Uusi kysely: Aiotko ottaa koronarokotteen?
Monella alkaa mieli muuttua, kun alkaa selvitä kuinka hurjaa kamaa rokote on. Keikun kahden vaiheilla, olen läheltä seurannut, kuinka paha tauti VOI olla, toisaalta rokotteen vaikutuksia ei tunneta. Ja jos rokotteen antama suoja on lyhytaikainen...?
Ihmettelen, miksi tautia ei yritetä tukahduttaa. Koko maa kiinni, rajat kiinni, tulijat pakkokaranteeniin kahdeksi viikoksi, kukaan ei matkusta. Uuden-Seelannin malliin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kyllä. Töistä on porukkaa kuollut koronaan, miesystävän lapsuudenkaverin vaimo kuoli, veljen työkaveri kuoli myös. Suurin osa perusterveitä ja nuorimmat päälle parikymppisiä.
Veljeni soitti sieltä E-Suomesta. Heillä on erittäin laaja tuttavapiiri eivätkä vieläkään tunne ketään koronaan sairastunutta. En minäkään.
Juuri kukaan ei tunne vaikka olen kysellyt laajalta alueelta.
Miten meillä on näin eri kokemukset?
Minä tunnen kolme ja tiedän monta. Helsingin ja Turun seuduilta.
Muutaman tunnen täältäkin, vaikka pieniä on lukemat kaikenkaikkiaan olleet täällä. Kotka/Hamina alueella.
Tänään sain ekan piikin, toinen tulee 1.6.
Ja olen yhä hengissä, koska tätä kirjoitan...
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3682368/aiotko-ottaa-korona-rokotteen-k…
Moi taas...
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa abortoiduista lapsista tehtyä ainetta joka muuttaa ihmisen perimää?
kaksi virheellistä väitettä. jos sulla on pointti, esitä se. Jos tarvii valehdella, se tarkoittaa ettei ole puhtaat jauhot pusseissa :D
hiivamieslapsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaksi virheellistä väitettä. jos sulla on pointti, esitä se. Jos tarvii valehdella, se tarkoittaa ettei ole puhtaat jauhot pusseissa :D
Sama jauhaa joka ketjussa samaa ja vauhti senkun kiihtyy.....Kaikista koronaan liittyvissä ketjuissa tuo edellinen on hyvin aktiivinen, vaikka 'en minä ole täällä ollut koskaan aiemmin' on vakio väite.
Vierailija kirjoitti:
hiivamieslapsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jauhaa joka ketjussa samaa ja vauhti senkun kiihtyy.....Kaikista koronaan liittyvissä ketjuissa tuo edellinen on hyvin aktiivinen, vaikka 'en minä ole täällä ollut koskaan aiemmin' on vakio väite.
Tarkoitin tuota ennen sinua kirjoittanutta, en sinua, jos joku niin luuli, sori huono ulos antini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kyllä. Töistä on porukkaa kuollut koronaan, miesystävän lapsuudenkaverin vaimo kuoli, veljen työkaveri kuoli myös. Suurin osa perusterveitä ja nuorimmat päälle parikymppisiä.
Veljeni soitti sieltä E-Suomesta. Heillä on erittäin laaja tuttavapiiri eivätkä vieläkään tunne ketään koronaan sairastunutta. En minäkään.
Muutaman tunnen täältäkin, vaikka pieniä on lukemat kaikenkaikkiaan olleet täällä. Kotka/Hamina alueella.
Ilmoitusluontoisena asiana , edelleenkin hengissä, serkku myöskin.
sama kuin edellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitusluontoisena asiana , edelleenkin hengissä, serkku myöskin.
sama kuin edellä
Vieläkin ollaan hengissä, kaikki ketkä rokotettu on.
Sama edelleen.
Juuri otettu koronarokote!
On tätä odotettukin, ai että...