Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet AMK-tutkinnosta ja juhlisitko itse

Vierailija
03.01.2021 |

siit valmistumista?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on juhlistamisen arvoista!

DI, Tekniikan tohtori

Vierailija
42/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut, valmistuin huhtikuussa kun suomessa oli koronasulku. Mutta kyllä sitä minun puolestani saa juhlia jos haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä juhlia AMK- eikä yliopistotutkintoja. Jos tohtoriksi joku itsensä väittelee niin sitten alkaa olla jo aihetta juhlaan. Maisterit, yamkit yms. eivät ole vielä yhtään mitään akateemisella skaalalla.

Vierailija
44/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas sentään, kyllähän jokainen tutkinnon valmiiksi saava on ansainnut juhlansa! Jos ei itse halua niitä järkätä, niin se on ok. Mikä ihme vähättelijä ap olet, oletko itse katkera kun et ole päässyt haluamaasi kouluun sisään tjsp? Ite oon valmistunut AMK:sta, ja pidin valmistujaiset perheelle. Samoin pidettiin juhlat, kun mieheni valmistui yliopistosta. Molemmista paikoista valmistuu yhteiskunnan tukipilareita, ei ne tutkinnot mitään turhia ole.

Vierailija
45/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä juhlia AMK- eikä yliopistotutkintoja. Jos tohtoriksi joku itsensä väittelee niin sitten alkaa olla jo aihetta juhlaan. Maisterit, yamkit yms. eivät ole vielä yhtään mitään akateemisella skaalalla.

Minusta taas elämässä on liikaa arkista aherrusta ja ehdottomasti saavutuksia kannattaa juhlistaa. Olipa sitten kyse isoista juhlista tai vaikkapa vain puolison kanssa kahdestaan kilistelemällä.

Vierailija
46/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlisin ihan mitä tutkintoa vain. Hienoa että valmistunut ammattiin, oli se sitten mikä hyvänsä.

Vierailija
47/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen fakta: porukka tuntuu juhlivan eniten lukiosta valmistumista, vaikka lukiopapereilla ei ole vielä mitään ammattiakaan...