Naiset ovat kummallisia Tinderissä kun salaavat lapsensa
Todella kummallisia ovat, naiset eivät kerro profiilitekstissä että heillä on lapsia, mutta valokuvista pitäisi osata katsoa, jossain lattialla sängyn alla saattaa pilkottaa jotain lelun kulmaa tai kaukana seinällä on valokuva jossa näkyy epäselvästi lapsi, sängyn kulmasta näkyy hyvin vähän kuvioitua lakanaa jossa on piirroshahmo ja tästä pitäisi myös päätellä onko ne lastenlakanat. Sitten on instagram linkitetty profiiliin ja niistä hyvin pienistä kuvista pitäisi tihrustaa näkyykö mitään lapsiin liittyviä merkkejä. Näin käyttäytyviä naisia on älytön määrä. Miksi ette voi suoraan sanoa että teillä on lapsia, häpeättekö niitä niin paljon että pitää salailla?
Kommentit (47)
Yksinhuoltajat siellä yrittää naruttaa miehiä.
En etsi mitään vakavaa, niin en näe tarpeelliseksi ilmoittaa lapsista profiilissa. Keskustelussa tulee joskus asia esille, useimmiten taas ei.
Haen sieltä vain satunnaista seksiä joten en koe että tarttis tosta jälkikasvusta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi mitään vakavaa, niin en näe tarpeelliseksi ilmoittaa lapsista profiilissa. Keskustelussa tulee joskus asia esille, useimmiten taas ei.
Sehän on miehelle tärkeä tieto oletko synnyttänyt ja kuinka monesti vaikka olisi yhden illan juttu, tiedät kyllä miksi.
Ei oo toistaseks kukaan huomannu vielä mitään.
Mulla on just päinvastainen mielikuva. Jokainen nainen oikein tyrkyttää tietoa, että "katso, olen äiti". Juu juu tärkeä juttu ja näin, mutta kyllä mä nyt ensisijaisesti haen sieltä naisyhtävää, enkä perhettä kenen isukiksi pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just päinvastainen mielikuva. Jokainen nainen oikein tyrkyttää tietoa, että "katso, olen äiti". Juu juu tärkeä juttu ja näin, mutta kyllä mä nyt ensisijaisesti haen sieltä naisyhtävää, enkä perhettä kenen isukiksi pääsisin.
On siellä niitäkin jotka kertoo sen avoimesti mutta yllättävän paljon on niitä jotka salaavat asian ja se käy ilmi kun tutkii kuvia tarkkaan. Itseä ainakin häiritsee tuollainen arvuuttelu kun olen hakemassa pysyvämpää lapsetonta seuraa.
En laittaisi tietoa lapsista sinne, jotta mahd. pedar*t ei kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Haen sieltä vain satunnaista seksiä joten en koe että tarttis tosta jälkikasvusta kertoa.
Mihin piilotat lapset seksin ajaksi?
Eräskin tunnettu näyttelijä (nainen) ikä nuorentunut kummasti Tinderissä, no mikäs siinä 😉
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi tietoa lapsista sinne, jotta mahd. pedar*t ei kiinnostu
Tai et saa tykkäyksiä riittävästi jos kerrot että on lapsia, siitähän se monella kiikastaa.
Mitä lapseni kuuluvat kenellekään, jonka kanssa en mahdollisesti halua mitään arkielämään liittyvää. Huomatkaa myös, että jos jo profiiliin laittaa tiedon lapsista, sen näkee ihan kaikki siellä, ei vain omat matchit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat isällään, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä niitäkin jotka kertoo sen avoimesti mutta yllättävän paljon on niitä jotka salaavat asian ja se käy ilmi kun tutkii kuvia tarkkaan. Itseä ainakin häiritsee tuollainen arvuuttelu kun olen hakemassa pysyvämpää lapsetonta seuraa.
Ei Tinder ole pysyvämmän seuran hakemista varten, se on olemassa seksin hakemista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset rohkeasti mätchää hyvännäköistä, sopivanoloista naista ja kysy keskustelun lähdettyä käyntiin, että onko sulla muuten lapsia, tai millainen sulla on perhetilanne? Sitten jos vastaus ei miellytä, voit sanoa, että sinusta tuntuu että ette sovi yhteen. Aikaa on mennyt minuutti, pari eikä tarvinnut leikkiä salapoliisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei kerro lapsista, niin tarkoitus on, että mies ei niitä ikinä tapaa. Nainen haluaa miehestä vain viihdykettä sille ajalle, kun lapset ovat isällään.
Se asia pitää kertoa rehellisesti profiilitekstissä että ihmiset ei turhaa ota yhteyttä. Ei minua ainakaan kiinnosta tippaakaan joku yh-nainen. Lapseton nainen se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapseni kuuluvat kenellekään, jonka kanssa en mahdollisesti halua mitään arkielämään liittyvää. Huomatkaa myös, että jos jo profiiliin laittaa tiedon lapsista, sen näkee ihan kaikki siellä, ei vain omat matchit.
Mitä sitten jos näkee tiedon että sulla on lapsia, eikö lapsista pitäisi olla ylpeitä? Onko mukava kusettaa miehiä huijaamalla vai yritätkö nostaa itsetuntoa tykkäysten määrällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita omaan profiiliin "haen pysyvää, lapsetonta seuraa". Olen melko varma, että lapselliset naiset eivät häiritse. Vai muodostuuko tässä ongelmaksi, että mahdolliset satunnaiset panotkin menevät ohi suun? Et etsikään _pelkkää_ pysyvää itsekään välttämättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat isällään, tietysti.
On paljon naisia jotka eivät ole nähneet isää synnytyksen jälkeen. Nämä ovat niitä pelimiehiä joihin naiset retkahtaa ja sitten ollaan yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei kerro lapsista, niin tarkoitus on, että mies ei niitä ikinä tapaa. Nainen haluaa miehestä vain viihdykettä sille ajalle, kun lapset ovat isällään.
Se asia pitää kertoa rehellisesti profiilitekstissä että ihmiset ei turhaa ota yhteyttä. Ei minua ainakaan kiinnosta tippaakaan joku yh-nainen. Lapseton nainen se olla pitää.
Saako miehet niin hirveän paljon matcheja, että he eivät millään ehdi naputella muutaman sanan viestiä, jossa kysyvät perhetilanteesta?