Kyllä isä osaa -Yle Areena
Voi että olen pari päivää nauranut tälle :D Aivan huippua dialogia!
Muistan sarjan lapsuudestani (olen -91) ja tästä tulee jotenkin kotoisa fiilis. Kiva seurata tvstä aikaa, jolloin kaikilla ei ollut koko ajan puhelin kädessä tai istuttu koneella. Elämä oli jotenkin yksinkertaisempaa. Voihan nostalgia sentään. :')
Kommentit (53)
On niin ikävä tuollaista yksinkertaisempaa aikaa. En tarkoita että ihmiset oli yksinkertaisia, mutta silloin oli jotenkin mutkattomampaa. Nykyään kaikesta pitää loukkaantua.
Mun mielestä Jussikin on söpö ja hauska hahmo kun se ei ikinä tajua mitään ihan heti :D
Kyllä isä osaa on puhdasta kultaa näihin nykyajan "huumorisarjoihin" verrattuna. Ennen huumori oli aidosti nerokasta monessa sarjassa, nykyään yritetään jatkuvasti vaan repiä muka-hauskoja vitsejä jostain alapääjutuista.
Nyt on 2. kausikin Areenassa, mummo on bad ass.
Just alotin eilen kattomaan, muistan melkein jopa vuorosanat vieläkin vaikka lapsena viimeks kattonu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei intersektionaalisuudesta tietoakaan. Miksi ihmeessä Yle esittää tuollaista?
Kaipaan todella aikaa, jolloin kaikki ei ollut niin kauhean vakavaa.
ap
Jep. Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan todella aikaa, jolloin kaikki ei ollut niin kauhean vakavaa.
ap
Niinpä. Nykyään jotkut pahoittaa helposti mielensä 🙄
Vierailija kirjoitti:
On niin ikävä tuollaista yksinkertaisempaa aikaa. En tarkoita että ihmiset oli yksinkertaisia, mutta silloin oli jotenkin mutkattomampaa. Nykyään kaikesta pitää loukkaantua.
Niinpä. Oispa aikakone.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isä osaa on puhdasta kultaa näihin nykyajan "huumorisarjoihin" verrattuna. Ennen huumori oli aidosti nerokasta monessa sarjassa, nykyään yritetään jatkuvasti vaan repiä muka-hauskoja vitsejä jostain alapääjutuista.
Tämä on miljoonaa kertaa parempi kuin joku hiton Putous!!!
Isä on maailman surkein taksikuski.
Ihan paras sarja! Koko ajan jotain hauskaa tai oivaltavaa juttua. Ja osaavat näytellä! Omistan kaikki tuotantokaudet. :)
Paras on ku ne lähtee muka ulkomaille ja ovatkin kotonaan 🤣
Kyllä aki hirviniemet ja rikut on paskoja noitten rinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tätä piiiiitkästä aikaa vähän aikaa sitten ja petyin pahasti. Muistan myös että silloin lapsena katsoessa tuo oli ihan huippu. Mutta nyt se oli niiiin hidastempoinen ja niin yksinkertaista ja ennalta arvattavaa että.
Jännä tää hidastempoisuus. Sen kyllä huomaa selvästi. Mutta mulle se on vaan positiivista. Monet nykysarjat on mun makuun liian nopeatempoisia. Ja en ees ole mikään kovin vanha, 35 v.
Salkkarit on hyvä tempoinen sarja. Koko aikana ehkä kaksi tuntia katsonut ja siltikin olen pysynyt ajan hermolla.
Mut ensiviikolla on aikaa katsoa "kyllä isä osaa" sarjaa.
On aivan ihana sarja.Elämä on just silleen kun Suomessa kuuluu ollakin.Joka asiasta ei pahoitella mieltä,ei viherpiipertelyä eikä ulkom.
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä näyttelijät puhuu jotenkin niin oudosti, että olo on kuin seuraisi eläintarhan asukkeja. Sekä mummo- että tämä isä-ohjelma aiheuttaa kyllä puistatuksia. Huh.
GHousuissas on puistatuksia. Puhuttiin tykkäämisestä jos et asiaa ymmärtänyt!
Yhdessä jaksossa sanottiin n**keri ja m*takuono.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on kivaa nauraa myös lapsellisille jutuille. :)
Itse en tosin ymmärrä nykyohjelmia joissa esim. keski-ikäiset ukot juoksevat munasillaan ja suorittavat mukahauskoja stuntteja.
ap
Puhumattakaan kuka-panee-päissään-ketä-ja-missä-kumitöröhuulitissimissiä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivaudut näine lähinnä myötähäpeää tuottavine kommentteinesi...
Sarkasmi on taitolaji ja yleensä sitä ymmärtämättömillä on vaikeita ja parantumattomia aukkoja sivistyksessään.
Heh, kiva että myönsit osaamattomuutesi!
Tulipa tässä vaan mieleen, että Kirjastokinossa on Kaikki kotona- sarja. 2000-luvulla esitetty vähän vastaavanlainen sarja. Perheen poikaa näyttelee Jussin näyttelijä. Palvelu näkyy joillakin kirjastokorttien alueilla.
https://www.kirjastokino.fi/fi/web/kirjastokino/series-details?seriesId…
Hei kiitos AP, mä olen niin odottanut näitä uusintoja, tänään illalla rupean katsomaan :)