Kyllä isä osaa -Yle Areena
Voi että olen pari päivää nauranut tälle :D Aivan huippua dialogia!
Muistan sarjan lapsuudestani (olen -91) ja tästä tulee jotenkin kotoisa fiilis. Kiva seurata tvstä aikaa, jolloin kaikilla ei ollut koko ajan puhelin kädessä tai istuttu koneella. Elämä oli jotenkin yksinkertaisempaa. Voihan nostalgia sentään. :')
Kommentit (53)
Ihan karmea sarja, inhosin jo aikanaan koko sekoilua
Tulipa justiin katsottua maratoonina kyllä isä osaa ja metsolat, niin kotoisia sarjoja ja tuli muistoja mieleen 90-luvun lapsuudesta, kun näitä jo silloin ekaa kertaa seurattiin koko perheen voimin.
Näitä vanhoja on kyllä hauska katsoa. Onko missään Mummo tai Sisko ja sen veli nähtävissä?
Kyllä isä osaa jaksoja tulee nyt parhaillaan televisiosta YLE TV2:lla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isä osaa jaksoja tulee nyt parhaillaan televisiosta YLE TV2:lla.
Tulee myös 2, 3, 4 ja 8. heinäkuuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut koskaan.
No kiitos tiedosta 💁
Katsoisin mieluummin Sisko ja sen veli -sarjaa. Siinäkin on Tuija Ernamo.
En tykännyt tästä sarjasta ollenkaan 90-luvulla, lähinnä inhosin sitä, mutta nyt kun olen katsonut, mieli on muuttunut. Aivan hykerryttävän hauska välillä, esimerkiksi se isän yleinen hälytysmerkki oven raosta. Ja väliin reilusti perkelettä huudetaan, ei mitään vattua hoeta. Sarjan isä on aivan huippu, tähän mielipiteeseen vaikuttaa kyllä saman näyttelijän työ Piiparisena.
Tämä on monessakin mielessä nykyaikaan sopimaton sarja, mutta sitten toisaalta taas tässä sarjassa juurikin pilkataan nykyajan määritelmän mukaan sovinistista, laiskaa ja tyhmää lihaa syövää itsestään liikaa luulevaa persua cis-heteromiestä.
Tuo isä on persu. Tosin tuohon aikaan ei ollut persuja.
Kyllä isä osaa -elokuvan traileri ilmestyi. Aku on ilmeisesti leikattu elokuvasta, ei näy trailerissa.
Ihanaa aikaa kun n-sanaa vielä pystyi käyttämään sitten hupailuun.
En ole katsonut koskaan.