Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelun numeeriset testit

Vierailija
04.01.2021 |

Oletteko joskus saaneet erittäin huonon tuloksen työhaastattelun numeerisista tai loogisen päättelykyvyn testeistä ja silti saaneet paikan? Itsellä tiedossa ylihuomenna ja jännittää että mokaan täysin ja vaikutan aivan idiootilta. Tulokset käydään läpi sitten itse haastattelussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä haastattelussa käydään. Ainakin meillä on oma testipäivä ja jos menee ihan penkin alle, niin on se este. Jos taas numeerinen puoli on vain osa testiä niin ei välttämättä siihen kaadu..riippuu kokonaisuudesta ja miten muilla menee.

Vierailija
2/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Tuskin sitä haastattelussa käydään. Ainakin meillä on oma testipäivä ja jos menee ihan penkin alle, niin on se este. Jos taas numeerinen puoli on vain osa testiä niin ei välttämättä siihen kaadu..riippuu kokonaisuudesta ja miten muilla menee.

Kyllä se käydään haastattelussa läpi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaankohan nyt kuitenkin soveltuvuusarvioinnista/henkilöarviosta, eikä työhaastattelusta?

”Alalla työskentelevänä” annan vinkkinä että omana itsenä vaan rennosti. Pelkät henkilöarvioinnin tulokset eivät määritä lopputulosta, myös haastattelut, referenssit ym merkkaavat :) tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun soveltuvuuskokeen numeeriset tehtävät menivät kyllä niin reisille, että olin jo lopettaa leikin kesken, sinnillä taaplasin p*skan loppuun. Sain paikan ja muut valitut myöhemmin naureskelivat samaa, jäätäviä kysymyksiä ja laskutehtäviä millaisia ei työtehtävässä vielä 5 vuotta myöhemmin ole tullut vastaan.

Vierailija
5/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaankohan nyt kuitenkin soveltuvuusarvioinnista/henkilöarviosta, eikä työhaastattelusta?

”Alalla työskentelevänä” annan vinkkinä että omana itsenä vaan rennosti. Pelkät henkilöarvioinnin tulokset eivät määritä lopputulosta, myös haastattelut, referenssit ym merkkaavat :) tsemppiä!

Hehheh kiitos tsempistä. Valitettavasti matikkaa ei lasketa vaan pelkästään olemalla oma itsensä, vaan osaamista vaaditaan. Puhun nyt nimenomaan matikan osuudesta soveltuvuustestissä, jonka tulokset käydään läpi sitten työhaastattelussa. Laskuissa on aikaraja, se hermostuttaa kun olen hidas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi