Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuttuisin ujosta "hyväksi tyypiksi"

Vierailija
05.01.2021 |

En saa ujouteni takia vakituista työtä tai mitään muutakaan työtä. Koulussa opettajat moittivat, että olen liian ujo. Nyt töissä esimiehiltä tulee palautetta, että pitäisi muuttua puheliaaksi. Olen ollut siivoojana. Kukaan ei hyväksy minua tällaisena kuin olen. Harrastankin vääriä asioita. Harrastan lukemista, mutta pomojen mielestä pitäisi olla parempia ja tavoitteelliaempia harrastuksia. Miten muuttuisin sellaiseksi, josta pidetään? Ahdistaa töissä ja olen masentunut. En jaksa enää elämääni, kun tunnen olevani niin huono ihminen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein siivousta, monen kollegan harrastus oli viinan ja tupakan vetäminen. Mitä pomosi haluaa?

Vierailija
22/25 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa logistiikan alan pariin! Täällä meillä ei puheliaat ja sosiaaliset kauaa juhli (no ehkä myyntipuolella??). Töitä on paljon, ja niitä ei ehdi tehdä jos sosialisoi vain ympäriinsä. Toki joudut opettelemaan ns. "asiakaspalveluasenteen" eli tekohymy naamariin, kivalla puhelinäänellä ja jos asiakas on raivona niin pahoittelen empaattisena asiakkaan kokemaa pettymystä jne. Mutta ne hommat oppii kyllä, minäkin olen ihan superujo mutta otan tuon puolen työstä sellaisena näyttelijäntyönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö melkein kaikki siivojat ole töissä jatkuvilla sopimuksilla?

Vierailija
24/25 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tosi ujo, mutta alkoholisoiduin ja opin raakkumaan kaikkien kanssa. Nyt en enää juo mutta rupattelen helposti ja olen hengennostattaja. Kannustan ihmisiä positiiviseen vahvuuteen ja näin saan itsekin positiivisuutta.

Vierailija
25/25 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä polta, joten pitäisikö ryhtyä näihin harrasteisiin? Logistiikka-ala voisi olla mielenkiintoinen, mutta minulla ei ole ajokorttia.