Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama projekti menossa. Vaimo jätti kaiken tissuttelun viime vuonna ja tiputti kaiken ylipainonsa sen ansiosta. Nyt on minun vuoro. Aika tuntuu matelevan. Juoppoja ei olla oltu, mutta pitkin viikkoa on mennyt helposti 2 sixpackiä lonkeroa tai olutta. Ei olisi pitänyt Latvian kaljanhakureissuja tehdä.
Itsellä ei kyllä alkoholin pois jättäminen vaikuta läskeihin mitenkään. Vaikka siis luulisi, kun on tullut juotua 1-2 casea kaljaa viikossa, mutta ainakaan kuukauden juomattomuus ei näkynyt painossa mitenkään.
Mulla sama. Join puoli pulloa punkkua lähes joka päivä. Lopetin. Ei mitään muutosta 2kk. raittiuden jälkeen. Iho näyttää jopa nuuntuneemmalta.
Olen normaalipainoinen, mutta haaveissa oli kiinteytyä. Tuntuu, että kroppakin on jopa veltostunut. Eli on tullut selluliittiä vaikka kuntoilen
Täällä näemmä kaikki urpot käyvät kehumassa kuinka on käyttö vähentynyt. Ei se ketään kiinnosta.
Voisi perustaa ketjun "Alkoholillinen 100 päivää".
Siinä olisi jo vähän haastetta ja mielenkiintoista lukemista aivan varmasti.
Reilu 2 vuotta ilman alkoholia. Kipuun syön niin vahvoja särkylääkkeitä, että en uskalla alkoholia enää juoda.
Baari reissut jääneet muutdnkin koronan takia. Aika hyviä alkottomia juomia on markkinoilla. Tykännyt kovasti, kun kokeiltu eri kuohuvia.
Minulla on jo 6 205 päivä menossa.
Lopetin alkoholin kanssa pelleilyn parikymppisenä ja takana on reilut 7000 alkoholitonta päivää.
Tammikuun 1 alkaa sitten alkoholiton 100 päivää.Tervetuloa mukaan.
Typhoon kirjoitti:
Täällä näemmä kaikki urpot käyvät kehumassa kuinka on käyttö vähentynyt. Ei se ketään kiinnosta.
Voisi perustaa ketjun "Alkoholillinen 100 päivää".
Siinä olisi jo vähän haastetta ja mielenkiintoista lukemista aivan varmasti.
Ei kiinnosta ketään.
Ketjussa 34 sivua vastauksia.
Jos tietää päivät tarkasti, on edelleen alkkis, koska alkkikselle jokainen päivä ilman humalaa on kärsimystä.
Itse tiedän suunnilleen vuodet eli jotain 20 vuotta putkeen ei ole alkoholi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuun 1 alkaa sitten alkoholiton 100 päivää.Tervetuloa mukaan.
Kyllä ehdottomasti.Alkoholitonta 10.huhtikuuta asti.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä reilut 8kk selvää aikaa takana ja noin 20kg takana niin ikään.
Hienoa. Muutitko myös ruokavaliota?
Tipaton tammikuu-alkoholiton 100 päivää-alkoholiton 2022.
On tehty tutkimus.Suomessa alkoholin käyttäjistä noin 12-18% viettää tipatonta tammikuuta.
Nyt sitten mukaan viettämään alkoholitonta 100 päivää 1 tammikuu alkaen.
Mukana. Olin tänä vuonnakin, venähti lokakuulle asti.
Nyt oikein odotan uutta ”putkea”. Unet paranee, aamut kirkastuu, elämä valostuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikein odotan uutta ”putkea”. Unet paranee, aamut kirkastuu, elämä valostuu.
Alkoholiton 100 päivää on hyvä päätös ja alku vaikka alkoholittomaan 2022.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Kun on silloin tällöin kuukausia juomatta niin tulee juotua vähemmän silloin kun ei ole ns. tipattomalla. Taidan tänä vuonna vetäisi 1.1-25.6 tipattoman. Eli juhannussaunassa seuraavan kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikein odotan uutta ”putkea”. Unet paranee, aamut kirkastuu, elämä valostuu.Näinhän se menee. Kun on silloin tällöin kuukausia juomatta niin tulee juotua vähemmän silloin kun ei ole ns. tipattomalla. Taidan tänä vuonna vetäisi 1.1-25.6 tipattoman. Eli juhannussaunassa seuraavan kerran!
Tämä on hyvä päätös ja tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan totta mutta nämä hyödyt kyllä saavuttaa kohtuukäytölläkin.
Itsellä reilut 8kk selvää aikaa takana ja noin 20kg takana niin ikään.