Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat kummallisia Tinderissä kun salaavat lapsensa

Vierailija
04.01.2021 |

Todella kummallisia ovat, naiset eivät kerro profiilitekstissä että heillä on lapsia, mutta valokuvista pitäisi osata katsoa, jossain lattialla sängyn alla saattaa pilkottaa jotain lelun kulmaa tai kaukana seinällä on valokuva jossa näkyy epäselvästi lapsi, sängyn kulmasta näkyy hyvin vähän kuvioitua lakanaa jossa on piirroshahmo ja tästä pitäisi myös päätellä onko ne lastenlakanat. Sitten on instagram linkitetty profiiliin ja niistä hyvin pienistä kuvista pitäisi tihrustaa näkyykö mitään lapsiin liittyviä merkkejä. Näin käyttäytyviä naisia on älytön määrä. Miksi ette voi suoraan sanoa että teillä on lapsia, häpeättekö niitä niin paljon että pitää salailla?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ei kelpaa edes tiedätte keille.

Vierailija
22/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapseni kuuluvat kenellekään, jonka kanssa en mahdollisesti halua mitään arkielämään liittyvää. Huomatkaa myös, että jos jo profiiliin laittaa tiedon lapsista, sen näkee ihan kaikki siellä, ei vain omat matchit.

Mitä sitten jos näkee tiedon että sulla on lapsia, eikö lapsista pitäisi olla ylpeitä? Onko mukava kusettaa miehiä huijaamalla vai yritätkö nostaa itsetuntoa tykkäysten määrällä?

Jos tapaan vaikka baaritiskillä jonkun miehen, en sillekään ala moin jälkeen selittää lapsistani ja kuinka olen ylpeä niistä. Saa sitä kysyä, jos asia on kynnyskysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi tietoa lapsista sinne, jotta mahd. pedar*t ei kiinnostu

Aika ontuva syy.

Vierailija
24/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapseni kuuluvat kenellekään, jonka kanssa en mahdollisesti halua mitään arkielämään liittyvää. Huomatkaa myös, että jos jo profiiliin laittaa tiedon lapsista, sen näkee ihan kaikki siellä, ei vain omat matchit.

Mitä sitten jos näkee tiedon että sulla on lapsia, eikö lapsista pitäisi olla ylpeitä? Onko mukava kusettaa miehiä huijaamalla vai yritätkö nostaa itsetuntoa tykkäysten määrällä?

Tietenkin omista lapsista saa ja pitää olla ylpeä, mutta ei heitä kaikille tarvitse esitellä. Laita itsellesi esiin tieto, että ihan minkä ikäiset lapset on sinulle ehdoton este, joten sellaisten ei tarvitse ottaa yhteyttä.

Vierailija
25/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi tietoa lapsista sinne, jotta mahd. pedar*t ei kiinnostu

Aika ontuva syy.

Tuo on erittäin hyvä syy.

Vierailija
26/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Mullakin on lähipiirissä nainen joka kusettaa miehiä tinderissä ihan mennen tullen. Ei kerro lapsestaan eikä siitä, että on edelleen yhdessä lapsen isän kanssa. Kun kysyin miksi ei kerro, sanoi ettei pidä olennaisena. Mietin vain mikähän sitten on olennaista? Ja ei, hän ei etsi pelkkää seksiä (tai sitten ei kehdannut minulle sitä myöntää).

Hänen kuvissaan eikä profiilissa muutenkaan mikään viittaa siihen että hänellä olisi lapsi. Ihan niitä perinteisiä muokattuja kuvia hänellä on, missä kilo meikkiä naamassa ja tissit tyrkyllä.

Oma veikkaukseni on, ettei kerro koska silloin tykkäysten määrä tippuisi yli puolella eivätkä ainakaan parhaat miehet kiinnostuisi.

