Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat lapset

Vierailija
03.01.2021 |

Olen aina miettinyt,että ne vanhemmat kenellä on ruma lapsi,tietävätkö vanhemmat itse,että lapsi on ruma vai pitävätkö vanhemmat aina omia lapsia kauniina?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vanhemmille ei ole ulkonäkö niin tärkeää. Joillekin esim. voi olla tärkeää, että lapsi on terve. Halutaan ennemmin terve lapsi, kuin kaunis, mutta vammainen:/

Vierailija
22/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on yhtä arvokas kuin kaunis. Ja ansaitsee yhtä hyvää ja arvokasta kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille vanhemmille ei ole ulkonäkö niin tärkeää. Joillekin esim. voi olla tärkeää, että lapsi on terve. Halutaan ennemmin terve lapsi, kuin kaunis, mutta vammainen:/

Harvemmin ne kauniit lapset niitä vammaisia tapauksia ovat... Rumuus on yleisesti ottaen yhtäläisyysmerkki vammaisuuden, tai jonkinlaisen muun vian, kanssa.

Vierailija
24/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla lapsilla tapaa olla rumat vanhemmat. 

Vierailija
25/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien lapsien vanhemmat ovat ehkä perineet geeninsä Napuen taistelun 1714 aikaan saaduista Venäjän maan geeneistä. Venäjän maan asukkaiden suoritettua väkivaltaisia tekoja. Sieltä niitä rumuusgeenejä tuli Suomeen.

Vierailija
26/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei voi omalle ulkonäölle mitään.

Vierailija
27/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jollakin tietyillä kriteereillä kaunis? Jokaisella on oma persoonallinen ulkonäkönsä ja se on mun silmissäni kaunista. On kaunista olla ainutlaatuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän