Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Minkä ikäinen tuo Kelli on? Googletuksella en löytönyt mitään, mutta ihanku jostain (YouTube kommentit?) olisin lukenut että olis 46 tai 47. Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jota jotenkin ärsyttää tuo viimeisin vaimo? Allun 20v sitten tunteneena ihmetytti muutenkin että nai tuollaisen nimellään someh*oraajan. Instatilillään jatkuvasti tuputti alexia, heidän rakkaustarinaansa ja alexi on best dad ever vaikka lapsi ei ollut edes alexin, vaan teini jo valmiiksi.
Kai se oli ämmän pakko keulia vanhalla muksullaan kun liki 50v ei enää uutta saanut alulle. Allu ei tyhmä ollut. Ei halunnut lapsia
Tyttö ei ole vanha, 13-14 kuvista päätellen. Mun tytär on 25 siinä kohtaa kun mä olen tuon akan ikäinen.
Kaikki, jotka ovat saaneet lapsen vanhempina kuin sinä, ovat huonompia ihmisiä? Saatanan akat, ettäs kehtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jota jotenkin ärsyttää tuo viimeisin vaimo? Allun 20v sitten tunteneena ihmetytti muutenkin että nai tuollaisen nimellään someh*oraajan. Instatilillään jatkuvasti tuputti alexia, heidän rakkaustarinaansa ja alexi on best dad ever vaikka lapsi ei ollut edes alexin, vaan teini jo valmiiksi.
Kai se oli ämmän pakko keulia vanhalla muksullaan kun liki 50v ei enää uutta saanut alulle. Allu ei tyhmä ollut. Ei halunnut lapsia
Tyttö ei ole vanha, 13-14 kuvista päätellen. Mun tytär on 25 siinä kohtaa kun mä olen tuon akan ikäinen.
Kaikki, jotka ovat saaneet lapsen vanhempina kuin sinä, ovat huonompia ihmisiä? Saatanan akat, ettäs kehtaavat.
Ihan kuule tarkoitin sitä, että lapsi ei ole vanha niinku joku sanoi. Jos se olisi sen 25, niin voisi sanoa vanhaksi lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko hän kuollut yksin kämpillään ja sit jossain vaiheessa ruumis löydetty eikä tarkkaa kuolinpäivää edes tiedetä vai eikö sitä vaan haluta kertoa?
Todennäköisesti. Miksikä muuten ei päivää kerrottaisi, vaikka sen ymmärtää jos syytä ei. Jos surullista, että Wikipediaa kin jää vaan tieto "late december 2020".
Jäi tunne, että aika yksin hän silti oli.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Kelli on? Googletuksella en löytönyt mitään, mutta ihanku jostain (YouTube kommentit?) olisin lukenut että olis 46 tai 47. Anyone?
48.
Vierailija kirjoitti:
49-vuotias
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuon vaimon somehehkutus liity siihen, että on australialainen, eikä suomalainen jöröttäjä. Ja aika karua tekstiä täällä kirjoitellaan Alexin tytärpuolesta. Kyllä hänkin on varmasti ollut isäpuolelleen tärkeä, vaikka ei biologinen lapsi ollutkaan.
Miten "karua tekstiä"? Haloo nyt. Ihmetelty vain sitä vaimon julkista bestdad-hehkutusta kun kyseessä noinkin lyhyt suhde lapsen äitiin, lapsi jo teini saati se, ettei alexi itse niihin hehkutuksiin ikinä yhtynyt, kirjassaan lähinnä päinvastoin
Tulin vilkaisemaan mitä täällä keskustellaan. No eipä yllätä🤣 Pitäähän sitä palsta-akkojen nyt joku päästä haukkumaan, jos ei Laihoa niin lesken somekirjoittelu joissa kehuu miestään ja sanoo rakastavansa, onhan se tooosi härskiä tyrkkymeininkiä🙄
Joko olette rääpineet hänen ex-vaimonsakin Kimberlyn jolla oli muistokirjoitus ja kuvia useampi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuon vaimon somehehkutus liity siihen, että on australialainen, eikä suomalainen jöröttäjä. Ja aika karua tekstiä täällä kirjoitellaan Alexin tytärpuolesta. Kyllä hänkin on varmasti ollut isäpuolelleen tärkeä, vaikka ei biologinen lapsi ollutkaan.
Miten "karua tekstiä"? Haloo nyt. Ihmetelty vain sitä vaimon julkista bestdad-hehkutusta kun kyseessä noinkin lyhyt suhde lapsen äitiin, lapsi jo teini saati se, ettei alexi itse niihin hehkutuksiin ikinä yhtynyt, kirjassaan lähinnä päinvastoin
Vaimo laittaa someen omat tunteensa ja fiiliksensä, miksi sinne pitäisi Alexin tulla vielä erikseen komppaamaan? Ja mitä päinvastaista hän on kirjassaan sanonut? Ilta-sanomien 40v. haastattelussa sanoi, että uusperhe-elämä Australiassa omakotitalossa sopii hänelle ”hel-vetin hyvin”.
ihan hirveitä ihmisiä täällä palstalla kun haukkuvat tuolla tavalla toisia, mun mielestä Kellin somepostaukset on ihan asiallisia ja fiksuja. Tietty rockhenkisenä ihmisenä vähän omanlainen eikä "perinteinen mamma" mikä vaan ihan jees. Jos yli kolme vuotta ehtivät olla naimisissa ja sitä ennen jokusen vuoden seurustella niin kyllä varmasti olivat läheisiä ja tärkeitä ihmisiä toisilleen koko perhe
Vierailija kirjoitti:
Ei sille suomimuijat kelvanneet koskaan
Ja kun tätä ketjua lukee, niin en yhtään ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainoa! Itse juuri ajattelin tehdä avauksen tästä samasta aiheesta. Ärsytti just nuo samat asiat kuin mainitsit. Ihme bändäripyrkyrifiilis tuli koko eukosta, joka välissä kauhea korostaminen miten nyt ollaan rockstaran kanssa naimisissa. Ja tosiaan nuo best dad -jutut vielä kaiken huipuksi, vaikka esim. kirjassa Alexi mainitsee tytön kutsuvan häntä etunimellä tai sanovan stepdadiksi.