Vierailija
27/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just päinvastainen mielikuva. Jokainen nainen oikein tyrkyttää tietoa, että "katso, olen äiti". Juu juu tärkeä juttu ja näin, mutta kyllä mä nyt ensisijaisesti haen sieltä naisyhtävää, enkä perhettä kenen isukiksi pääsisin.

On siellä niitäkin jotka kertoo sen avoimesti mutta yllättävän paljon on niitä jotka salaavat asian ja se käy ilmi kun tutkii kuvia tarkkaan. Itseä ainakin häiritsee tuollainen arvuuttelu kun olen hakemassa pysyvämpää lapsetonta seuraa.

Kirjoita omaan profiiliin "haen pysyvää, lapsetonta seuraa". Olen melko varma, että lapselliset naiset eivät häiritse. Vai muodostuuko tässä ongelmaksi, että mahdolliset satunnaiset panotkin menevät ohi suun? Et etsikään _pelkkää_ pysyvää itsekään välttämättä...

Tuo ei ole sopiva teksti profiiliin, sen voi tulkita väärin ja negatiivisesti. Enpä ole tainnut kellään tekstiä että etsin lapsetonta seuraa.

Vierailija
28/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just päinvastainen mielikuva. Jokainen nainen oikein tyrkyttää tietoa, että "katso, olen äiti". Juu juu tärkeä juttu ja näin, mutta kyllä mä nyt ensisijaisesti haen sieltä naisyhtävää, enkä perhettä kenen isukiksi pääsisin.

On siellä niitäkin jotka kertoo sen avoimesti mutta yllättävän paljon on niitä jotka salaavat asian ja se käy ilmi kun tutkii kuvia tarkkaan. Itseä ainakin häiritsee tuollainen arvuuttelu kun olen hakemassa pysyvämpää lapsetonta seuraa.

Mikset rohkeasti mätchää hyvännäköistä, sopivanoloista naista ja kysy keskustelun lähdettyä käyntiin, että onko sulla muuten lapsia, tai millainen sulla on perhetilanne? Sitten jos vastaus ei miellytä, voit sanoa, että sinusta tuntuu että ette sovi yhteen. Aikaa on mennyt minuutti, pari eikä tarvinnut leikkiä salapoliisia.

Siksi kun sen voi nainen kertoa profiilitekstissä, täyttä ajanhukkaa moinen ja naiset vai yrittää nostattaa itsetuntoa tykkäyksillä.

Vierailija
29/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Mullakin on lähipiirissä nainen joka kusettaa miehiä tinderissä ihan mennen tullen. Ei kerro lapsestaan eikä siitä, että on edelleen yhdessä lapsen isän kanssa. Kun kysyin miksi ei kerro, sanoi ettei pidä olennaisena. Mietin vain mikähän sitten on olennaista? Ja ei, hän ei etsi pelkkää seksiä (tai sitten ei kehdannut minulle sitä myöntää).

Hänen kuvissaan eikä profiilissa muutenkaan mikään viittaa siihen että hänellä olisi lapsi. Ihan niitä perinteisiä muokattuja kuvia hänellä on, missä kilo meikkiä naamassa ja tissit tyrkyllä.

Oma veikkaukseni on, ettei kerro koska silloin tykkäysten määrä tippuisi yli puolella eivätkä ainakaan parhaat miehet kiinnostuisi.

Onko lapsen isä tietoinen tästä?

Vierailija
30/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita omaan profiiliin "haen pysyvää, lapsetonta seuraa". Olen melko varma, että lapselliset naiset eivät häiritse. Vai muodostuuko tässä ongelmaksi, että mahdolliset satunnaiset panotkin menevät ohi suun? Et etsikään _pelkkää_ pysyvää itsekään välttämättä...

Tuo ei ole sopiva teksti profiiliin, sen voi tulkita väärin ja negatiivisesti. Enpä ole tainnut kellään tekstiä että etsin lapsetonta seuraa.

Sitten ei pidä itkeä jos saa mätsejä lapsellisista ihmisistä ja joutuu seulomaan seuraavassa vaiheessa.

Vierailija
31/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsen isä tietoinen tästä?

Käsittääkseni ovat sopineet jonkinlaisesta avoimesta suhteesta. Todellisuudessa tämä nainen yrittää etsiä itselleen uutta parempaa miestä ja ottaa eron sitten kun sopiva on löytynyt.

Vierailija
32/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tykkäysten määrä mitään itsetuntoa nosta. Kaikki tietää, että monet miehet mätsää lähes kaikki naiset ja keräilevät myös naisia, joista voi saada paremman puutteessa pantavan alustan. Tykkäys kertoo siis sen, että olet ehkä suurin piirtein naispuolisen ihmisen oloinen.

Vierailija
33/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin omista lapsista saa ja pitää olla ylpeä, mutta ei heitä kaikille tarvitse esitellä. Laita itsellesi esiin tieto, että ihan minkä ikäiset lapset on sinulle ehdoton este, joten sellaisten ei tarvitse ottaa yhteyttä.

Kyllähän sinä tiedät että ei tinder profiiliin voi tuollaisia alkaa kirjoittelemaan, se antaa kirjoittajasta huonon kuvan kun alkaa heti luettelemaan ehtoja ja sääntöjä.

Vierailija
34/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko autisti, kun yrität määritellä, miten muiden täytyy elää ja olla? Kaikki eivät vaan pyöri sinun tahtosi mukaan. Elä sen kanssa. Jos Tinder vetää hermot kireäksi niin parempi poistua sieltä.

Vierailija
35/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinä tiedät että ei tinder profiiliin voi tuollaisia alkaa kirjoittelemaan, se antaa kirjoittajasta huonon kuvan kun alkaa heti luettelemaan ehtoja ja sääntöjä.

Siis salaat profiilissasi sen asian, että sulla on ehtoja ja sääntöjä naisehdokkaille. Ajatustenlukijoitako naisten tulisi olla?

Vierailija
36/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat voi ilmaista monella tavalla. Esim. Olen työajan ulkopuolella vapaa harrastamaan monenlaista ja toivon toiselta samaa.

Sekin antaa useasti hyvän, rehellisen vaikutelman, mikäli tietää suht tarkasti mitä on hakemassa, eikä "avoimin mielin liikkeellä" (=ei tiedä yhtään mitä etsii/kaikki kelpaa).

Vierailija
37/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin salaat ehtosi ja sääntösi, koska haluat huijata naisia ja ehtojen kanssa et saisi niin paljon tykkäyksiä äiti-naisilta ja itsetuntosi lakoaisi?

Vierailija
38/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovatko monet miehet lapsistaan profiilissa? Itse kun olen huomannut hyvin harvoin mitään siihen viittaavaa.

Vierailija
39/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertovatko monet miehet lapsistaan profiilissa? Itse kun olen huomannut hyvin harvoin mitään siihen viittaavaa.

Eivät varmaankaan kerro sen enempää kuin naisetkaan. Mullakin taisi tulla muutaman tinderissä viettämäni kuukauden aikana vastaan peräti pari-kolme miestä, joiden profiilissa kerrottiin lapsista. Aivan varmasti heitä kuitenkin oli enemmän. Jos nyt eivät profiilissa halua kertoa niin toivoisin että sitten keskustelussa ennen ensimmäistä tapaamista, sillä haluan välttää turhat treffailut. Etsin vakavaa suhdetta ja lapset ovat minulle dealbreaker.

Vierailija
40/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ontuva syy.

Kuule ihan sama onko se mielestäsi "ontuva syy". Se nyt silti sattuu olemaan rehellinen syy sille miksen lapsista ikinä kertoisi tinderissä, jos sellaista käyttäisin:D

Vastaisitko itsekin vaikka ketjun aiheeseen etkä vaan vänkäisi täällä muiden vastauksista?