Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tollo voi ihminen olla, lähetellessään rahaa ulkomaille, ihmiselle jota ei ole koskaan edes tavannut

Vierailija
04.01.2021 |

Selittäkää minulle miksi?! Kun en ymmärrä. Otetaan pikavippejä toisen takia ja lähetetään ulkomaille
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007718100.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuo nainen tuomita. Tyhmyydestä.

Vierailija
2/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki me ollaan tyhmiä joissakin asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle naiselle olisi ollut parempi, jos hän ei olisi opiskellut englantia. Siis ihan pakko todeta näin.

Vierailija
4/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on aina sama tarina ja rahaa lypsetään uhreilta niin pitkään kuin sitä saadaan.

Olisi kiva huijata takaisin, jos tuollainen sattuu kohdalle. Pitkittää juttua, lupailla ja aina keksiä jokin tekosyy miksi maksu ei tule tai on myöhässä.

Vierailija
5/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka paljon on ollut lehdissä näistä huijauksista😶 ja eikun kun yks vaan LAINAA rahaa.

Vierailija
6/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Erittäin paljon on myös miehiä näissä uhreissa.

Vierailija
7/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kysyit, niin minäpä selitän. Kyse on epätoivoisesta rakkauden kaipuusta. Ihminen on niin yksin, että itkee itsensä uneen. Sitten kun tulee edes pienen pieni toivon kipinä siitä ihanasta miehestä/naisesta, niin järki häviää kuin imelä fartti autiomaassa.  Vaikka hälytyskellot ehkä aavistuksen jopa soisivatkin, niin ihminen ei millään tahdo uskoa sen olevan epäaitoa. Tahto on niin kova, että se menee kaiken edelle. Senpä takia ihminen uskoo vaikka sen (jonkun viestejä itselleen lähettelevän tahon) olevan vaikka antiikin kreikkalainen astronautti.

Vierailija
8/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on aina sama tarina ja rahaa lypsetään uhreilta niin pitkään kuin sitä saadaan.

Olisi kiva huijata takaisin, jos tuollainen sattuu kohdalle. Pitkittää juttua, lupailla ja aina keksiä jokin tekosyy miksi maksu ei tule tai on myöhässä.

Minäkin olen ajatellut tuota, että voisi huijata takaisin ja viedä huijarin aikaa. Tyyliin: maksan summan pe, kun minulla on palkkapäivä. Sitten pe aamuna "liukastun ja jalka on kipsissä ja en voi lähteä pankkiin maksamaan summaa" jne jne. :)

Vierailija
9/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ajatellut tuota, että voisi huijata takaisin ja viedä huijarin aikaa. Tyyliin: maksan summan pe, kun minulla on palkkapäivä. Sitten pe aamuna "liukastun ja jalka on kipsissä ja en voi lähteä pankkiin maksamaan summaa" jne jne. :)

Tai: en saa nyt tililtäni nostettua noin suurta summaa, kun pankki pyytää 200 euroa toimitusmaksut, jonka varmaan lähetät heti?

Vierailija
10/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on aina sama tarina ja rahaa lypsetään uhreilta 8niin pitkään kuin sitä saadaan.

Totta. Mistä noita kapteeneja tms. voisi löytää? Olisi ihana luvata valtavat summat rahaa ja sitten pitkittää tilannetta. Välillä voisi saada koronan ja joutua sairaalaan jne.

Vierailija
11/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri itse asiassa vedätti vähän aikaa tuollaista huijaria. Huijari suuttui aika pahasti lopulta.

Vierailija
12/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin meidän hallitus.

Vierailija
13/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisuus. Nuo huijarit osaavat painella epätoivoisten, rakkaudenkipeiden ihmisten nappeja. Vähän kehutaan ja annetaan myötätuntoa niin johan se sydän sulaa. Ja kaikki aina ajattelevat etteivät lankeaisi tuollaisiin ja juuri Tämä on oikea ihminen.

Vierailija
14/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Erittäin paljon on myös miehiä näissä uhreissa.

Kuinka paljon? Mies ainakin yleensä saa sitä mitä halusi. kalliiksi varmaan kyllä kävi.

mies52v

Vierailija
15/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri itse asiassa vedätti vähän aikaa tuollaista huijaria. Huijari suuttui aika pahasti lopulta.

Ei saa paljastaa omaa huijaustaan. Jos suuttuu, esität hyvin hämmästynyttä: mitä sinä sanoit? Olen tehnyt parhaani auttaakseni sinua ja nyt saan vain haukut. Eikö sinulla olekaan tunteita minua kohtaan, my dear? jne jne :)

Vierailija
16/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vannoa rakkautta ja pitää ahkerasti yhteyttä. Sanoisin auttavani mielellään, jos vain voin. Aluksi kertoisin unohtaneeni maksun. Sitten kyselisin maksun saapumisesta ja kertoisin teknisistä ongelmista maksun yhteydessä. Seuraavaksi sattuisi pieni onnettomuus ja tulisi yllättäviä laskuja. Palkkapäivänä rahaa ei olisi koska työnantaja ei pystynyt maksamaan.Sitten kertoisin varakkaan ystävän antavan lainaa, mutta ilmoittaisin myöhemmin että on joutunut sairaalaan enkä saa yhteyttä. Seuraavaksi kertoisin hakevani lainaa ja ilmoittaisin että en saanut jne.

Vierailija
17/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille naisille voi antaa raikuvat aplodit:

https://yle.fi/uutiset/3-9440475

Aivan upeaa!

Vierailija
18/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Miehet on tehneet ihan samoin. Lähetelleet rahaa tuntemattomalle naiselle joka pyytää. Ei tää oo mitään sukupuolisidonnaista. Miehissäkin on höynäytettäviä.

Vierailija
19/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan huippuesimerkki tästä 😁

Vierailija
20/21 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen esimerkki. Tehdään mekin näin jos kohdalle osuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä