Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että mies nyppii vaimon kulmakarvat?

Vierailija
05.01.2021 |

Onko normaalia? Miten mies edes kiinnittää huomiota kulmakarvojen nyppimiseen. Minusta aika neitimäistä olettaen, että naisella on ihan normikulmat - ei Frida Kahlo -unibrow. Tiedän perheen, jossa isukki toimii "kosmetologina" ja nyppii vaimonsa kulmat. Onko nainen niin kädetön, että ei osaa tehdä sitä itse? Minä en ikinä antaisi mieheni nyppiä kulmia, koska niistä tulisi ihan muotopuolet.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on piilopuppeli. Trimmaileekohan muitakin vaimonsa karvoja?

Vierailija
2/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

weird

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika outoa....

Vierailija
4/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheväkivaltaa selvästi.

Vierailija
5/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

Vierailija
6/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä joku karvafetissi. Taitaa itse olla karvainen ja haluaa vaimolta kaikki karvat pois?

Vierailija
7/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää ois hyvä diili jos miestä mun luonnontilaiset kulmat risoisi :D itse en jaksa noille mitään tehdä, mutta toisaalta jos ne siististi, niin ihan ok. Toi olis meillä varmaan ihan toimiva ratkaisu, mies on tietyllä tapaa tarkempi ulkonäköseikoista kuitenkin (hänellä työ sitä "vaatii", minua taas ei maastohommissa näe kukaan niin en jaksa juurikaan panostaa ulkonäköön).

Vierailija
8/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi j**alauta. Sekö sua häiritsee, että sen toisen mies osaa ja sun ei.

Vierailija
9/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkaa mun hiukset.

Vierailija
10/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaikka erittäin huono näkö, ettei näe ilman silmälaseja tehdä yhtään mitään, niin hyvähän se on, että mies nyppii kulmakarvat.

Tulee halvemmaksi, kuin kosmetologilla käynti.

Kyllä miehet leikkavat naistensa hiuksiakin, kun vaimo on pitkään sairas, eikä jaksa lähteä kampaamoon, eikä halua kutsua kampajaa kotiinsa.

Mies rapaisee latvoja takaa ja sivuilta ja otsan liepeiltä. Ja ihan ok tulee, ja säästyy leikkausmaksu.

Jotkut miehet auttavat vaimojaan levittämään hiusvärin tasaisesti hiuksiinsa.

Minusta noissa ei ole mitään kummallista. Päinvastoin, melko tavallistakin toimintaa työttömyyperheissä ja perheissä jossa vaimo on ollut esim, sairaalassa sairaana ja on vielä pitkään heikossa kunnossa kotona.

Vierailija
11/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika outoa....

Ei ole yhtään outoa.

Yleisempää kuin moni voisi arvatakaan, myös miehet leikkavat vaimonsa hiuksia.

Raha ratkaisee monessa perheessä toimintatavat.

Vierailija
12/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on vaikka erittäin huono näkö, ettei näe ilman silmälaseja tehdä yhtään mitään, niin hyvähän se on, että mies nyppii kulmakarvat.

Tulee halvemmaksi, kuin kosmetologilla käynti.

Kyllä miehet leikkavat naistensa hiuksiakin, kun vaimo on pitkään sairas, eikä jaksa lähteä kampaamoon, eikä halua kutsua kampajaa kotiinsa.

Mies rapaisee latvoja takaa ja sivuilta ja otsan liepeiltä. Ja ihan ok tulee, ja säästyy leikkausmaksu.

Jotkut miehet auttavat vaimojaan levittämään hiusvärin tasaisesti hiuksiinsa.

Minusta noissa ei ole mitään kummallista. Päinvastoin, melko tavallistakin toimintaa työttömyyperheissä ja perheissä jossa vaimo on ollut esim, sairaalassa sairaana ja on vielä pitkään heikossa kunnossa kotona.

Siis what? Eikö joku saa itse hiusväriä levitettyä päähänsä? Apua!!

Vierailija
13/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on aika outoa....

Ei ole yhtään outoa.

Yleisempää kuin moni voisi arvatakaan, myös miehet leikkavat vaimonsa hiuksia.

Raha ratkaisee monessa perheessä toimintatavat.

Mä oon kyllä niin kontrollifriikki, että leikkaan mielummin itse hiukseni kuin annan mieheni koskea niihin. Jos mies on koulutettu kampaaja, niin sitten toki käy, mutta muuten - never.

Vierailija
14/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tää ois hyvä diili jos miestä mun luonnontilaiset kulmat risoisi :D itse en jaksa noille mitään tehdä, mutta toisaalta jos ne siististi, niin ihan ok. Toi olis meillä varmaan ihan toimiva ratkaisu, mies on tietyllä tapaa tarkempi ulkonäköseikoista kuitenkin (hänellä työ sitä "vaatii", minua taas ei maastohommissa näe kukaan niin en jaksa juurikaan panostaa ulkonäköön).

Miten niin et jaksa?!? Ei ole suuri vaiva nyppäistä muutamat hajakarvat pois päivittäin, kun muutenkin tulee vilkaistuaan lärviään mennen tullen kylppärin peilistä.

Vierailija
15/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että kulmia ei tarvitse kauttaaltaan nyppiä. Hajakarvat nypitään ja loput leikataan lyhyemmiksi. MIkään ei ole epäsiistimpää kuin ylipitkät kulmahaituvat - niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija
16/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hl vettiä, miksi tällaisesta asiasta pitäisi olla MIELIPIDE?

Vierailija
17/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ajeli multa muita ihokarvoja 😅

Käytiin lähes aina yhdessä suihkussa.

Levitti myös itsestäänruskettavaa, lähinnä selkääni ja pakaroihin.

Osteli mulle vaatteita yllärinä ja koruja ja shoppailtiin yhdessä.

Lakkasi kynteni.

Puunasi itseäänkin ja joskus sovitteli (usein kylläkin pyynnöstäni) alusvaatteitani. Hän oli niin ruskettunut usein että värikkäät alusvaatteet näytti hyviltä 😅

Hän kyllä on ihan varmana bi vaikkei koskaan miessuhteita tietääkseni ole ollutkaan.

Niin, olisin siis voinut kuvitella että olisi nyppinyt myös kulmani.

Tätä kaipaan kyllä nyksässäkin. Suihkuun ei tule ikinä minun kanssani eikä mitään muutakaan tuollaista tekisi hyväkseni jota exä teki.

Vierailija
18/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä ajeli multa muita ihokarvoja 😅

Käytiin lähes aina yhdessä suihkussa.

Levitti myös itsestäänruskettavaa, lähinnä selkääni ja pakaroihin.

Osteli mulle vaatteita yllärinä ja koruja ja shoppailtiin yhdessä.

Lakkasi kynteni.

Puunasi itseäänkin ja joskus sovitteli (usein kylläkin pyynnöstäni) alusvaatteitani. Hän oli niin ruskettunut usein että värikkäät alusvaatteet näytti hyviltä 😅

Hän kyllä on ihan varmana bi vaikkei koskaan miessuhteita tietääkseni ole ollutkaan.

Niin, olisin siis voinut kuvitella että olisi nyppinyt myös kulmani.

Tätä kaipaan kyllä nyksässäkin. Suihkuun ei tule ikinä minun kanssani eikä mitään muutakaan tuollaista tekisi hyväkseni jota exä teki.

Kynsiä lakkaava mies............... oksensin juuri suuhuni.

Vierailija
19/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin saanut leikata vaimon hiukset kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen.

Vierailija
20/39 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi kulmakarvojani nyppivä mies, jos jälki olisi hyvää. On varmaan normaalia heille, eikä nyt mitenkään erikoiselta kuulosta muutenkaan. Minunkin mieheni auttoi hiusten raidoittamisessa, kun tein ne itse. Sekin on varmaan epänormaalia mielestäsi?