Minkälaisiin terveellisiin elämäntapoihin ajattelit sitoutua 2021? Minä aloitan:
Vihdoinkin rupean jumppaamaan. Aloitan myös kahvinjuonnin ja lopetan myöhäisen herkuttelun. Olen todella sitoutunut joten uskon onnistuvani :) Mihin sinä panostat terveydessäsi 2021?
Kommentit (30)
Joka päivä vähintään puolen tunnin lenkki. Otetaan aika vaikka ruutuajasta
Jatkan 5 krt viikossa urheilua kuten jo monta vuotta. 2-3 voimatreeniä, ja 2 cardio, 1 pilates.
Yritän itse kiinnittää riittävään uneen huomiota. Nukkumaan 21.30 viimeistään 22. Herätys klo 7.tarvirsen 9 tuntia unta.
Ja alkoholi pois. Sokerit minimiin. Nopeat hiilihydraatit jätän pois. Kerran viikossa herkkupäivä, kohtuudella.
Aloin seurata uutta blogia; Kuika muuttua kiusatusta karismaattiseksi keski-iässä. Ja seuraan niitä ohjeita.
En aio syödä herkkuja ollenkaan, pyrin kasvattamaan juoksukuntoani niin että jaksaisin käydä hölkkälenkillä joka päivä ja yritän lisätä kasviksia ruokavalioon.
Lipsuin jo, pari päivää meni ilman kahvia.. nyt on juotu optimaaliset 3 kuppia :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Lipsuin jo, pari päivää meni ilman kahvia.. nyt on juotu optimaaliset 3 kuppia :)
ap
Hyvä, juo heti aamulla kupillinen ja sitten taas päivällä ja iltapäivällä. Kyllä se siitä. Aina kannattaa juoda kahvia, se on oikeasti terveysjuoma! Yritän opettaa miehenikin sille.
Monella on ihan liian epämääräinen tavoite esim. lisää liikuntaa, enemmän yöunta jne. Pitää olla mitattavissa oleva asia, jolla mieluusti myös deadline: Kävelen 3 km viitenä päivänä viikossa tammikuun viimeiseen päivään saakka. Menen sänkyyn klo 21 joka arki-ilta tammikuun ajan.
Etsin vain itselleni sopivaa työtä ja olen mieluummin työtön kuin tuhoan mielentervettäni enää ikinä missään paskaduunissa.