Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa positiivisia ja pirteitä ihmisiä

Vierailija
05.01.2021 |

Joilla on hymy korvissa koko ajan ja elämä on niin ihanaa. Sellaisista ihmisistä tunnutaan pitävän eniten.

Itse nauran eniten sarkastisille jutuille ja joskus hieman ronskimpikin huumori uppoaa, ei kuitenkaan kaksimielinen.

Muita samanlaisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipirteät ihmiset ovat todella rasittavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta erään instapostauksen, kuinka esim. työtä voi vaihtaa jos ei miellytä.

Niin ärsyttävää lukea tuollaista, kun ei miellyttävää työtä vain saa ja jos on lainaa, niin pitää pysyä siinä uuvuttavassa paikassa, että saa velan maksettua.

Vierailija
4/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä suomalaiset varmaan enemmän venäläisiä ovat kuiin amerikkalaisia. Muttta kyllähän ihmselle on myöös tärkeää se liberaalius jos ajattelee että esim ennenvanhaa ihmiset joutuivat suomessa katselemaan neuvostoliittolaisia elokuvia ja ei ollut mitään oikeeein viihdettä tarjolla. Mutta se mikä esiim jenkeisssä on sellaiset sanat mitkä ei tarkoita mitään ja sellainen turhamainen kohteliaisuus, kyllähän järjettömyydesssäkin on oltava jotakin dragikoomista ja jokin järjen siemen itämässä muuutoin se on vaivalloista. Se on vähään jos jokin asia ei vaivaaa niin se on omituuista, varmaan vähän niinkuin aivokuollut etttä aivoissa ei enää hermosto toimi jos ei mikään mieltä rasita.

Vierailija
5/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ylipirteät, aamuvirkut, naisellisia hyveitä ja nykypäivän muotihömpötyksiä kilvan harrastavat tyypit ovat kuin eri eliölajia, joihin suhtaudun etäisellä, kyynisellä ihmetyksellä (voin taata tunteen olevan molemminpuoleinen). (Olen myös tasapuolisesti ihan yhtä syvältä kuin kuka tahansa muukin ihminen, tässä ei ole mistään paremmuudesta kyse.)

Vierailija
6/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään jakseta teitä onnettomia luusereita.

Vierailija
7/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttävät etenkin tekopirteät ihmiset sekä ylipositiivisuus. Jotkut ihmiset ovat aidosti pirteitä ja iloisia, he eivät minua ärsytä mutta tällaiset ihmiset ovat harvassa ja heistä löytyy kyllä myös särmikäs puolensa.

Vierailija
8/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua tähän sun aloitukseen täysin! :D  Ja mitä tuohon huumoriin tulee, olen samanlainen ja huumorini on aika mustaa myös toisinaan ja harva sellaiselle lämpenee. 

+ Olen muutenkin vähän sellainen "black is my happy color" ja "tulen iloiseksi surullisista biiseistä"-ihminen. 

Vierailija
9/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja ärsyttää pirteys. Onneksi on reippaita ihmisiä.

Vierailija
10/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneen valtakunnan keisariko siellä huutelee vai miksi puhut itsestäsi monikossa?

Vierailija
11/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneen valtakunnan keisariko siellä huutelee vai miksi puhut itsestäsi monikossa?

Ainakin meitä iloisempia on kaksi, tuo jolle kommentoit ja minä. Luuletko, että kaikki muut paitsi tuo edellinen, on pessimistejä, jotka rakastavat alakuloa ja ilkeyttä?

En voi sietää tekopirteyttä, mutta en ala pyytelemään anteeksi, jos välillä hymyilyttää. Jos on kokenut kovia, ymmärtää elämän pienetkin ilot. 

Olen myös iltavirkku ja pidän mustasta huumorista, mutten ole synkkä. Enkä etenkään yritä tartuttaa ankeutta ympärilläni oleviin ihmisiin.

Vierailija
12/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän me ap:n komppaajatkaan mitään tosikoita olla. Johan ap aloituksessaankin puhui huumorista.

Vierailija
13/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse ylipirteät muuten kuin että he yleensä eivät siedä minua kun en ole yhtä pirteä. 

Vierailija
14/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa katkeria kyynikkoja.

Vierailija
15/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n mainitsema huumorintaju liittyy positiivisuuteen ja pirteyteen?

Miten niin muka ylipirteistä tyhjännaurajista pidetään eniten? En usko, ei ainakaan Suomessa.

Vierailija
16/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ketään.

Vierailija
17/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan olla huumorintajuinen ja nauravainen, mutta esim töissä tykkään asiallisesta linjasta.