Mitä terveellistä voisin napostella illalla 20-21 välillä iltapalan jälkeen?
Syön iltapalaksi yleensä jogurttia ja pähkinöitä, mutta sen jälkeen minun tekee mieli käydä napostelemassa aina jotain silloin tällöin. Olen esim. murtanut paloja siemennäkkileivästä. Muita ideoita?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No kun kerran niin korostaa ettet laihduta niin naposteleppa vaikka suklaata. Se on hyvää.
Joulusuklaat on hyviä tässä.
Kun suklaat loppuu, napostellaan ne vihreät kuulat ja lakut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkusta ja porkkanasta tikkuja ja niitä dipataan kermaviilidippiin.
En jaksa sellaista piperrystä... enkä valitettavasti tykkää dipistä.
"En tykkää dipistä" Kai ymmärrät, että dipin voi maustaa juuri sellaiseksi kuin itse haluaa? Ei ole pakko ostaa Estrellan valmispusseja.
Vierailija kirjoitti:
No kun kerran niin korostaa ettet laihduta niin naposteleppa vaikka suklaata. Se on hyvää.
Mutta ei terveellistä, joka oli yksi kriteereistä.
Hampaat ja ruoansulatus kiittävät kun jätät napostelematta, ei se ole vain painonhallintakysymys.
Mä syön aina iltaisin mysliä ja jugurttia. Yleensä vielä sen jälkeen jotain muutakin hiilaripitoista, voileipä, tulee hyvät unet. Tekeekö sun mieli napostelua siksi että iltapala on liian pieni ja jäät nälkäiseksi?
Mun tekee usein illalla mieli suklaata, mutta olen tajunnut että se johtuu siitä kun alkaa väsyttää ja yritän pysyä hereillä. Nykyisin en syö makeaa enää illalla ja koitan mennä nukkumaan siinä vaiheessa kun makeanhimo iskee. Tylsää, mutta voin aamulla paremmin.
Tuoretta kurkkua. Saa pureskella, muttei tule paljoa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Riisikakkuja, kurkkua
Miten riisikakut ovat terveellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuoretta kurkkua. Saa pureskella, muttei tule paljoa energiaa.
Ap ei jaksa sellaista piperrystä :D
Jos tekee mieli napostella, olet syönyt määrällisesti liian vähän tai laadullisesti höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aina iltaisin mysliä ja jugurttia. Yleensä vielä sen jälkeen jotain muutakin hiilaripitoista, voileipä, tulee hyvät unet. Tekeekö sun mieli napostelua siksi että iltapala on liian pieni ja jäät nälkäiseksi?
Mun tekee usein illalla mieli suklaata, mutta olen tajunnut että se johtuu siitä kun alkaa väsyttää ja yritän pysyä hereillä. Nykyisin en syö makeaa enää illalla ja koitan mennä nukkumaan siinä vaiheessa kun makeanhimo iskee. Tylsää, mutta voin aamulla paremmin.
Luulisin. Tuo sinun tapasi on minulle hyvin luonnollinen.
There is no such thing as a healthy snack.
- Dr. Now
Sipsiä, karkkia, jotain metukkaa tms. Semmostahan se keho haluaa
Onkohan muuten kaali tällä hetkellä hyvää? Rakastin nuorena kaalia.
Oletko tosissasi? Jos olet, niin vastaus on et mitään. Jatkuva syöminen on kaikkein haitallisinta. Syö enemmän iltapalalla. Napostelu on terveellisen vastakohta.