Käyttääkö kukaan yli 40v contouria tai varjostuksia?
Eli nenää pienemmäksi tai poskia kapeammaksi? Vai onko enempi nuorten juttu?
Kommentit (38)
Parikymppisiä tosiaan näkee ruskeat viivat naamassa.
Mä käytän joka päivä. Nuorentaa ilmettä todella paljon. Varjostan palloposkiin muotoa, roikkuvat leukaperät pois, roikkuvat silmäluomet piiloon ja nenän kapeammaksi kärjestä.
Mulla on niin epätasainen iho, etten halua sotkea sitä enää lisää.
Ei kukaan sellainen, joka on ihmisten nähtävillä livenä ja kymmentä metriä lähempää. Koska ei kannata: contour tomii vain kauempaa katsottuna/kuvattuna. Ja ei todellakaan tramsin/zoomin webcamissa. Näissä vanhentaa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää karsealta, oli ikä mikä vain.
Huonosti tehtynä kyllä, hyvin tehtynä useimmat ei edes huomaa että on varjostuksia ja korostuksia, kasvot vaan näyttää erilaisilta. Mutta vaatii omaan ihonväriin oikeat korostus ja varjostussävyt, hyvät siveltimet ja levitystekniikat ja ehdottomasti meikin teon päivänvaloa vastaavassa valaistuksessa.
Varma tie koomisiiin ruskeisiin viivoihin: osta marketista talvikalpeaa suomalaista paljon tummemmalle suunnitellut värit, levitä himmeässä kylppärin valossa, älä turhaan häivyttele.
Eikös tuo ole ollut poissa muodista jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän joka päivä. Nuorentaa ilmettä todella paljon. Varjostan palloposkiin muotoa, roikkuvat leukaperät pois, roikkuvat silmäluomet piiloon ja nenän kapeammaksi kärjestä.
Joo se valkoinen nenänpää nuorentaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellainen, joka on ihmisten nähtävillä livenä ja kymmentä metriä lähempää. Koska ei kannata: contour tomii vain kauempaa katsottuna/kuvattuna. Ja ei todellakaan tramsin/zoomin webcamissa. Näissä vanhentaa pahasti.
Se toimii erittäin hyvin webcamissa :) Kuten myös livenä jopa päivänvalossa, jos on oikeat sävyt eikä liioiteltu.
Itsellä vasta 45 v jälkeen tuli into varjostaa, koska silloin tuli kaksoisleukaa sun muuta roikkumista. Tässä vaiheessa kun roikkumiset on vielä suht pieniä, uskomattoman eron saa ilmeeseen aikaan varjostamalla.
Olen käyttänyt niin kauan kuin olen meikannut, olen 49 ja aloin meikata joskus teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se valkoinen nenänpää nuorentaa tosi paljon.
En laita mitään valkoista naamaani. En myöskään kimaltavaa arkimeikissä - ne hohtavat highlighterit toimii lähinnä iltakäyttöön. Korostuksiin käytän omaa ihonväriä astetta vaaleampaa peitevoidetta, joka ei näytä valkoisilta länteiltä. Varjostuksiin usein astetta tummempaa meikkivoidetta kuin kasvoille muuten, joskus myös Anastasian varjostuspaletista vaaleinta sävyä.
Miten tuota kannattaa opetella? Varmaan aloittaa ensin puuterimaisista tuotteista. Mulla aika leveä nenä omasta mielestä. Ehkä tyypillinen suomalainen, kuitenkin suora.
Ap
Mä en käytä, mutta meillä töissä gastrokirurgi käyttää contouria kun katkaisee suolen.
Mulla siis joku Smashboxin Cali contour paletti....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ollut poissa muodista jo useamman vuoden.
Silti on jäänyt todella monella osaksi arkimeikkiä, toki hillitympänä kuin ne Instagram versiot. Kun tuo vaan on oikeasti tehokkain tapa saada meikillä isoja muutoksia aikaan. Moni laittaa ripsaria ja huulipunaa ja vastaavaa ja valittaa että ei se auta, kun nenä on sellainen tai naama pyöreä taikinanaama tms. Niillä varjostuksilla saisi noita peruspiirteitä muokattua.
Ei ne varjostukset mitään naamaa muokkaa. Näyttää vain, että on yritetty muokata.
🇺🇦🇮🇱
Näyttää karsealta, oli ikä mikä vain.