Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat lapset

Vierailija
03.01.2021 |

Olen aina miettinyt,että ne vanhemmat kenellä on ruma lapsi,tietävätkö vanhemmat itse,että lapsi on ruma vai pitävätkö vanhemmat aina omia lapsia kauniina?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso omia lapsiasi niin saat vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
2/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset rumia ole, persoonallisia vaan , yleensä he muistuttavat ulkonäöllisesti paljon vanhempiaan, jos oma ulkonäkö on ongelma voi se olla sitä myös lapsen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vauva oli todella ruma. Tiedän, ettei näin saa sanoa, mutta hän oli. Toki hänestä kasvoi uskomattoman kaunis lapsi ja nuori - sellainen Disneyn täydellisen prinsessan näköinen.

Vierailija
4/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä merkitystä lapsen ulkonäöllä edes on? Pitää olla jo todella ruma muksu jos se ei saa leikkikavereita silloin nassikkana. Enemmän huolestuisin jos teini on ruma. Ihan pienet lapset kuitenkin kehittyvät niin paljon, että rumakin lapsi voi olla todella hyvännäköinen vanhempana. Esimerkkinä nyt vaikkapa se paljon mainostettu Harry Potterin Neville, hörökorvainen ja pulska poika, joka tuntuu nykyään olevan monenkin naisen päiväunien kohde.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
5/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän usein rumista lapsista kasvaa kauniita aikuisia ja kauniista lapsista rumia.

Vierailija
6/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitkin ihmiset pitävät itseään rumana tässä maailmassa. Joten vastaus on kyllä kysymykseesi.

Vierailija
7/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman täydellisin lapsi nukkuu jokaisen äidin kehdossa, näin on joku sanonut.

Jollain ihmisillä on kuitenkin tapana katsella lapsiaan huolilasien läpi: rakkaus omaan lapseen on niin tukahduttavaa, että sitä pelkää lapsensa olevan vaikka mitä 'negatiivista', josta lapsi voisi kärsiä ja se tuo huolta.

Isomman osan päässä on kuitenkin ruusulasit, jolloin kakkakin muuttuu kukkasiksi, kun kyseessä on oma lapsi. Evoluutio pitää näin huolen siitä, että omasta jälkikasvusta huolehditaan.

Vierailija
8/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän usein rumista lapsista kasvaa kauniita aikuisia ja kauniista lapsista rumia.

Tämä on muuten niin totta!

Vierailija
9/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sä olevasi ruma, kun katsot itseäsi peilistä?

Vierailija
10/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tietysti pitää olla korrekti ja kenenkään ulkonäöstä ei saa sanoa ääneen mitään. Mutta näin niin kuin palstalla, kun kommentit eivät kohdistu suoraan kehenkään uskaltanen kertoa havainnon asiasta, jota olen nähnyt erityisesti miesten tekevän. Eli siis arvostellaan naisia ulkoisista asioista: on lyhyt, on liian kookas, on lättärinta, on höröhammas, on persjalkainen jne. Mutta sitten näiden miesten omat tyttäret ovat juuri kasvamassa haukutun näköisiksi. En keksi mitään muuta selitystä, kuin että miehet eivät kykene tunnistamaan omissa tyttärissään näitä 'vikoja', mitä muissa arvostelevat, koska eihän kukaan tekisi pilkkaa asioista, jotka voivat olla arkoja omalle lapselle.

Vierailija
11/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi voi ymmärtää, ettei lapsi yleisellä tasolla lukeudu ulkonäöllisesti kauniiden ja komeiden joukkoon, mutta kun rakastaa, niin kohde on aina kaunis, ulkonäöstä huolimatta. 

Vierailija
12/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sä olevasi ruma, kun katsot itseäsi peilistä?

Tiedän kyllä.

Vierailija
13/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa. Siksi vanhemmilla tuppaa olemaan päällä ne vaaleanpunaiset lasit.

Vierailija
14/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki tietysti pitää olla korrekti ja kenenkään ulkonäöstä ei saa sanoa ääneen mitään. Mutta näin niin kuin palstalla, kun kommentit eivät kohdistu suoraan kehenkään uskaltanen kertoa havainnon asiasta, jota olen nähnyt erityisesti miesten tekevän. Eli siis arvostellaan naisia ulkoisista asioista: on lyhyt, on liian kookas, on lättärinta, on höröhammas, on persjalkainen jne. Mutta sitten näiden miesten omat tyttäret ovat juuri kasvamassa haukutun näköisiksi. En keksi mitään muuta selitystä, kuin että miehet eivät kykene tunnistamaan omissa tyttärissään näitä 'vikoja', mitä muissa arvostelevat, koska eihän kukaan tekisi pilkkaa asioista, jotka voivat olla arkoja omalle lapselle.

Itse olen kyllä saanut omalta isältäni hyvin yksityiskohtaisesti kuulla mitkä osat minussa ovat rumia. Olen havainnut myös muiden isien, sekä äitienkin tätä harrastavan. Voin kertoa ettei ainakaan itsetuntoa nostata.

Vierailija
15/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat vanhemmat.

Vierailija
16/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa. Siksi vanhemmilla tuppaa olemaan päällä ne vaaleanpunaiset lasit.

Juu tämä pätee ihan kaikkeen muuhunkin kuin ulkonäköön.

Vierailija
17/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä saanut omalta isältäni hyvin yksityiskohtaisesti kuulla mitkä osat minussa ovat rumia. Olen havainnut myös muiden isien, sekä äitienkin tätä harrastavan. Voin kertoa ettei ainakaan itsetuntoa nostata.

Kauheaa! Minä olen vain todistanut sitä, kun muita haukutaan asioista, jotka esim. omassa perheessä on ovat vielä paljon huonommin.

Vierailija
18/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos tytöt isänsä kasvonpiirteet Eivät ole missiainesta Nähty on muutama tapus

Vierailija
19/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä sinänsä 'asiatonta' aihetta laajentaa, niin osaatteko arvata, miten tuskaista on NS. kauniille ja pinnallisille vanhemmille, kun se oma lapsi onkin sitten niillä kriteereillä ruma, millä on aiemmin muita arvostellut. Ei siinä helpota kuin vahva kieltäminen.

Vierailija
20/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni vanhemmat ymmärtävät, että lapsi on ruma. Eihän muu ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi