Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholiton 100 päivää.

04.01.2021 |

Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.

Kommentit (1879)

Vierailija
1021/1879 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiton 13 870 päivää. Eli 38 vuotta.

Eipä ole mokomaa tököttiä tullut maistettua elinikänäni. En tarvitse enkä halua.

Elämä on paras huume, joka päivä uusi mahdollisuus ja seikkailu. Nautin joka hetkestä ja haluan kokea ne täysillä.

no mitä sitten teet tässä keskustelussa?

Vierailija
1022/1879 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

88.

Yks karpaasi jaksaa painaa kaikki muut on jo ruvenneet ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivän kuluttua tavoite saavutettu.

Vierailija
1024/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten meinasit? Lähdetkö pyöräretkelle vai vedätkö kännit

Vierailija
1025/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarrus ja hatunnosto teille,hieno päätös ja joillekin ankara haaste. Alkoholi ei vaan tahdo kaikille sopia laisinkaan,niin hyvä joskus kokeilla,pystyykö olemaan ilman jonkun aikaa.Arvostan absoluutteja todella paljon. Elämän laatu ja ihmissuhteet paranevat,kun liiallinen alkon käyttö jää.Säälin niitä lapsia jotka joutuvat elämään lasista lapsuutta. Siskollani taipumusta yksin juomiseen ja sitten rypii itsesäälissä.Olen koittanut kannustaa häntä 100pv haasteeseen,että voisi tuntea iloa ja normaaleita tunteita.Itsensä surkuttelu pahinta.

Vierailija
1026/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkoholistien merkki , kun täytynee tollasia kirjoitella.Jokaisen oma valinta juo tai ole juomatta. Ei ole ongelma olla raittiina vaikka vuosia.Heikko luonne jos ei kykene juomista lopettaan . Ei ole mitään mieltä ottaa päivittäin , sinä menee terveys ja etenkin sisuskalut menee rikki. Herää  kun vielä voit , oikeeseen todellisuuteen.LOPETA JUOMINEN KOKONAAN tai olet tosi HEIKKO LUONNE.

Vierailija
1027/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On alkoholistien merkki , kun täytynee tollasia kirjoitella.Jokaisen oma valinta juo tai ole juomatta. Ei ole ongelma olla raittiina vaikka vuosia.Heikko luonne jos ei kykene juomista lopettaan . Ei ole mitään mieltä ottaa päivittäin , sinä menee terveys ja etenkin sisuskalut menee rikki. Herää  kun vielä voit , oikeeseen todellisuuteen.LOPETA JUOMINEN KOKONAAN tai olet tosi HEIKKO LUONNE.

Turpa kiinni saatana. 

OSUI JA UPPOSI ! LOISTAVAA TUNNIBTIT ITSESI !!

oot paljon säälittävämpää paskaa mitä keskiverto alkoholin kuluttaja. herää oikeaan todellisuuteen ja lopeta ylimielinen suhtautuminen ja turha nettipalstoilla päteminen

Vierailija
1028/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tavoite on 200 alkoholitonta päivää.

Vierailija
1029/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tavoite on 200 alkoholitonta päivää.

Missäs vaiheessa meinasit lopettaa päivien laskemisen ja jatkaa elämääs normaalisti?

Vierailija
1030/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo laskeminen pellet.

Vierailija
1031/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo laskeminen pellet.

Mistä sen tietää millon tulee 100 päivää täyteen jos sitä ei laske.

Vierailija
1032/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavoite on lopettaa kokonaan niin herää tosiaan kysymys että miksi laskea päiviä. Eri asia jos vain kausiluonteinen haaste, kuten vaikka monella tipaton tammikuu.

Vierailija
1033/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättehän että se alkoholismia jos kellotetaan aikaa paljonko päiviä voi olla raittiina.

Ei normi ihmiset tee niin.

Mitä sitten?! Ei tässä maailmassa ole kiellettyä olla alkoholisti eikä ole kiellettyä myöntää se ja yrittää eroon. Siitä huolimatta että voi epäonnistua ja joku tulee huutelemaan epäonnistumista ja heikkoa luonnetta, mitä sitten?! Ei se oo kiellettyä.

Ei ole kiellettyä olla lihava tai sairastaa epilepsiaa tai diabetes, sydäntauti, seksiriippuvuus.. you name it. On ihan ok, että ihmisillä on sairauksia js riippuvuuksia. On ihan ok yrittää toipua niistä, on ihan ok epäonnistua ja yrittää vaikka tietäisi epäonnistuvansa.

Ei tää oo mikään kisa.

Tää on elämä.

Joku kuolee nuorena toinen vanhana. Yksi, koska poltti tupakkaa, toinen autokolarissa ja kolmas koska söi makkaraa.

Vierailija
1034/1879 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset hehkuttaa kuinka helppoa on lopettaa. Kai se onkin kun on töitä ja ystäviä ja puoliso ja lapsia yms juttuja mutta entäs me joilla ei ole mitään noista asioista elämässämme?

Vierailija
1035/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmiset hehkuttaa kuinka helppoa on lopettaa. Kai se onkin kun on töitä ja ystäviä ja puoliso ja lapsia yms juttuja mutta entäs me joilla ei ole mitään noista asioista elämässämme?

No hommaa vaikka harrastus, ei maailmasta tekeminen kesken lopu.

Vierailija
1036/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 90% saavutettu.

Vierailija
1037/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mokomaa tököttiä tullut maistettua elinikänäni. En tarvitse enkä halua.

Elämä on paras huume, joka päivä uusi mahdollisuus ja seikkailu. Nautin joka hetkestä ja haluan kokea ne täysillä.

Täytyyhän se oma erinomaisuutensa tuoda esille. Monet entiset tupakoijat nousevat takajaloilleen kun haistavatkin tupakansavun, se kun on maailman myrkyllisin aine. Tietysti alkoholikäyttäjillä voi olla samat intressit.

Tietävät olevansa tapojensa orjia loppuikänsä ja siksi täytyy kehittää vihasuhde riippuvuuteensa.

Itse olen polttanut ja juonut. Vaikka tupakkalakossakin olen ollut jo reilut 20 vuotta ja viinakin on jäänyt ainakin toistaiseksi niin silloin tällöin unissani poltan ja juon ja HYVÄLTÄ maistuu.  Minua ei haittaa toisten polttelu ja kupin otto. Tuskin se savun tuoksu tai viina jonkun toisen lasissa minua tappaa, jos tappaa niin silloin on niin huonossa hapessa, että joutaakin kuolla.

Vierailija
1038/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tavoite 100 päivälle pitäisi löytää että miksi ei juo 100 päivään. Miksi ei joisi ennemmin?

Vierailija
1039/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin tavoite 100 päivälle pitäisi löytää että miksi ei juo 100 päivään. Miksi ei joisi ennemmin?

100 päivää on kyllä aika hurja. Muutamassa viikossa tarpeeks itselle.

Vierailija
1040/1879 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän se oma erinomaisuutensa tuoda esille. Monet entiset tupakoijat nousevat takajaloilleen kun haistavatkin tupakansavun, se kun on maailman myrkyllisin aine. Tietysti alkoholikäyttäjillä voi olla samat intressit.

Tietävät olevansa tapojensa orjia loppuikänsä ja siksi täytyy kehittää vihasuhde riippuvuuteensa.

Itse olen polttanut ja juonut. Vaikka tupakkalakossakin olen ollut jo reilut 20 vuotta ja viinakin on jäänyt ainakin toistaiseksi niin silloin tällöin unissani poltan ja juon ja HYVÄLTÄ maistuu.  Minua ei haittaa toisten polttelu ja kupin otto. Tuskin se savun tuoksu tai viina jonkun toisen lasissa minua tappaa, jos tappaa niin silloin on niin huonossa hapessa, että joutaakin kuolla.

Ei kai tässä nyt ollut ihan samasta kyse kun tuo postaaja ei ollut eläissään juonut. Enkä ihan allekirjoita tuota väitettäs että tupakoitsija haluais loppuikänsä polttaa, itse olen ainakin onnistunut itseni ihan hyvin aivopesemään tuosta addiktiokuopasta irti. Olen viimeisen vuoden aikana nähnyt ehkä yhden kerran unta jossa poltan eikä se siinäkään maistunut hyvältä.