Mitä te tykkäätte darjeeling teestä?
Mikä darjeelingissä on parasta?
Taidan tehdä kupin darjeelingia.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mun suosikkeihin, mutta Darjeeling limited -elokuvasta tykkään kyllä tosi paljon.
Ei kuulu minunkaan suosikkeihin mutta teen kupillisen sitä pian kuin olen odottanut että hammastahna on vaikuttanut 30min hampaissani ja teen juonnin jälkeen pesen viellä kerran hampaat.
Mä kyllä toisaalta luulen, että en ole juonut hyvää darjeelingia. Ehkä pitäis ostaa kokeeksi joku vähän kalliimpi pussukka. Ja first flushia.
nro 1
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä toisaalta luulen, että en ole juonut hyvää darjeelingia. Ehkä pitäis ostaa kokeeksi joku vähän kalliimpi pussukka. Ja first flushia.
nro 1
Intian parhaimmassa teeliikkeissä Sancha Tea Butiquessa laadukkain darjeeling on autumn flush, tämä on ihan konsideroitu intialaisten ja kiinalaisten kesken. Siinä on linkkikin.
https://www.sanchatea.com/grand-cru--presidents-tea-of-darjeeling-autum…
Huvaa teata, huvaa teata, huvaa teata Paulingin!
Veikko Huovinen, Lampaansyöjät
Yleensä oikein hyvää! Se on se kevyt ja vivahteikas mutta riittävän täyteläinen maku.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä oikein hyvää! Se on se kevyt ja vivahteikas mutta riittävän täyteläinen maku.
Minulla nyt hautoutuu darjeeling, enkä taida malttaa, no taidanpa silti malttaa odottaa maistaa sitä. Tämä mitä juon on special finest tippy golden flowerin orange pekoe.
Onpas hedelmällisen makuinen ja raikas darjeeling, pitää viellä odottaa että se jäähtyy vähän. Ap
Putsasin teekannun ja haudutetut lehdet tuovat mieleeni kommunismin ja niiden lehtien värissä on saman väristä väriä kuin mitä pohjois-korean raketit ovat.
Kyllä se 1st flush on ihan parasta alkukesästä <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se 1st flush on ihan parasta alkukesästä <3
En tiedä, en ole ikinä maistanut. Näyttää hypetetyltä. En usko mitään Sancha Tea Butiquen "yläpuolelta" sanottua.
President autumn flush ollaan konsideroitu parhaaksi intialaisten ja kiinalaisten tee gurujen kesken parhaaksi.
Ei kuulu mun suosikkeihin, mutta Darjeeling limited -elokuvasta tykkään kyllä tosi paljon.