Li ei oo enää esteenä - koulut kohta kiinni
Kommentit (68)
Ei tämmöistä bashkaa kannata lukea.
Eikös nyt pitäisi olla rokottamassa, eikä vinkua samaa vanhaa mantraa
Sincc
Miksi pitäisi laittaa koulut kiinni? Meidän kunnassa ei ole ollut yhtään tapausta moneen viikkoon
Nythän STM:n ohje on, että leviämisalueella pitäisi olla etäkoulu käytössä. Käsittämättömästi näin ei ole, vaikka koulujen hygieniatoimet ovat olemattomat. Meille on tullut kotiin syksyn mittaan useita flunssia kouluista. Ja nyt pohdin uskaltaako lapsia laittaa loman jälkeen kouluun, kun ministeriön mukaan ei pitäisi.
Hyvää on tosiaan se, että lasten turvallisuutta väheksyvä ministeri on pois pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi laittaa koulut kiinni? Meidän kunnassa ei ole ollut yhtään tapausta moneen viikkoon
Älä nyt siitä stressaa. Kunhan saataisi ensin edes leviämisalueiden koulut kiinni.
Toivon, että tuo sosialismin ja terveyden ministeriö lakkaisi huseeraamasta koronan parissa. Siitä tuntuu olevan kansalaisille pelkkää haittaa.
Mun lapsen koulussa oli syksyllä SEITSEMÄN kierrosta koronaa.
Vikalla viikolla oli kaksi vakkariopea paikalla.
Laadukasta koulunkäyntiä.
Kukaan ei kyllä edes toennyt ketä siellä koulussa edes on. Kaaos.
Ainakin lukiot ja yläasteluokat etäopetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Perä-Hikiää ei lasketa.
Vahva maskisuositus oppilaille riittää. Kyllä lapsikin oppii maskia käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se li oo jo menossa/menny äitiyslomalle..
Juurihan ap niin sanoi! Li jäi äitiyslomalle ja Saramo hänen sijaisenaan toimii Sannalle lähinnä pärseennuolijana ja kynnysmattona. Eli nyt voidaan koulut sulkea kun Li ei ole enää esteenä.
Olen jo keväällä onneksi ilmoittanut työnantajalle etten enää tule jos etäopiskelu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
🥴🙄🤗
Näinköhän saan tehdä työharkkani etänä tulevana keväänä :D t. Päiväkotiin menossa
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lukiot ja yläasteluokat etäopetukseen.
Ja ammattikoulut niin, että koululla käydään vain pienissä ryhmissä tekemässä käytännön töitä.
Opettajana pidän hyvänä merkkinä sitä, että Marin väläytteli viimein mahdollisuutta koulujen siirtymisestä etäopetukseen, jos Brittien koronamuunnos leviää Suomeen. Sen kun on todettu tarttuvan ja leviävän tehokkaasti myös lasten ja nuorten keskuudessa. Jos niin käy, toivottavasti päätöksen kanssa ei vitkutella liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on koulussa maskisuositus, mutta eivät opettajat sitä vahdi, joten kolmasosalta puuttuvat maskit.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo keväällä onneksi ilmoittanut työnantajalle etten enää tule jos etäopiskelu alkaa.
Jos puhut opettajana, niin minä voin ottaa etätyöt hoitaakseni. En halua pitää lähiopetusta, mutta etätyö ei ole ongelma.
Hyvä eipä tartte ostaa uusia suksia kouluhiihtoa varten
Eikö se li oo jo menossa/menny äitiyslomalle..