Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on isoin taloushuolesi tällä hetkellä?

Vierailija
04.01.2021 |

Itse olen työtön. Menot on pienet, mutta olen pyrkinyt säästämään aika aggressiivisesti jotta kun joskus saan vakituisen työn, saisin asuntolainan. No nyt en tietenkään säästä samalla tavalla, yritän kyllä silti laittaa muutama sata euroa kuukaudessa sivuun.

Totta kai jos työttömyys pitkittyy niin voi olla että asiat mutkistuu. Mutta menot ja tulot on ihan hyvin balanssissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausien lomautus koronan takia. Raivostuttaa hallituksen ja STM:n rokotetöppäilyt. Rokotteet on ainoa keino saada ihmisten talous ja terveys kuntoon!

Vierailija
22/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sijoittaisin että saisin vielä enemmän tuottoa. Olen työtön mutta ei se haitta. Asunto velaton ja osakesalkussani yli 200 000 euroa. Tilillällalkin joku 4 donaa. Mihin laittaisin rahat tuottamaan?

Että olisi vielä enemmän rahaa jolla en tiedä mitä tekisi.. itse työttömyystuki joku parisataa euroa on aika mitätön pärjäisin hyvin ilman sitä. Mutta ilmainen raha kelpaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä huolia, velkaa ei ole yhtään. Rahaa saisi silti olla enemmän, että saisin ostettua pitkään haaveilemani omakotitalon.

Vierailija
24/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritykseni tuotevaraston muuttaminen rahaksi ja kevään lainanlyhennykset.

Pidemmällä tähtäimellä sopimuskumppanin pärjääminen kansainvälistä kilpailua vastaan, siitä riippuu tulevaisuuteni alalla.

Aiempi viestisi vaikuttikin niin lopulliselta.

En suinkaan ole pillejä pussiin laittamassa. Epätasainen tuotteiden virta on vain alasta johtuen. Aiheuttaa kassavirtaankin tempoilua.

Vierailija
25/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkällä lomautuksella ja loppua ei ole näkyvissä. Aika kovaa on. 

Olen yrittänyt myydä tarpeetonta, mutta ei siitä tule kuin kymppejä. Jokaista työpaikkaa hakee parisataa muutakin. Tulevaisuus huolettaa ja asuntolainaa on liikaa.

Niin kauan, kun liiton päivät ovat alla, pärjään. Sitten en.

Vierailija
26/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen ja vuokran jälkeen jäi 180e 😑 perjantaina olis auton katsastus ja kissa pitäisi käyttää rokotuksilla. Onneksi on eläinlääkäri-kassa olemassa mutta silti on aika köyhää menoa taas kuukausi.

Makaronilaatikkoa ja yms kestoruokia vaan väsäiltävä.

Vierailija
27/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivinen perintövero jonain päivänä. Olisi pitänyt ostaa itse asunto kun äiti olisi tullut takaajaksi, mutta luulin että en selviä syövästä.

Vierailija
28/28 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen ja vuokran jälkeen jäi 180e 😑 perjantaina olis auton katsastus ja kissa pitäisi käyttää rokotuksilla. Onneksi on eläinlääkäri-kassa olemassa mutta silti on aika köyhää menoa taas kuukausi.

Makaronilaatikkoa ja yms kestoruokia vaan väsäiltävä.

Lemmikit ja auto tulee kyllä kalliiksi. Kiva, että kuitenkin huolehdit kisustasi 😸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi