rokote tarjoaa täyden suojan tautia vastaan vasta toisen annoksen jälkeen
Miksi ei sitten heti voisi antaa sitä toista rokotetta, jos se kerta tehoa paremmin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää asiassa omia aivoja
Miksi sitten et käytä omia aivojasi vaan uskot salaliittohömpän, jota luet joltain satunnaiselta verkkosivulta?
dO yOUr Own reSeARcH 🤪
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi monessa afrikan maassa ei rokotteita anneta lainkaan, eikä sitä edes suositella. Silti lapset ovat terveitä, terveempiä kuin rokotetut. Olen tämän itse afrikassa liikkuneena nähnyt
Kai olisit voinut jäädä sinne asumaan, kun siellä on niin hyvä terveydenhuoltojärjestelmä.🐷
Koko ajan löytyy selityksiä sille, miksi nyt vielä yks aalto tulee, miksi täytyy naamioitua kesän yli, miksi nyt vielä tarvvitaan viides rokote, miksi nyt tämä ei toimikaan, miksi nyt onkin uusi mutaatio, miksi nyt uusi mutaatio tarvitseekin kolme rokotusta, miksi nyt saa tavata vain yhden henkilön enää kerralla jne..
Tätä showta voidaan jatkaa vaikka seuraavat viisi vuotta yo. selityksineen, ihmisten hyväksyessä sen. Lopuksi ei ymmärretä, että suurin elämäämme määrittävä asia on itse nämä toimet, rokotukset jne., ei se itse tauti, joka muutenkin on keksitty sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se toimii parhaiten juuri niin että se ensimmäinen ehtii ensin vaikuttaa tietyn ajan.
Jos näin, miksi ei esim. MPR-rokotetta anneta kahdessa ei rokotteessa?
Kyllä myös MPR annetaan kahdessa tai jopa useammassa osassa 😄
Moni rokote annetaan useammassa erässä ja myös tehosterokotteiden määrä ja pistosykli vaihtelee. Tehosteita annetaan rokotteesta riippuen viikkojen, kuukausien tai vuosien kuluttua.
Ei pidä paikkaansa. Kun lapselle annettiin MPR-rokote, sanottiin suojan olevan elinikäinen
Aikaisemmin annettiin nuo kolme rokotetta kaikki erikseen. Näistä rokotetuista suuri osa onsaanut tehosteet.
Katselin juuri aikuisten lasteni rokotustietoja.
T.hoitsu
oNko tärkeää uskoa viranomaisiin, jotta oma status ja tunne enemmistöön kuulumisesta pysyy voimissaan, vaikka ei haluaisikaan uskoa, koska kaikki on niin ristiriitaista koronan ympärillä? Siihenhän luottamuksenne koronarokotteeseen perustuu - statuksen ylläpitöön - "MINÄ OLEN JÄRKEVÄ!!" Lisäksi haluatte uskollanne tähän nopeasti kyhättyyn rokotteeseen todistaa muille ihmisille, että olette järkeviä, porvarillisia ja hillittyjä, ihmisiä, jotka "ME KYLLÄ YMMÄRRÄMME TIETEEN MERKITYKSEN!" ja tuolla julistuksellanne ties missä somessa jne. yritätte todistella sivistyneisyyttänne, ettei kukaan vaan saisi käsitystä, että olen salaliittoteoreetikko.
Lisäksi on tietenkin ne ihmiset, jotka silkkaa tyhmyyttään saadaan uskomaan mihin tahansa, mutta se ei ole heidän vikansa. Mutta pahin ongelma tässä on se porvareiksi itseään luuleva keskiluokka, joka todistelee sivistyneisyyttään ja ylläpitää statustaan luottamalla "tieteeseen".
Vierailija kirjoitti:
oNko tärkeää uskoa viranomaisiin, jotta oma status ja tunne enemmistöön kuulumisesta pysyy voimissaan, vaikka ei haluaisikaan uskoa, koska kaikki on niin ristiriitaista koronan ympärillä? Siihenhän luottamuksenne koronarokotteeseen perustuu - statuksen ylläpitöön - "MINÄ OLEN JÄRKEVÄ!!" Lisäksi haluatte uskollanne tähän nopeasti kyhättyyn rokotteeseen todistaa muille ihmisille, että olette järkeviä, porvarillisia ja hillittyjä, ihmisiä, jotka "ME KYLLÄ YMMÄRRÄMME TIETEEN MERKITYKSEN!" ja tuolla julistuksellanne ties missä somessa jne. yritätte todistella sivistyneisyyttänne, ettei kukaan vaan saisi käsitystä, että olen salaliittoteoreetikko.
Lisäksi on tietenkin ne ihmiset, jotka silkkaa tyhmyyttään saadaan uskomaan mihin tahansa, mutta se ei ole heidän vikansa. Mutta pahin ongelma tässä on se porvareiksi itseään luuleva keskiluokka, joka todistelee sivistyneisyyttään ja ylläpitää statustaan luottamalla "tieteeseen".
Pahin ongelma on mielestäsi keskiluokka, joka luottaa tieteeseen?
Semmoista tähän maanantaihin sitten.
Samasta syystä kuin miksi mikään rokote ei ole pakollinen Suomessa. Vai luulitko, että olisi? Toki rokottamattomuus voi aiheuttaa tiettyjen mahdollisuuksien menettämistä.
Koronarokotetta pyritään samaan osaksi kansallista rokotusohjelmaa.