Näkeekö perheen teinit mitä elokuvia olen katsonut Netflixissä?
Käytämme samoja tunnuksia. Voiko siellä katsella ns. Incognito -tilassa?
Kommentit (12)
No tee teineille omat profiilit? :D
Vierailija kirjoitti:
On jo. Mutta voiko ne profiilit suojata salasanoillla niin ettei toisen profiilia pääse katsomaan? Nyt meillä on salasana ainoastaan Netflixiin kirjautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo. Mutta voiko ne profiilit suojata salasanoillla niin ettei toisen profiilia pääse katsomaan? Nyt meillä on salasana ainoastaan Netflixiin kirjautumiseen.
Ei varmaankaan voi. Mutta miksi teinejä edes kiinnostaa käydä katsomassa mitä vanhemmat katsoo? Ei siellä mitään aikuisviihdettä kuitenkaan ole.
Et voi estää muilta nähdä mitä kyseisellä profiililla on katsottu. Laita lapsilukko ja lapsille vain k-12 profiili niin näkevät vain piirrettyjä.
Mitä sä sitten oot siellä katsonut, kun noin huolettaa?
En voi käsittää mitä niin salaista sieltä aiot katsoa? Sehän on vaan netflix :D
Asetuksissa katseluhistoria, ja poistat sieltä nimikkeen jos hävettää. :D
Voivat nähdä, mutta katseluhistoriasta voi poistaa haluamansa ohjelmat.
Minä katsoin joskus Netflixiä äidin tunnuksilla ja vieläkin se sotkee tilit kun liityin juuri tauon jälkeen uudestaan. Se alkaa näyttää heti samaa sarjaa jota katsoin jouluna vanhempien luona Netflixistä.
Eli sä haluat kattoo jonku 365 days ja et halua että teinit tietää 😂
Ap. Miksi itse katsot sellaista mikä voi päättyä teinin silmiin. Älä kuormita itseäsi mokomalla touhulla.
Kyllähän siellä näkyy mitä on katsottu viimeaikoina ja sitten tulee ne suositukset, "koska katsoit nimikkeen x". En muista saako noita asetuksista pois.