Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poikaystävä käyttäytyy näin? "Kehuu" mutta kuitenkin piikittelee/vertaa muihin

Vierailija
04.01.2021 |

Kukkahatut sitten samantien pois tästä keskustelusta ettei tämäkin hä viä. Tein pitkän keskustelun ja se ka tosi ilman syytä.

Olen juuri 18v täyttänyt nainen ja poikaystävä on 21v. Annan nyt konkreettiset esimerkit mitä on sanonut.

Ostin uuden hameen. Poikaystävä sanoi "Toi olis tosi kaunis jos ei sulla olis sääressä tuota arpea" (vanha leikkaushaava)

Samoin uuden mekon kanssa joka oli tarkoitus laittaa hänen kaverinsa tupareihin. "Sä oot tossa asussa melkein yhtä kuuma kuin "Heidi" (Heidi on tyypin ex-tyttöystävä)

Minulla on neulakammo enkä halua mitään lävistyksiä. Serkkuni häihin lähtiessä poikaystävä ehdotti, että ehtisimme vielä käydä lävistyttämässä korviini reiät ja ostamassa korut. Jotta olisin kuten ne kaikki muutkin tytöt ja naiset siellä juhlissa.

Samoissa häissä minulla oli ballerina-tyyppiset kengät. Poikaystävä käski aina varvistamaan kun joku otti kuvia. Sanoi kuitenkin juhlien jälkeen, että tykkää kun olen pieni ja siro.

Mistä tuollainen käytös johtuu? Joku jolla samantyyppistä kokemusta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tyypin käytös kertoo epävarmuudesta ja itsensä huonosta itsetunnosta. Tunnistan.

Vierailija
42/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot aivan todella nuori ja vaikka teillä ei ikäeroa paljoa olekaan, niin tossa iässä se 3v silti yleensä tuntuu jonkin verran. Olet kuitenkin teini vielä. Itse olen 21v, mutta sun ikäsenä vielä kamalan epävarma itsestäni ja suostuin paskaan kohteluun. Nyt jo olen kasvattanut sen verran itsetuntoa, että en suostu kaikkeen. Sunkin kannattaisi tiedostaa tämä ja ymmärtää, että sä olet arvokas ihminen eikä kenelläkään ole oikeutta lytätä sinua. Olisin sun ikäsenä toivonut jonkun sanovan nämä täsmälleen samat asiat mulle. Löydät kyllä varmasti sellaisen, joka arvostaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla