Naiset ovat kummallisia Tinderissä kun salaavat lapsensa
Todella kummallisia ovat, naiset eivät kerro profiilitekstissä että heillä on lapsia, mutta valokuvista pitäisi osata katsoa, jossain lattialla sängyn alla saattaa pilkottaa jotain lelun kulmaa tai kaukana seinällä on valokuva jossa näkyy epäselvästi lapsi, sängyn kulmasta näkyy hyvin vähän kuvioitua lakanaa jossa on piirroshahmo ja tästä pitäisi myös päätellä onko ne lastenlakanat. Sitten on instagram linkitetty profiiliin ja niistä hyvin pienistä kuvista pitäisi tihrustaa näkyykö mitään lapsiin liittyviä merkkejä. Näin käyttäytyviä naisia on älytön määrä. Miksi ette voi suoraan sanoa että teillä on lapsia, häpeättekö niitä niin paljon että pitää salailla?
Kommentit (47)
Miksi kertoa lapsista kun toinen osapuoli heti vetää omat typerät johtopäätökset. Lapset voivat olla suurimmaksi osaksi vaikka isällään jne. saati lähes aikuisia. Moni ei vaivaudu edes jatkamaan keskustelua kun kuvittelevat joutuvansa isäksi jne. ihan niinku näitä kukaan kelpuuttaisi edes ensi rehveille.
Minulla on aikuinen lapsi joka on jo muuttanyt pois ja olen senkin maininnut profiilissani ja toivon että miehellä sama elämäntilanne. Silti pienten lasten iskät tykkäilee ja kitisevät että ei ne lapset mikään este ole. Minä olen omani jo kasvattanut enkä kaipaa mitään perhe-elämää vaikka lapset mukavia ovatkin. Aika monella minun ikäisellä miehellä se lapsirumba vasta alussa. Heille varmasti paremmin passaisi nainen jolla itselläänkin pieniä lapsia.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi mitään vakavaa, niin en näe tarpeelliseksi ilmoittaa lapsista profiilissa. Keskustelussa tulee joskus asia esille, useimmiten taas ei.
Sehän on miehelle tärkeä tieto oletko synnyttänyt ja kuinka monesti vaikka olisi yhden illan juttu, tiedät kyllä miksi.
Ei oo toistaseks kukaan huomannu vielä mitään.
kohteliaat ei ole kommentoineet suoraan sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi mitään vakavaa, niin en näe tarpeelliseksi ilmoittaa lapsista profiilissa. Keskustelussa tulee joskus asia esille, useimmiten taas ei.
Sehän on miehelle tärkeä tieto oletko synnyttänyt ja kuinka monesti vaikka olisi yhden illan juttu, tiedät kyllä miksi.
Ei oo toistaseks kukaan huomannu vielä mitään.
kohteliaat ei ole kommentoineet suoraan sinulle
Flesut pysyy ikitiukkoina. Suosikaa niitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa lapsista kun toinen osapuoli heti vetää omat typerät johtopäätökset. Lapset voivat olla suurimmaksi osaksi vaikka isällään jne. saati lähes aikuisia. Moni ei vaivaudu edes jatkamaan keskustelua kun kuvittelevat joutuvansa isäksi jne. ihan niinku näitä kukaan kelpuuttaisi edes ensi rehveille.
Mitkä ihmeen typerät johtopäätökset? Haluaisitko sitten katsoa miestä väkipakolla joka ei halua sinun lapsia elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen typerät johtopäätökset? Haluaisitko sitten katsoa miestä väkipakolla joka ei halua sinun lapsia elämäänsä?
Just näin.
Aidan toisella puolella voikin olla odottamassa mätä puoli. Oon aikanaan auttanut yhden paremman elämän toivossa lähteneen jaloilleen. Luuli voittaneensa vaihdossa, saikin tilalle ulosheiton hienosta asunnosta suoraan hankeen ja keskisormen näytön huoltajuuskiistassa.
Opetus? Tienaa ite, äläkä ripustaudu liikaa haaveisiin.