Mitä mieltä siitä, että mies nyppii vaimon kulmakarvat?
Onko normaalia? Miten mies edes kiinnittää huomiota kulmakarvojen nyppimiseen. Minusta aika neitimäistä olettaen, että naisella on ihan normikulmat - ei Frida Kahlo -unibrow. Tiedän perheen, jossa isukki toimii "kosmetologina" ja nyppii vaimonsa kulmat. Onko nainen niin kädetön, että ei osaa tehdä sitä itse? Minä en ikinä antaisi mieheni nyppiä kulmia, koska niistä tulisi ihan muotopuolet.
Kommentit (39)
Oksettaa kaikki ihmisten "toistensa nyppiminen" ja joku finnien puristelu. Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ajeli multa muita ihokarvoja 😅
Käytiin lähes aina yhdessä suihkussa.
Levitti myös itsestäänruskettavaa, lähinnä selkääni ja pakaroihin.
Osteli mulle vaatteita yllärinä ja koruja ja shoppailtiin yhdessä.
Lakkasi kynteni.
Puunasi itseäänkin ja joskus sovitteli (usein kylläkin pyynnöstäni) alusvaatteitani. Hän oli niin ruskettunut usein että värikkäät alusvaatteet näytti hyviltä 😅
Hän kyllä on ihan varmana bi vaikkei koskaan miessuhteita tietääkseni ole ollutkaan.Niin, olisin siis voinut kuvitella että olisi nyppinyt myös kulmani.
Tätä kaipaan kyllä nyksässäkin. Suihkuun ei tule ikinä minun kanssani eikä mitään muutakaan tuollaista tekisi hyväkseni jota exä teki.
Kynsiä lakkaava mies............... oksensin juuri suuhuni.
No tuon on nyksäkin mulle tehnyt pakotettuna kun en taipunut viimeisillään raskaana itse niitä lakkaamaan. Varpaankynsiä siis.
Joka raskaudessa.
Ja kynsilakkaa ilmahan ei voi ihminen elää....
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa kaikki ihmisten "toistensa nyppiminen" ja joku finnien puristelu. Yök
Apinoide touhua. Jokainen "normaaliälyinen ja -kuntoinen" huolehtikoot itse omat karvansa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi kulmakarvojani nyppivä mies, jos jälki olisi hyvää. On varmaan normaalia heille, eikä nyt mitenkään erikoiselta kuulosta muutenkaan. Minunkin mieheni auttoi hiusten raidoittamisessa, kun tein ne itse. Sekin on varmaan epänormaalia mielestäsi?
No kieltämättä on aika neitiä raidoittaa rouvan hiuksia. Ei voi mitään.
Kyllä kaikkien pitäisi elää kuten ap, muu on epänormaalia. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ajeli multa muita ihokarvoja 😅
Käytiin lähes aina yhdessä suihkussa.
Levitti myös itsestäänruskettavaa, lähinnä selkääni ja pakaroihin.
Osteli mulle vaatteita yllärinä ja koruja ja shoppailtiin yhdessä.
Lakkasi kynteni.
Puunasi itseäänkin ja joskus sovitteli (usein kylläkin pyynnöstäni) alusvaatteitani. Hän oli niin ruskettunut usein että värikkäät alusvaatteet näytti hyviltä 😅
Hän kyllä on ihan varmana bi vaikkei koskaan miessuhteita tietääkseni ole ollutkaan.Niin, olisin siis voinut kuvitella että olisi nyppinyt myös kulmani.
Tätä kaipaan kyllä nyksässäkin. Suihkuun ei tule ikinä minun kanssani eikä mitään muutakaan tuollaista tekisi hyväkseni jota exä teki.
Kynsiä lakkaava mies............... oksensin juuri suuhuni.
No tuon on nyksäkin mulle tehnyt pakotettuna kun en taipunut viimeisillään raskaana itse niitä lakkaamaan. Varpaankynsiä siis.
Joka raskaudessa.Ja kynsilakkaa ilmahan ei voi ihminen elää....
Voi vallan mainiosti.
Kuten voi elää ilman montaa muutakin asiaa.
Mutta miksi pitäisi olla ilman?
Mun mies on myös leikannut mun hiuksia. Ei nyt kauhean hyvin, mutta kun on pitänyt vähän leikata huonoja latvoja pois, niin siinähän se on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kulmakarvoja pitäisi nyppiä? Nypittekö ripsiännekin?
Ei niitä pidä nyppiä, mutta jos niitä haluaa muotoilla, niin nyppiminen lienee toimivin keino. Ripsiä taas ei tarvitse muotoilla.
Nykyään ei ole enää ihmeellistä, että miehet viilaavat kulmakarvojaan tarkemmin kuin naiset.... mutta ne ovatkin sitten tietyntyyppisiä miehiä ne.
Naisen kosmetologina toimiva mies ei ole mies, vaan vässy runopoika.
Vierailija kirjoitti:
Minusta söpöä. Jos siis itse pyytäisin ja mies auttaisi.
Ei ole söpöä vaan ällöä
Vierailija kirjoitti:
Naisen kosmetologina toimiva mies ei ole mies, vaan vässy runopoika.
Mikä sua oikein ahdistaa?
Itse kannattaa tehdä, eron tullessa nainen ei osaa tehdä muuten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannattaa tehdä, eron tullessa nainen ei osaa tehdä muuten mitään.
Tämä. Big time.
No ei ole ihme, että syntyvyys kääntyy laskuun. Ennen miehen kädessä pysyivät vasara ja porakone, nykyään siis pinsetit... testosteroni selvästi pakenee miehistä huimaa vauhtia. Ei hyvältä näytä.
Joka raskaudessa.