Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matematiikan opetuksen maksaminen luonnossa.

Vierailija
05.01.2021 |

Onko yleistä, että matematiikan tehtävissä auttaminen maksetaan luonnossa? Näin kerran fysiikan laitoksella ilmoituksen, jossa eläinlääkikseen pyrkivä nainen pyysi apua matemaattisten tehtävien ratkaisemiseen. Ilmoituksessa luki vielä "maksusta voidaan neuvotella". Samanlaisia apupyyntöjä olen nähnyt myös matematiikan laitoksen ilmoitustaululla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena huomasin erään marketin ilmoitustaululla asunnon vuokrausilmoituksen puhelinnumerolla (halutaan vuokrata asunto) , jossa oli PS :"Vastapalvelukseksi voin antaa." Tuolloin 80-luvulla tuntui tavattomalta mutta kiihottavalta, ja vieläkin sen muistan.

Vierailija
2/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niiden touhujen lomassa sitten suoritellaan kaikenlaisia laskutehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti tunnista lienee oikea vaihtosuhde. Jos on vähempiarvoinen tavara, niin 2h seksiä tunnista opetusta.

Vierailija
4/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvitus ei ole niin likainen että ensimmäinen tulkinta ilmaukseen "maksusta voidaan neuvotella" olisi seksi. Oonko vaan naiivi? 

Vierailija
5/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielikuvitus ei ole niin likainen että ensimmäinen tulkinta ilmaukseen "maksusta voidaan neuvotella" olisi seksi. Oonko vaan naiivi? 

Todellakin olet. Tuollahan selvästi viitataan nimenomaan seksiin.

Vierailija
6/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mistä linkki noihin opetusta tarvitseviin tiukkapilluisiin sheivattuihin ajokoneisiin?

aina sen verran derivaattaa voidaan etsiä että munaa suuhun saadaan siitä hyvästä

Vierailija
7/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voidaan maksaa samoin kuin vuokrakin. Kerran yksi opiskelija tyttö maksoi 3kk vuokraansa muulla kuin rahalla. Sovittiin että se on 18krt. Molemmat nautimme.