Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonto tarjoaa meille mahdollisuuden pelastaa maapallon liikakansoittumisen väestökatastrofi, mutta me emme ota tätä lahjaa vastaan!

Vierailija
04.01.2021 |

Olemme hulluja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden harhojen kertojien pitäisi aina aloittaa itsestään tämä liikakansoituksen harventaminen.

Vierailija
2/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse olen aina ollut Linkolan linjoilla eli ihmismäärän pitäisi vähentyä. Näin ollen minusta koronaa ei pitäisi estää mitenkään hoitamasta edes vähäistä väestömäärän harvennusta mitä se tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden harhojen kertojien pitäisi aina aloittaa itsestään tämä liikakansoituksen harventaminen.

Olen valitettavasti liian nynny tekemään klassista itsem urhaa. Koronalle ja muille taudeille olen kyllä yrittänyt parhaani mukaan altistua ja harrastanut äärimmäisen epäterveellisiä elämäntapoja elämäni lyhentämiseksi. Lisääntynyt en toki ole myöskään, eikä minulla ole tunnesiteitä keneenkään - sellainen häiritsee rationaalista ajattelua väestökysymyksessä.

Vierailija
4/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa haluaisi olla se valittu johon tuo luonnonvalinta kohdistuu. Tai jättää jonkun kuolemaan jos voi auttaa. Luonto kyllä laittaa jos haluaa jotain n paljon ärhäkämpiä tauteja liikkeelle joille ei sitten lopulta voi yhtään mitään.

Vierailija
5/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Mutta harhaista on kuvitella, että joku korona rokote tämän luonnonnäytelmän pysäyttää. Ihmiskunta saattaa sillä saada jatkoaikaa, mutta luuletteko tosiaan, että tämä jää tähän? Joukkosukupuutto kiihtyy kiihtymistään, uusia pandemioita tulee niin kauan että väkiluku on sillä tasolla, että maapallo sen kykenee kantamaan.

Vierailija
6/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis itse kuulua tähän kuoloryhmään?

Vierailija
7/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voit aloittaa itsestäsi.

Vierailija
8/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni täällä olis valmis kuolemaan nyt? Miettikääpä aloitusta samalla.

Vierailija
9/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, jos tarkoitat koronaa, niin se on kyllä liian pliisu tuohon tarkoitukseen. Tai no, kyllähän se ikäihmisiä harventaa, kuten luonnollista onkin, nykyään on vaan ihmisten vaikea hyväksyä, että kuolema voi tulla jo peräti kasikymppisenä.

Vierailija
10/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itse olen aina ollut Linkolan linjoilla eli ihmismäärän pitäisi vähentyä. Näin ollen minusta koronaa ei pitäisi estää mitenkään hoitamasta edes vähäistä väestömäärän harvennusta mitä se tekee.

tuo on myös Sanna Marinin linja

Jos Sanna saisi päättää ei rokotettaisi ollenkaan. Lääketehtaat Sanna Marinin mukaan nauravat "aivottomille lampaille" jotka ottavat rokotuksen ja koko tauti on vain lääketehtaiden salajuoni. Sanna on Trumppia trumpillisempi tiedevastaisuudessaan!

Julkaistu Debatissa 3/2010)

Nyt se sitten vihdoin selvisi: sikainfluenssauhkaa ei todellisuudessa ollutkaan. Ainakaan siinä määrin kuin media, poliitikot ja lääketieteen ammattilaiset uhan vaarallisuudesta varoittelivat. Mutta kuka oikein hyötyi possujen kärsillä ja saparoilla lietsotun hysterian ylläpitämisestä?

Rokotevalmistajat saivat yksin Suomelta 100 miljoonaa euroa paksumman lompakon rokotteista, joiden vaikuttavuudesta terveyden laatuun ja tilaan on heikosti näyttöä. Euroopan tasolla possurokotekustannukset kipuavat miljardeihin. Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut. Sanaparsi ”mitä jos” onkin yksi tehokkaimmista holtittoman rahanmenon oikeuttavista taikasanoista. Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille.

Lääketeollisuus kuljettaa lääkäreitämme vuosittain varsin avokätisesti erilaisiin seminaareihin ja koulutustapahtumiin ympäri maailmaa. Esimerkiksi Tampereen kaupunginhallituksen henkilöstöjaostolle tulee vuosittain hyväksyttäväksi kymmeniä tämänkaltaisia seminaarikutsuja. Toiminta on mahdollista, koska siitä hyötyvät sekä matkojen kustantajat että vastaanottajat. Lääkeyhtiöt saavat sanomansa perille ja kenties myötämielisemmän suhtautumisen tuotteisiinsa eli pidemmän päälle lisää rahaa, kaupunki saa maksutonta koulutusta lääkäreillensä ja lääkärit saavat kokemusta, tietoa ja tärkeydentunnetta matkoiltansa. Tilannetta voidaan halutessa perustella myös asiakkaan hyödyn näkökulmasta: saavathan sairaatkin tuhansien eurojen arvosta ammattitaitoisempaa apua vaivoihinsa. Toiminnan eettisyys on kuitenkin helposti myös kyseenalaistettavissa. ”Lahjuksilla” on aina hintansa ja lopulta laskun maksavat kuluttajat lääkkeiden hintojen sekä vääristyneen kilpailun ja tarjonnan muodossa.

Lääketeollisuus on yksi vaikutusvaltaisimmista nykypäivän poliittisista viiteryhmistä ja se toimii samalla paperisella polttoaineella kuin mikä tahansa kapitalistinen instituutio – rahalla. Samalla kun rikkaita länsimaita suitsutetaan erektio- ja elintapatautilääkkeillä, ei kehitysmaihin tahdo riittää edes historiallisen kehityksen näkökulmasta yksinkertaisimpia lääkkeitä ja rokotteita. Suomenkin 100 miljoonan possurokoterahalla olisi ollut mahdollista estää lukematon määrä lapsikuolemia kehitysmaissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa rahat kotimaassa ennalta ehkäisevään sosiaalityöhön, päihdetyöhön ja terveysvalistukseen. Nämä jos mitkä ovat todellisia ”mitä jos” arvoisia resurssikohteita. Ehkä saamme vielä oikeudenmukaisuutta rahanmenoon, kunhan kansa saa taakseen miljardien arvoisen lobbauskoneiston, jolla voidella päättäjiä?

Vierailija
11/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua, tämä nyt tuntemamme korona on vasta alkusoittoa. Mutatoituu muutaman kerran ja kohta todetaan että rokotteistakin on enemmän haittaa kuin hyötyä. Maailma ei enää koskaan tule olemaan entisensä.

Vierailija
12/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio rokotetta ottaa enkä pistätä sitä lapsiinikaan. Sittenpähän kuolo korjaa. Ensin täällä eletään ja sitten kuollaan, hyvin yksinkertaista. Olisin esim 70 vuotiaana täysin valmis hautaan. En tiedä mitä lisäarvoa saan elämälle jos makaan viimeiset 10 vuotta vaipoissa laitoksessa.

Vierailija
13/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuolen kuin otan rokotteen.

Vierailija
14/14 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä olen. Olisi pitänyt päästää tilanne etenemään ilman mitään rajoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän