Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisiin terveellisiin elämäntapoihin ajattelit sitoutua 2021? Minä aloitan:

Vierailija
04.01.2021 |

Vihdoinkin rupean jumppaamaan. Aloitan myös kahvinjuonnin ja lopetan myöhäisen herkuttelun. Olen todella sitoutunut joten uskon onnistuvani :) Mihin sinä panostat terveydessäsi 2021?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vain itselleni sopivaa työtä ja olen mieluummin työtön kuin tuhoan mielentervettäni enää ikinä missään paskaduunissa.

Vierailija
22/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vähintään puolen tunnin lenkki. Otetaan aika vaikka ruutuajasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan 5 krt viikossa urheilua kuten jo monta vuotta. 2-3 voimatreeniä, ja 2 cardio, 1 pilates.

Yritän itse kiinnittää riittävään uneen huomiota. Nukkumaan 21.30 viimeistään 22. Herätys klo 7.tarvirsen 9 tuntia unta.

Ja alkoholi pois. Sokerit minimiin. Nopeat hiilihydraatit jätän pois. Kerran viikossa herkkupäivä, kohtuudella.

Vierailija
24/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurata uutta blogia; Kuika muuttua kiusatusta karismaattiseksi keski-iässä. Ja seuraan niitä ohjeita.

Vierailija
25/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio syödä herkkuja ollenkaan, pyrin kasvattamaan juoksukuntoani niin että jaksaisin käydä hölkkälenkillä joka päivä ja yritän lisätä kasviksia ruokavalioon.

Vierailija
26/30 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasvälit pitäisi jaksaa puhdistaa

Vierailija
27/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsuin jo, pari päivää meni ilman kahvia.. nyt on juotu optimaaliset 3 kuppia :) 

ap

Vierailija
28/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin. Siinäpä se. Olen ollut nyt 7 päivää savuton.

Vierailija
29/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lipsuin jo, pari päivää meni ilman kahvia.. nyt on juotu optimaaliset 3 kuppia :) 

ap

Hyvä, juo heti aamulla kupillinen ja sitten taas päivällä ja iltapäivällä. Kyllä se siitä. Aina kannattaa juoda kahvia, se on oikeasti terveysjuoma! Yritän opettaa miehenikin sille.

Vierailija
30/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on ihan liian epämääräinen tavoite esim. lisää liikuntaa, enemmän yöunta jne. Pitää olla mitattavissa oleva asia, jolla mieluusti myös deadline: Kävelen 3 km viitenä päivänä viikossa tammikuun viimeiseen päivään saakka. Menen sänkyyn klo 21 joka arki-ilta tammikuun ajan.