Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Vierailija kirjoitti:
Eilen kuulin Vuosaaren paikallisessa hurjan jutun, että Alexi on tuon Gabbyn eli Kimberlyn lapsen isä ja siksi kaikki tämä vääntö... Epäiltiin että joku sopimus siitä, että Kimberly hiljaa lapsesta ja saa sitten perintöä Alexilta ja jo eläessään elättänyt lasta. Vain lähimmät tietää tämän. Tiedä sitten onko totta, mutta kieltämättä Gabby näyttää aivan Alexilta...
Tätähän sitä on spekuloitu
Okei, mulle tää tuli ihan puskista. En riittävästi oo seurannu kai tätä spekulointia... Aika pommi kyllä. Ja selittää aika hyvin kaiken, miksi ei halunnut erota jne.
Sairaudesta ja kuolemastakin oli huhua, mutta se tuntui olevan vain sekalaista arvailua. Kuulemma Alexi ollut kuolleena 3 päivää ennen kuin löydetty, jos pitää paikkansa, niin aika kauan tosiaan, ennen kuin kukaan käynyt tsekkaamassa tilannetta...
Vierailija kirjoitti:
Eilen kuulin Vuosaaren paikallisessa hurjan jutun, että Alexi on tuon Gabbyn eli Kimberlyn lapsen isä ja siksi kaikki tämä vääntö... Epäiltiin että joku sopimus siitä, että Kimberly hiljaa lapsesta ja saa sitten perintöä Alexilta ja jo eläessään elättänyt lasta. Vain lähimmät tietää tämän. Tiedä sitten onko totta, mutta kieltämättä Gabby näyttää aivan Alexilta...
Oho, aika villiä. Olisipa pommi, jos tuo on totta.
Vuosaaren paikallisessa kiertää varmaan jos minkälaista hevosmiesten tietotoimiston jäsentä, et ihan kaikkea ei kannata uskoa ja pientä lähdekritiikkiä on muutenkin hyvä harjottaa.
Ei näytä kyllä nykysessä instaprofiilikuvassaan edes etäisesti Alexilta toi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Kelli tietää?
Ei näytä kyllä nykysessä instaprofiilikuvassaan edes etäisesti Alexilta toi tyttö.
Totta helv... se on totta. Ei muuten tuommoista sirkusta tai jätä muuten vain eroamatta, koska "ei jaksa hoitaa paperiasioita" Comeon!! Eikä Allu todella ollut niin palliton että ois antanut jonkun exän hyppiä silmille 20 vuotta ja kiristää. Mutta lapsi on oikeasti vähän toinen juttu jo.
Ja Shelbystä tuli siksikin tärkeä, koska vanhemmiten se alkoi Allullakin vähän tuntumaan, että ei oo ollut isä omalle mukulalleen... Hän ei sitä halunnut, mutta tiesi kyllä Gabbyn olevan hänen. Ja kai kun meni huonompaan kuntoon, tajusi ettei oo kuolematon ja tahtoi Kimin kanssakin sopia asioista ja järkätä lapselleen hyvän tulevaisuuden.
Sääli että asiaa täytyy piilotella ja Kimi aikalailla yksin käy tota sotaa nyt. Ellei sitten ole tosiaan todisteita ja Allun sanaa. Ja vuoden 2002 testamentti, jos sellainen on, niin sehän on paljon ennen lapsen syntymää tehty.... Uskon kyllä että Alexi pelasi tai yritti pelata homman niin, että tahtoi omalle biologiselle jälkeläisille jättää hyvät massit.
Mä oon kans miettinyt että homma varmaan just noin. Jos lapsella ois ees väitetysti tai huhutusti toinen isä, mutta kun ei oo.
Gabrielle Gossia on instassa pari ja kyllä siinä toisessa kuvassa poseeraa mun mielestä selkeästi kans Allun näköinen tyttö.
Ei mikään kopio, mutta enemmän se isältään näyttää kuin äidiltään.
Mä oon kans miettinyt että homma varmaan just noin. Jos lapsella ois ees väitetysti tai huhutusti toinen isä, mutta kun ei oo.
Gabrielle Gossia on instassa pari ja kyllä siinä toisessa kuvassa poseeraa mun mielestä selkeästi kans Allun näköinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Linkki kiitos, että me muutkin nähdään ja voidaan puida onko Alexin näköä.
Vierailija kirjoitti:
Totta helv... se on totta. Ei muuten tuommoista sirkusta tai jätä muuten vain eroamatta, koska "ei jaksa hoitaa paperiasioita" Comeon!! Eikä Allu todella ollut niin palliton että ois antanut jonkun exän hyppiä silmille 20 vuotta ja kiristää. Mutta lapsi on oikeasti vähän toinen juttu jo.
Ja Shelbystä tuli siksikin tärkeä, koska vanhemmiten se alkoi Allullakin vähän tuntumaan, että ei oo ollut isä omalle mukulalleen... Hän ei sitä halunnut, mutta tiesi kyllä Gabbyn olevan hänen. Ja kai kun meni huonompaan kuntoon, tajusi ettei oo kuolematon ja tahtoi Kimin kanssakin sopia asioista ja järkätä lapselleen hyvän tulevaisuuden.
Sääli että asiaa täytyy piilotella ja Kimi aikalailla yksin käy tota sotaa nyt. Ellei sitten ole tosiaan todisteita ja Allun sanaa. Ja vuoden 2002 testamentti, jos sellainen on, niin sehän on paljon ennen lapsen syntymää tehty.... Uskon kyllä että Alexi pelasi tai yritti pelata homman niin, että tahtoi omalle biologiselle jälkeläisille jättää hyvät massit.
Selittäisi monta asiaa. Alexin Aurinkorannan asunnolta löytyisi dna-testiin sopivaa materiaalia. Hiuksia kammasta etc. Siksi Kimillä kiire Alexin asunnolle? Isyystestin valmisteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki kiitos, että me muutkin nähdään ja voidaan puida onko Alexin näköä.
Etsi tai vaikene. Jätetään tyttö ulkopuolelle.
Facebookista kun katsoo, tyttö on kuin ilmetty äitinsä, nenää myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän ennemmin äitinsä kopio tummine piirteineen on, kuin Alexin näköä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä näytä, vaan Kimberlyltä vähän valkoisemmalla naamalla. Ei ole sen tytön profiili oikea, mitä te katsotte.
Aa mä en oo facessa mitään kuvia nähnyt paitsi takaapäin jossain rumpusetin takana. Silmät on Kimin mut kyllä on Alexin piirteet
Hattupäinen Gabby ei ole THE Gabby.