Miesten aloite seksiin, jos naisella vähäiset halut
Useissa ellei useimmissa parisuhteissa lienee niin, että naiset haluavat seksiä harvemmin kuin miehet. Esim. meillä vaimolle riittää 1 kerta kuukaudessa.
Kaipaisinkin muiden vastaavassa tilanteessa olevien naisten vinkkejä, kannattaako miehen tehdä ollenkaan aloitteita vai olisiko parempi, että nainen saisi tehdä silloin, kun häntä haluttaa?
Omat halut olisi vaikka joka päivä ja jotenkin sellainen normaalin pitkän parisuhteen tavoitetila olisi mielestäni 2-4 kertaa viikossa. Jos kuitenkin lähden tuon mukaan tekemään aloitteita niin saan kokoajan pakit.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Noudatin M62 neuvoja ja hellittelin vaimoa viikon ajan. Nyt kun on lomapäivä ja pitkä rento aamu, ajattelin, että voisi tärpätä. Onhan edellisestä kerrasta kolme viikkoa ja edellisestä aloitteestani 2 kk. Vaimon vastaus oli tyly "runkkaa, jos panettaa". Kertoi itse runkkaavansa paljon.
Seksiä meillä sen 1x/kk ja aivan täysin vaimon mieltymyksien mukaan.
Vaimosi rakkaus näyttää olevan rajaton. Olisin kylmän viileästi ilmoittanut, että runkkaamaan en ala joten pilluun ajattelin lastin laskea, jos ei sinun niin sitten jonkun muun. En suostuisi elämään seksittömässä suhteessa tai ainakin kävisin luvalla vieraissa. Lupahan on saatu jos omaa vaimoa ei kiinnosta. Meillä tuosta sovittiin naimisiin mennessä vaimon aloitteesta. Halusi pitää miehen kotona ja ilmeisesti varmistaa itselleen tarpeeksi seksiä. Jälkimmäinen on arvaus, mutta voinee pitää paikkasakin.
M62
Jäi vielä edellisestä, että et ole siis saanut vaimon haluja vielä nousemaan. Josko muihin naisiin tai johonkin tiettyyn naiseen vetoaminen tekisi vaimon kumminkin mustasikkaiseksi ja halukkaaksi.
M62
Vierailija kirjoitti:
Kun on paljon läheisyyttä ilman pakkoa seksiin ei ole paljoa väliä kumpi aloitteen tekee. Se tulee luonnostaan. Kyllä teilläkin joskus ennen on ollut läheisyyttä. Ei tartte vaatia muuta. Seksi tulee sitten itsekseen. Ei tartte vaimon ottaa paineita.
M62
Eihän se vaimon tarvisi ottaa paineita, mutta jos ottaa niin minkäs sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä M62 tietää nämä jutut kuten monet muutkin asiat sen perusteella mitä olen tältä palstalta lukenut. Osaa antaa naiselleen nautintoa.
Minun mielestä lähinnä toistaa itsestään selvyyksiä. Ne varmaan toimii, jos ei ole isompia ongelmia, mutta tosipaikan tullen ovat vain turhaa lätinää.
Usein M62 ohjeet ovat vain miehille. Yhtään vihjettä siitä mitä naisten tulisi parisuhteen terveen seksielämän eteen tehdä en ole häneltä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
On fakta, että miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, tavalla tai toisella. Väkisin ei saa, eikä sillä muutenkaan tekisi mitään. Miehen pitää saada naisensa tuntenaan itsensä halutuksi ja arvostetuksi. Jos naiselta menee seksihalut voi mies miettiä mikä meni vikaan. Onko omassa tekemisessä tai tekemättä jättämisessä jotain. Onko vaimo oikeasti saanut seksistä tyydytyksen ja sellaista mitä on halunnut. Seksissäkin pätee se, että sitä saa mitä tilaa. Kovin kauaa ei nainen tyydy epätyydyttävään seksiin. Kumman ehdoilla seksiä on harrastettu?
