Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
BlackMetalChristmas kirjoitti:
oliko alexi suomen viimeinen kitarasankari? nythnä kaikki nuoret huipt kuuntelee ja soittaa vain rappiapskaa eikä kukaan osaa soittaa mitään
Ehkä Laihon jonkinlaisesta "suojatista" Lost Societyn Samy Elbannasta voisi olla Laihon manttelinperijäksi, vaikka musa onkin perinteisempää thrashia.
Itse näin 2 vuotta sitten local bandin ja vaikka(ehkä siksi) meno oli kliseistä oli rock rentoa ja aleksi soitti erinomaisesti sekä luovasti.
Ko kaveri oli yksi joka mielestäni osasi toimittaa ns pallon maaliin ja ottaa ratkaisun omaan haltuun.
Oonko ainoa jota jotenkin ärsyttää tuo viimeisin vaimo? Allun 20v sitten tunteneena ihmetytti muutenkin että nai tuollaisen nimellään someh*oraajan. Instatilillään jatkuvasti tuputti alexia, heidän rakkaustarinaansa ja alexi on best dad ever vaikka lapsi ei ollut edes alexin, vaan teini jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jota jotenkin ärsyttää tuo viimeisin vaimo? Allun 20v sitten tunteneena ihmetytti muutenkin että nai tuollaisen nimellään someh*oraajan. Instatilillään jatkuvasti tuputti alexia, heidän rakkaustarinaansa ja alexi on best dad ever vaikka lapsi ei ollut edes alexin, vaan teini jo valmiiksi.
Millä nimellä hänet löytää ig:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä hänet löytää ig:stä?
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainoa! Itse juuri ajattelin tehdä avauksen tästä samasta aiheesta. Ärsytti just nuo samat asiat kuin mainitsit. Ihme bändäripyrkyrifiilis tuli koko eukosta, joka välissä kauhea korostaminen miten nyt ollaan rockstaran kanssa naimisissa. Ja tosiaan nuo best dad -jutut vielä kaiken huipuksi, vaikka esim. kirjassa Alexi mainitsee tytön kutsuvan häntä etunimellä tai sanovan stepdadiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunista kielenkäyttöä porukalta joka vielä eilen uhriutui suureen ääneen siitä ettei heidän suurta idoliaan vain kehuta joka kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainoa! Itse juuri ajattelin tehdä avauksen tästä samasta aiheesta. Ärsytti just nuo samat asiat kuin mainitsit. Ihme bändäripyrkyrifiilis tuli koko eukosta, joka välissä kauhea korostaminen miten nyt ollaan rockstaran kanssa naimisissa. Ja tosiaan nuo best dad -jutut vielä kaiken huipuksi, vaikka esim. kirjassa Alexi mainitsee tytön kutsuvan häntä etunimellä tai sanovan stepdadiksi.
Löysin eukon ig:n ihan itse (kyselin sitä tuossa ylempänä), ja joo, ihan samat fiilikset. Alexi ei ollut tytön isä, mutta tää muija käytti koko ajan sanaa dad. Tytöllä on ihan oma bioisä, johon toivon mukaan on yhteydessä, ettei äidin rokkaripoikaystävän/aviomiehen tarvitse sitä isän roolia vetää. Etenkin kun Allu sanoi jossain YouTube-haastattelussa, ettei ole koskaan halunnut omia lapsia. Tuskin se toisen lapsi on ollut kauhean rakas, vaan muijan mukana tuleva ”pakko”. Muutenkin säälittävää meininkiä, kun akka niin ylpeä siitä että saanut tunnetun muusikon miehekseen 🤦🏻♀️ Siis Allu itse ei tuntunut olevan niin tärkeä, kuin se hänen mukanaan tuleva status.
Huomasin muuten että todella monessa kuvassa Alexilla oli viiniä tai jotain muuta alkoholia lasissa. Jos omat sisuskalut olis paskana nuoruuden juomisen takia, niin en sitä vähääkään enää ottaisi. Alkaa käydä aika selväksi miksi hän menehtyi.
Allu antoi bändin nimen ex bändikavereille
Mies on muuten luuranko vuohikuvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunista kielenkäyttöä porukalta joka vielä eilen uhriutui suureen ääneen siitä ettei heidän suurta idoliaan vain kehuta joka kommentissa.
Jaa mihinköhän h*lvetin "porukkaan" kuvittelet minut niputtavasi? Kun siis mua lainasit? Kerroin tunteneeni hänet, ei ole ikinä ollut mikään idoli.
Ei sille suomimuijat kelvanneet koskaan
Vierailija kirjoitti:
Kai se oli ämmän pakko keulia vanhalla muksullaan kun liki 50v ei enää uutta saanut alulle. Allu ei tyhmä ollut. Ei halunnut lapsia
Eikös tuo Kelli vai mikä tän lesken nimi nyt on, ole reilusti päälle neljänkymmenen, lähempänä viittäkymppiä? Jotenkin tosi lapsellisia juttuja kun selaa sen instaa. On niinku teini-ikäinen ”kolme vuotta naimisissa tämän ihanuuden kanssa”, ”kaksi vuotta naimisissa”, ”kolme vuotta sitten tämä fantastinen mies pyysi minua tyttöystäväkseen”, ”ensimmäinen hääpäivä, wohoo” ja muuta vastaavaa. No nuo hääpäivän juhlimiset ymmärtää, mutta ihmeen tärkeää laittaa someen kaikki vuosipäivät, siis jopa se milloin alettu seukkaamaan. Tuon ikäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se oli ämmän pakko keulia vanhalla muksullaan kun liki 50v ei enää uutta saanut alulle. Allu ei tyhmä ollut. Ei halunnut lapsia
Tyttö ei ole vanha, 13-14 kuvista päätellen. Mun tytär on 25 siinä kohtaa kun mä olen tuon akan ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Kelli vai mikä tän lesken nimi nyt on, ole reilusti päälle neljänkymmenen, lähempänä viittäkymppiä? Jotenkin tosi lapsellisia juttuja kun selaa sen instaa. On niinku teini-ikäinen ”kolme vuotta naimisissa tämän ihanuuden kanssa”, ”kaksi vuotta naimisissa”, ”kolme vuotta sitten tämä fantastinen mies pyysi minua tyttöystäväkseen”, ”ensimmäinen hääpäivä, wohoo” ja muuta vastaavaa. No nuo hääpäivän juhlimiset ymmärtää, mutta ihmeen tärkeää laittaa someen kaikki vuosipäivät, siis jopa se milloin alettu seukkaamaan. Tuon ikäinen ihminen.
Tärkeintä olla Julkkiksen Tyttis. Ja tuoda se esille. Jopa sen teinille tehty insta Shelby Laiho vaikkei ollut alexin lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mihinköhän h*lvetin "porukkaan" kuvittelet minut niputtavasi? Kun siis mua lainasit? Kerroin tunteneeni hänet, ei ole ikinä ollut mikään idoli.
Siihen törkyturpaporukkaan joka rupeaa muisteluketjussa keräämään kaunaista pas**nheittorinkiä vastikään leskeksi jääneen vaimon kimppuun. Mene oikeasti hoitoon saa**nan pelle, jos et tosiaan parempaa paikkaa ja aikaa tuolle harrastuksellesi keksi?
Onko kaikki tän muusikon fanit tosiaan silkkoja käytöstavattomia run**areita?
Edelleenkään mä en ole kenenkään fani ja täällä ilmeisesti kommentoi aika moni 😬 Oiskohan sun aika itse hakeutua hoitoon ennen kuin verisuoni poksahtaa päästä tuosta toisten haukkumisesta ja vainoharhaisista oletuksista/yleistämisestä?
Peace😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen törkyturpaporukkaan joka rupeaa muisteluketjussa keräämään kaunaista pas**nheittorinkiä vastikään leskeksi jääneen vaimon kimppuun. Mene oikeasti hoitoon saa**nan pelle, jos et tosiaan parempaa paikkaa ja aikaa tuolle harrastuksellesi keksi?
Onko kaikki tän muusikon fanit tosiaan silkkoja käytöstavattomia run**areita?
Edelleenkään mä en ole kenenkään fani ja täällä ilmeisesti kommentoi aika moni 😬 Oiskohan sun aika itse hakeutua hoitoon ennen kuin verisuoni poksahtaa päästä tuosta toisten haukkumisesta ja vainoharhaisista oletuksista/yleistämisestä?
Peace😇
Tunge se peace per**sees kuten alexi olisi kaltaisillesi sanonut. Lisäksi painu nyt oikeasti vi**uun solvaamasta alexin vaimoa alexin muisteluketjussa. Mikä he**etti sinua vaivaa?
Dee you later Allugator
Just not a while CrocoDIEl
Allu😭😭😭
I miss you so insanely deeply
*just a groupie from the good old times
End of f*cking story.
🌠