Miesten aloite seksiin, jos naisella vähäiset halut
Useissa ellei useimmissa parisuhteissa lienee niin, että naiset haluavat seksiä harvemmin kuin miehet. Esim. meillä vaimolle riittää 1 kerta kuukaudessa.
Kaipaisinkin muiden vastaavassa tilanteessa olevien naisten vinkkejä, kannattaako miehen tehdä ollenkaan aloitteita vai olisiko parempi, että nainen saisi tehdä silloin, kun häntä haluttaa?
Omat halut olisi vaikka joka päivä ja jotenkin sellainen normaalin pitkän parisuhteen tavoitetila olisi mielestäni 2-4 kertaa viikossa. Jos kuitenkin lähden tuon mukaan tekemään aloitteita niin saan kokoajan pakit.
Kommentit (50)
Olin vastaavassa tilanteessa useita vuosia. Lopulta en enää jaksanut ja erosin. Nyt saan seksiä useita kertoja viikossa. Eipä tarvitse enää kärvistellä.
Ja minä haluan jokapäivä ja usesti vielä. Siis olen vaimo, ja pitkässä liitossa. Ja onhan se kiva kun mies tekee aloitteen..tosin meillä se on selvää että suostun, tai siis ei tarvitse suostutella edes! Meillä on jotenkin sopimus, että useasti päivässä, kumpi vaan ehdottaa. Onneksi mies jaksaa.
Itse samassa tilanteessa aloittajan kanssa. Tein Itselleni uuden vuoden lupauksen etten tee enää ollenkaan aloituksia.
Olemme asiasta keskustelleet, naisen mukaan hänellä on useastikin seksi mielessä mutta harvemmin häneltä sitä irtoaa.
sama täällä, saa monityydyttämätön rasvahappo olla sohvala mahansa kera
Olen haluton nainen. Turha jättää aloitteiden tekemistä minulle, silloin seksiä ei ole. Vaikea sanoa tietysti kenenkään toisen puolesta mikä on hyvä ja mistä teillä kiikastaa. Meillä mies lämmittelee minua usein tarjoamalla hierontaa. Ollaan myös ostettu uusia leluja seksielämää minipuolistamaan. Usein olen vain yksinkertaisesti liian väsynyt seksiin, vaativa työ syö jaksamista ja kotityöt siihen päälle. Usein jään myös ilman tyydytystä, koska seksi loppuu miehen saamiseen, sain minä tai en eli itselleni on kätevämpää hoitaa itse itselleni orkut ilman seksiä ja panostaa nukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen haluton nainen. Turha jättää aloitteiden tekemistä minulle, silloin seksiä ei ole. Vaikea sanoa tietysti kenenkään toisen puolesta mikä on hyvä ja mistä teillä kiikastaa. Meillä mies lämmittelee minua usein tarjoamalla hierontaa. Ollaan myös ostettu uusia leluja seksielämää minipuolistamaan. Usein olen vain yksinkertaisesti liian väsynyt seksiin, vaativa työ syö jaksamista ja kotityöt siihen päälle. Usein jään myös ilman tyydytystä, koska seksi loppuu miehen saamiseen, sain minä tai en eli itselleni on kätevämpää hoitaa itse itselleni orkut ilman seksiä ja panostaa nukkumiseen.
Eikö miehesi voi antaa sinulle ennenkuin saa itse, tai senjälkeen?
Tässä taas hyvä esimerkki itsekkäästä miehestä, joka odottaa että ainavaan jaksas nainen olla seksistä kiinnostunut, vaikkei itse saa mitään. Tyypillistä ja niin turhaa!! Miehet herätkää!!! Oma vikanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi voi antaa sinulle ennenkuin saa itse, tai senjälkeen?
Tässä taas hyvä esimerkki itsekkäästä miehestä, joka odottaa että ainavaan jaksas nainen olla seksistä kiinnostunut, vaikkei itse saa mitään. Tyypillistä ja niin turhaa!! Miehet herätkää!!! Oma vikanne.
Näinpä juuri. Ei osaa antaa minulle orkkua. Saan sen vain panemalla jos saan. Usein en, koska ei ole fiilistä, kun suostuu vain toisen mieliksi. Ei osaa sormettaa eikä nuolla mulle orkkua.
Opeta sitä miestäsi...lopulta voi olla uskomattoman upea seksielämä! Muuta en osaa enää sanoa! Opeta ja neuvo ja kerro.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään tapauksessa keskustele sen vaimosi kanssa. Kyllä nettitrollit tietää paremmin.
On keskusteltu, ei mitään vaikutusta asiaan. Ei sano juuta eikä jaata onko alotteillani väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä missään tapauksessa keskustele sen vaimosi kanssa. Kyllä nettitrollit tietää paremmin.
On keskusteltu, ei mitään vaikutusta asiaan. Ei sano juuta eikä jaata onko alotteillani väliä.
No sitten tuommoinen ukko kiertoon, jospa joku haluaa vielä kokeilla.
Elämä lyhyt..en jäis nautintoa vaille. Jos on dorka niin on. Jääköön itse sitten runkkaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo kyllä saa orgasmin käytännössä joka kerta. Jos saisit itse orgasmin aina tai ainakin useimmiten, tekisitkö aloitteita silloinkaan?
No haloo, tottakai. Meillä avioliitto kunnossa (nyt) ja paljon orgasmeja joka päivä! Siskis toki haluttaa joa ikinen päivä! Hallelujaa!
Anna sille semmonen orkku että pyörtyy ja itkee nautinnosta. Varmaan haluaa uudestaan samanlaisen.
Toki ei toimi oikein vaimosikaan, kyllä pitäisi edes lahnaa tarjota. Tyydytkö lahnaan jos sitä saat?
.. eli siis, tuleeko sinulle suoriutumisongelmia jos hän ei anna sinulle joitain erityishoitoja?
Ex mies halusi harvemmin kuin minä. En viitsinyt enää aloitteita sitten tehdä, kun tiesin että suostuu vaan tietyin väliajoin. Ja silloin hän itse teki sen aloitteen. Joskus sitten valitti kyllä, kun en tehnyt aloitteita. Mutta en vaan pakkeja jaksanut. Iso syy miksi on ex. Nyt olen sinkkuna ja on aivan ihana komea rakastaja, jonka kanssa on kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille semmonen orkku että pyörtyy ja itkee nautinnosta. Varmaan haluaa uudestaan samanlaisen.
Mitähän alapeukuttamista on tässä?.. Ei mies voi tuollaista jaksaa, maksimaalisen nautinnon tarjoaminen puolisolle on akkain juttuja? ...
Ap, opiskele netistä paljon naisen haluista ja nautinnosta! Asiaa löytyy kyllä!
Vierailija kirjoitti:
.. eli siis, tuleeko sinulle suoriutumisongelmia jos hän ei anna sinulle joitain erityishoitoja?
En aivan saa kiinni, mitä tarkoitat erityishoidoilla, mutta jos tarkoitat 100 % lahnailua ilman mitään panostusta toiselta osapuolelta niin kieltäytyisin jo itsekunnioituksen vuoksi. Ei ole ihmisarvoista hommaa puoliväkisin naivalle miehelle eikä sen enempää sille lahnaijallekaan.