Näkyykö vaimon arvostus ja miehen kiintymys myös arkielämässä. Jos ei niin ei ole hetken päästä seksiäkään. Ja jos joku toinen mies alkaa vaimoa arvostamaan niin ei ole kohta vaimoakaan.
M62
Ei miehelläkää ole mitään automaattista halua naista kohtaan. Se pitää jostain herätä ja siihen voi nainen vaikuttaa paljon ihan itse. Parisuhde ja myös seksi ovat kaksisuuntaisia katuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole miehen taidoista kiinni pitkässä suhteessa. Mies on paras mahollinen ja saan voimakkaita orgasmeja joka kerta hänen kanssaan. Mukavaa on lähes aina kun seksiä harrastetaan ja välillä tajunnanräjäyttävää, mutta kun ei haluta nykyisin kuin kerran kuussa ovulaation aikaan niin minkäs teet. Seksiä on n. 4 krt/kk ja niistä haluan sen yhden kerran kunnolla ja loput annan miehen iloksi.
Nyt oli rehellistä tekstiä. Kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Noudatin M62 neuvoja ja hellittelin vaimoa viikon ajan. Nyt kun on lomapäivä ja pitkä rento aamu, ajattelin, että voisi tärpätä. Onhan edellisestä kerrasta kolme viikkoa ja edellisestä aloitteestani 2 kk. Vaimon vastaus oli tyly "runkkaa, jos panettaa". Kertoi itse runkkaavansa paljon.
Seksiä meillä sen 1x/kk ja aivan täysin vaimon mieltymyksien mukaan.
Kuulostaa niin tutulta. Olisi hienoa nähdä joskus jonkun vastuuttavan myös naista parisuhteen seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä läheisyyttä vai tunteeko vaimo nekin seksin vonkauksena. Meillä oli reilut parikymmentä vuotta sitten tilanne, että vaimolla stressiä ja ilmeusesti masennusta ja torjui kaikki lähentelyni. Puhalsin pelin poikki ja sanoin että minulla on halipula ja että haluan läheisyyttä. Sanoi, että oli kokenut että pakko suostua seksiin jos halaillaan. Ilmoitin, että seksiä on silloin kun itse haluaa, mutta halia pitää. Jos kalu nousee niin osaa se laskeakin itsestään. Saa tehdä aloitteet niin ei ole paineita. Läheisyys palasi samoin vaimon seksihalut. Siitä lähtien on ollut läheisyyttä ja säännöllisesti seksiä jossa hän on ollut myös halukas. Kun tarpeeksi halaa ja on läsnä niin seksihalut syttyy itsestään. Ei tartte enää sängyssä vongata kun se on muutenkin silloin jo myöhäistä.
M62689
Meillä oli sama tilanne ja käytiin sama kestustelu. Ei vain muuttanut mitenkään naisen käytöstä. Edelleen torjui myös läheisyyttä eikä myöskään tehnyt ikinä itse aloitteita seksiin.
Totta kai naisella on myös vastuu ihan yhtä lailla. Miehen on kuitenkin vaikea alkaa vastaamaan naisen puolesta. Mutta oki miten oli, miehen pitää tehdä kaikkensa naisen halujen herättämiseksi. Pitää saada nainen haluamaan seksin haluamista, jos ei muuten niin miehen vuoksi. Useimminten jos nainen rakastaa miestään haluaa myöskin miehensä parasta. Jos näin ei tapahdu ja nainen yksipuolisesti vähentää seksiä, eikä halua edes haluta saati tehdä mitään sen edistämiseksi alkaa suhde olemaam ohi. Turha selittää naisen, että rakastaa miestään tuolla asenteella. Elämä on liian lyhyt kärsimään naisesta joka ei läheisyyttä tarjoa. Joku muu tarjoaa kyllä. Ihan sama toisinpäin jos mies pihtaa, eikä halua muutosta.
M62
Uppia