Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaatetus fysioterapeutin vastaanotolle?

Vierailija
05.01.2021 |

Missä vaatteissa kannattaa mennä fysioterapeutin vastaanotolle kun toimenpiteet ovat lonkan seudulle ja jalkoihin, lähinnä kysyn housuista että onko shortsit vai collegehousut parempi? Alushoususilleen en aio riisua niin olisko nuo shortsit sitten hyvä ratkaisu, miten olette pukeutuneet?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä?

Vierailija
2/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan trikoot tai legginsit ei mitään shortseja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä shortsit, niistä näkee paremmin.

Olen käynyt muutaman kerran osteopaatilla hoidattamassa skolioosia.

Siellä alusvaatteillaan. Uskon, että oikeasti tarpeen, ei huvikseen.

Vierailija
4/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strinkipöksyt tietenkin.

Vierailija
5/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushoususilleen käskee. Kerran nolotti, kun en ollut sheivannut alakertaa ja nosteli jalkaani niin, että karvapöheikkö kurkki alkkareiden reunasta.

Vierailija
6/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on mies potilaana ja naisen vastaanotolla niin kuinka innokkaasti se nainen katselee kun mulla on sporttinen kroppa?

Vierailija
7/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisfysioterapeutit katselee miesten takamuksia ja etumusta?

Vierailija
8/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on mies potilaana ja naisen vastaanotolla niin kuinka innokkaasti se nainen katselee kun mulla on sporttinen kroppa?

Ei ollenkaan. Fysioterapeutin vastaanotto ei ole mikään "Sinkkuäidille sulhanen" tms. ohjelma. 

Vierailija
9/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisfysioterapeutit katselee miesten takamuksia ja etumusta?

Kyllä. Kuuluu työnkuvaan katsoa, että liikeradat toteutuvat oikein. Silloin on katsottava takaa, edestä ja jopa sivulta. Mietipä sitä!

Vierailija
10/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Fysioterapeutin vastaanotto ei ole mikään "Sinkkuäidille sulhanen" tms. ohjelma. 

Tinderissä on monta naista jotka on kirjoittanut ammatikseen fysioterapeutti, mitäpä luulet kun sellainen puutteessa elävä nainen koskee ja hieroo komean miehen pakaraa, kyllä siinä naisella kastuu pikkuhousut.

Vierailija
11/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on monta naista jotka on kirjoittanut ammatikseen fysioterapeutti, mitäpä luulet kun sellainen puutteessa elävä nainen koskee ja hieroo komean miehen pakaraa, kyllä siinä naisella kastuu pikkuhousut.

Sinun löysän pakarasi vatkaaminen aiheuttaa lähinnä oksetusta. 

Vierailija
12/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Normaaleille fysioterapeuteille asiakkaan pakara on vain kimpale lihaa. Yhtä seksikästä kuin sika-nautapaketti. 

Vierailija
13/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastuu korkeintaan siitä, että tulee pissat housuun, kun nauravat sinun harhoillesi. 

Vierailija
14/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Normaaleille fysioterapeuteille asiakkaan pakara on vain kimpale lihaa. Yhtä seksikästä kuin sika-nautapaketti. 

Niinhän sinä haluat uskotella, naiset käy kuumana jos asiakkaana on sporttinen komea mies, naisella oikein sormet syyhyää että pääsee koskemaan. Naisten juttuja mitä olen kuullut niin ovat täpinöissään kun näkevät komean miehen.

Vierailija
15/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä haluat uskotella, naiset käy kuumana jos asiakkaana on sporttinen komea mies, naisella oikein sormet syyhyää että pääsee koskemaan. Naisten juttuja mitä olen kuullut niin ovat täpinöissään kun näkevät komean miehen.

Lopetahan jo noiden fantasioidesi kertominen. Homous on niin tavallista, ettei meitä hetkauta lainkaan, vaikka sinä käytkin kuumana komeiden miesten takia. 

Vierailija
16/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan halua olla normaali vaan uniikki lumihiutale. Vähintäänkin seksuaalinen olento, jos on Tinderissä.

Vierailija
17/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Jonne 15v, joka ei ole muita naisia nähnyt kuin äitinsä ja aikuisviihde-elokuvien esiintyjät. 

Vierailija
18/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu haisevimmat stingit jalkaat vaan mitä löytyy! Hankaa niitä oikeinkin hyvästi ruskeaa anaaliasi vasten, jotta varmistat parhaat aromit, kun marssit fyssarisi vastaanotolle. Ja muista myös, että ihanaiset perskarvat ovat tänä päivänä suurinta muotia, joten menethän sheivaamatta!

Vierailija
19/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Fysioterapeutti ei piittaa vähääkään siitä, millaiset vaattee sulla on ylläsi.

Fysioterapeutti on terveydenhuollon ammattilaine, hänellä on yhtä pitkä koulutus kuin sairaanhoitajalla, useilla vielä pitempikin, koska ovat erikoistuneet tiettyihihin hoitoihin.

Fysioterapeutille olet potilas, kuten lääkärille, hän ei katso sinun pukeutumista, ammattia, ikää tai sosiaalista asemaa, eikä mitään muutakaan.

Hänen tehtävänsä on auttaaa ja parantaa sinua, sinun sairaudessasi.

Tietenkin on suurenmoista, jos pystyt huolehtimaan hygieniastasi, etkä mene hoidettavaksi erittäin epähygieenisena, mutta siitäkin huolimatta, hän auttaa sinua alkuun ja neuvoo, miten voit parhaiten käydä suihkussa tai  pyytää apua siihen, että voita säännöllisesti käydä suihkussa.

Tiedän nämä jutut erittäin jutut hyvin tarkkaan, sillä äitini on ollut fysioterapeutin kuntoutettavana vakavan aivoinfraktin jälkeen.  Ja olen niin hyvilläni ja kiitollinen, että meille sattui todella erinomainen fysioterapeutti, joka sai vahvalla otteella ja ankaralla työllä hoidettua äitini uskomattoman hyvään kuntoon.

Vierailija
20/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi.

Fysioterapeutti ei piittaa vähääkään siitä, millaiset vaattee sulla on ylläsi.

Fysioterapeutti on terveydenhuollon ammattilaine, hänellä on yhtä pitkä koulutus kuin sairaanhoitajalla, useilla vielä pitempikin, koska ovat erikoistuneet tiettyihihin hoitoihin.

Fysioterapeutille olet potilas, kuten lääkärille, hän ei katso sinun pukeutumista, ammattia, ikää tai sosiaalista asemaa, eikä mitään muutakaan.

Hänen tehtävänsä on auttaaa ja parantaa sinua, sinun sairaudessasi.

Tietenkin on suurenmoista, jos pystyt huolehtimaan hygieniastasi, etkä mene hoidettavaksi erittäin epähygieenisena, mutta siitäkin huolimatta, hän auttaa sinua alkuun ja neuvoo, miten voit parhaiten käydä suihkussa tai  pyytää apua siihen, että voita säännöllisesti käydä suihkussa.

Tiedän nämä jutut erittäin jutut hyvin tarkkaan, sillä äitini on ollut fysioterapeutin kuntoutettavana vakavan aivoinfraktin jälkeen.  Ja olen niin hyvilläni ja kiitollinen, että meille sattui todella erinomainen fysioterapeutti, joka sai vahvalla otteella ja ankaralla työllä hoidettua äitini uskomattoman hyvään kuntoon.

Pötyä! Ap:n on paras mennä vastaanotolle haisevalla py llyllä! :P O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi