Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Paino pudonnut kolme kiloa ja mielenlaatu pysynyt tasaisen seesteisenä vs. Sunnuntain syvät depikset. On tässä selviä positiivisia vaikutuksia mutta on jotenkin säälittävää silti että aikuinen ihminen ei edes kohtuukäytöllä pysy kasassa. Varmaan jatkan näin tästä eteenpäinkin.
M36.
100 päivää alkoholiton on jo hyvä saavutus.
Juokaa vain!! Just kuoli tuttu viinan takia. Tuli sydänvaivat, kävelemään ei pystynyt ym ym vaivat. Vielä olisi iän puolesta voinut elää.
Vitut tässä mitään alkotonta päivää kiinnosta viettää ku ei saa naista koskettaa joten paskat nakkaan :(...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12 772 alkoholitonta päivää takana.
Tämä on aivan mahtava saavutus.
O
Mulla on takana kolme tuntia.... nyt!
38 pv
Tuntuu että vois jatkaa koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
38 pv
Ny sun pitää kyl ryhdistäytyä, ja alkaa docaamaan kunnolla, että menee sukulaisuus sekä muutkin suhteet kunnolla solmuun ;-D :D:D
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan tuo on, jos on yksinäinen. Suomalaisilla ei ole vaan sen vertaa selkärankaa, että eivät uskalla olla raittiita eikä selvinpäin kavereiden seurassa, koska pelkää jäävänsä ulkopuolelle tai kiusatuksi.
Suomennos: sinulla ei ole riittävästi selkärankaa olla selvänä kaverien parissa.
Monilla muilla onneksi on.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat 3650 kännissä
Tämä on kyllä jo kova tavoite.
Vierailija kirjoitti:
38 pv
Kyllä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikuttanut ulkonäköön?
Mulla ainakin vaikuttaa, naama kapenee ja kaunistuu selvästi. Taidan pitää jonkun holittoman jakson tässä taas. Tämä olisi sitten 4 pv
Itsellä mennyt tässä 92/100 päivää ilman alkoholia! Tosin aion jatkaa, tiedä vaikka loppuelämän.
Parissa tapahtumassa tehnyt mieli ottaa että pääsis "tunnelmaan". Ikään kuin se olisi jokin maaginen paikka jossa taika tapahtuu ja ihmisiä kohdataan. No ei ole - se on se hetken nousuhumala, josta eteenpäin olo menee vain alamäkeen. Eikä ne kohtaamiset humalassa ole mitään syvällistä.
Ihanaa ollut raittiina!
Ei pidä paikkaansa. Lopetin alkoholin 24.09.2016. Olin menossa tuosta vajaa 2 kk päästä syd.leikkaukseen ja mielessäni oli mahdolliset ongelmat lääkke-alkoholi. Olen tiedostanut kaikille, etten juo alkoholia. Näin on käynyt pikkujouluissa, rippijuhlien boolimaljoissa ja jopa oma 60v. juhlat olivat alkoton. Nyt en ole osannut aloittaa. Muille on ollut ongelma, mitä tarjota alkon tilalle. Jos halua kaljamakua, ja sitäkin todella harvoin, otan 0% olutta. Hyviä löytyy.