti on oman kylän poikana ja puolituttuna ollut aina mun suosikki. Ihan persoona, mahtava esiintyjä. Kaikille aina mukava. 

Juurikin näin !!

Harvoin palstalaiset vaihtavat mielipidettään kenestäkään niin täydellisesti kuin nyt on tehty Antin kohdalla. 

Ja tämä hyvä. Antti kyllä sen ansaitsikin. Ehdottomasti paras juontaja tähän ohjelmaan. Näin jälkikäteen ajateltuna, en keksi ketään, kuka muu olisi homman voinut vetää paremmin. Loistava esiintyjä, miellyttävä persoona. Pilke silmäkulmassa. 

Illan suurin voittaja.

Vierailija
2850/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkunaa täällä. Paras voitti. Jätkillä hyvä energia eivätkä pyytele anteeksi. Aivan sama miten sijoittuvat kisassa, onko sillä lopulta edes väliä? Saavat kansainvälistä näkyvyyttä ja osoittavat, että Suomessa osataan tehdä musaa.

Antti oli ihan hyvä juontaja, mutta hänen uudet biisit on kuraa. Avausnumero tuli nauhalta. Tefloneista pidin ennakkoon, mutta live kuulosti karsealta. Taisi Pandoraa pelottaa korkealla. Muut esitykset myös epävireisiä ja tylsiä.

Blind Channel erottui positiivisesti ja toivottavasti tekee niin myös viisuissa.

Vierailija
2851/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kumpi aiheutti enemmän myötähäpeää; Erika vai Pandora. Erika on oksettava rivoine haarojen levittelyineen. Vanha tunkkainen ämmä, josta erotiikka on kaukana. Halpa ja kömpelö. Antti sai tosissaan kiskoa Erikaa ylös lattiasta.

Pandora ei sentään aiheuttanut yökkäyksiä, vain sääliä. Oli niin epävarma ja lauloikin huonommin kuin odotin.

No ei kai juuri 28 vuotta täyttänyttä voi haukkua ”vanhaksi ämmäksi”. Muutenkin kamalaa tekstiä, ei täysin tuikituntemattoman pitäisi herättää noin vahvaa inhoa :(

Vierailija
2852/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Erikalle kuuluu miltä se näytti. Toi vaan oli niin törkeä, jotenki aliarvioi vanhempaa ihmistä. Mutta saipa Erika taas hetkensä.

Vierailija
2853/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavat cringet tipahtaa aina, kun lukee iltapaskojen suitsutusta UMK-voittajasta. Ihan sama kuka olisi voittanut kun kirjoitukset olisivat tismalleen samat: tunnettu norjalainen stara Öervik Höevik postasi instaan kuvan voittajasta ja sitä on jaettu jo kolme kertaa nyt mennään kuuhun ja voitto tulee kun se yks TV:stä tuttu kanadalainen hanhifarmarikin on etäistä sukua bändin basistin naapurille.

Ainoa mitä tarjota on sinun kateus ja valheelliset mielipiteet. Pidä ne omanasi.

Vierailija
2854/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai juuri 28 vuotta täyttänyttä voi haukkua ”vanhaksi ämmäksi”. Muutenkin kamalaa tekstiä, ei täysin tuikituntemattoman pitäisi herättää noin vahvaa inhoa :(

Ei kait iältään, mutta olemukseltaan jonka hän on itse luonut niin voi kyllä näyttää vanhalta.

Vierailija
2855/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi se selostava mies puhuu kuin ei osaisi kunnolla suomea. Jos on joitakin vuosia asunut ulkomailla niin ei siinä oma kieli noin vaikeaksi muutu. Jossain kohti ilmeisesti unohti teeskentelyn kun puhui ihan normaalisti. Sitten taas aloitti enosaakunnolla suomea aksentin.

Vierailija
2856/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tää ketju on ollut tosi kiva ja poikkeuksellisen positiivinen, harmi jos sen nyt pilataan tuollaisilla törkypuheilla. En ymmärrä, miten joku voi edes kokea oikeudekseen haukkua noin rumasti yhtään ketään?

Vierailija
2857/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tuo olis käyny pumppaamassa Erikan "huulia"?

Vierailija
2858/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä

Tän kertsissä on jotain samaa Radioheadin Creepin kanssa. Muuten yllättävän tylsä biisi, mielestäni Norja teki virheen, kun ei lähettänyt ennakkosuosikkia.

Vierailija
2859/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn olisi pitänyt päästä edustamaan Suomea Euroviisuihin.

Kyllä Danny oli ehdottomasti paras.Danny olisi voittanut Euroviisut.

Vierailija
2860/3410 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiota samaan. Mielestäni Erika näytti ennen huulitäytteitä paremmalle.

Ketju on lukittu.