Löysin eukon ig:n ihan itse (kyselin sitä tuossa ylempänä), ja joo, ihan samat fiilikset. Alexi ei ollut tytön isä, mutta tää muija käytti koko ajan sanaa dad. Tytöllä on ihan oma bioisä, johon toivon mukaan on yhteydessä, ettei äidin rokkaripoikaystävän/aviomiehen tarvitse sitä isän roolia vetää. Etenkin kun Allu sanoi jossain YouTube-haastattelussa, ettei ole koskaan halunnut omia lapsia. Tuskin se toisen lapsi on ollut kauhean rakas, vaan muijan mukana tuleva ”pakko”. Muutenkin säälittävää meininkiä, kun akka niin ylpeä siitä että saanut tunnetun muusikon miehekseen 🤦🏻♀️ Siis Allu itse ei tuntunut olevan niin tärkeä, kuin se hänen mukanaan tuleva status.
Huomasin muuten että todella monessa kuvassa Alexilla oli viiniä tai jotain muuta alkoholia lasissa. Jos omat sisuskalut olis paskana nuoruuden juomisen takia, niin en sitä vähääkään enää ottaisi. Alkaa käydä aika selväksi miksi hän menehtyi.
Mua inhotti ne kuvat juurikin missä ne lasit kädessä. Hyvä vaimo olisi tsempannut alkoholistia pysymään erossa!!! Mä luulen että tämä ex oli se suurin rakkaus Alexille ja taisi hänen seurassaan olla viimeiset hetkensäkin ja hyvä näin 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole ainoa! Itse juuri ajattelin tehdä avauksen tästä samasta aiheesta. Ärsytti just nuo samat asiat kuin mainitsit. Ihme bändäripyrkyrifiilis tuli koko eukosta, joka välissä kauhea korostaminen miten nyt ollaan rockstaran kanssa naimisissa. Ja tosiaan nuo best dad -jutut vielä kaiken huipuksi, vaikka esim. kirjassa Alexi mainitsee tytön kutsuvan häntä etunimellä tai sanovan stepdadiksi.
Löysin eukon ig:n ihan itse (kyselin sitä tuossa ylempänä), ja joo, ihan samat fiilikset. Alexi ei ollut tytön isä, mutta tää muija käytti koko ajan sanaa dad. Tytöllä on ihan oma bioisä, johon toivon mukaan on yhteydessä, ettei äidin rokkaripoikaystävän/aviomiehen tarvitse sitä isän roolia vetää. Etenkin kun Allu sanoi jossain YouTube-haastattelussa, ettei ole koskaan halunnut omia lapsia. Tuskin se toisen lapsi on ollut kauhean rakas, vaan muijan mukana tuleva ”pakko”. Muutenkin säälittävää meininkiä, kun akka niin ylpeä siitä että saanut tunnetun muusikon miehekseen 🤦🏻♀️ Siis Allu itse ei tuntunut olevan niin tärkeä, kuin se hänen mukanaan tuleva status.
Huomasin muuten että todella monessa kuvassa Alexilla oli viiniä tai jotain muuta alkoholia lasissa. Jos omat sisuskalut olis paskana nuoruuden juomisen takia, niin en sitä vähääkään enää ottaisi. Alkaa käydä aika selväksi miksi hän menehtyi.
Mua inhotti ne kuvat juurikin missä ne lasit kädessä. Hyvä vaimo olisi tsempannut alkoholistia pysymään erossa!!! Mä luulen että tämä ex oli se suurin rakkaus Alexille ja taisi hänen seurassaan olla viimeiset hetkensäkin ja hyvä näin 💖
No siinä meillä arvostelee oikein mallivaimo jonka sydän on kultaa. Ja sinähän ihan varmasti raitistuttaisit kenen tahansä viinaan menevän miehen, eikö vain? Sinulla jos kenellä on oikeus sanoa että sureva leski oli huono vaimo.
Ei ihme ettei Alexille kelvannut suomalaiset syöjättäret vaan haki vaimon toiselta puolen maapalloa.
Alexi on useimmissa kuvissa surullisen näköinen mies. Siltä varmaan on tuntunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Alexi on useimmissa kuvissa surullisen näköinen mies. Siltä varmaan on tuntunutkin.
Huonosti nukkuneen ja kivuliaan näköinen mun mielesrä.
Minäkin tätä tuoreinta avioliittoa juuri eilen ihmettelin ääneen kaverille. En ota kantaa puolisoon ihmisenä, mutta kuvien perusteella tuo suhde ei ainakaan ole tainnut tukea raittiita elämäntapoja. Niinhän se usein onkin, että addikti hakeutuu addiktionsa mahdollistavan henkilön seuraan.
Kaltaisensa seuraa hakeudutaan. Kotiin juo ma’am ja kun vatsa ei kestä niin ei kestä. Vatsahaava on tappava tauti eikä tarvita syöpää
Bodom after midnight veti kolme keikkaa peräkkäisin iltoina: 23.10.2020 Seinäjoella Rytmikorjaamolla ja 24.10. sekä 25.10. Tavastialla Helsingissä. Ei millään uskois että tuo videon esiintyminen jäi Alexin viimeseks, niin hyvällä energialla vetää keikan. Paljon paremmalta näyttää ulospäin kuin esim. 2019.