Miesten aloite seksiin, jos naisella vähäiset halut
Useissa ellei useimmissa parisuhteissa lienee niin, että naiset haluavat seksiä harvemmin kuin miehet. Esim. meillä vaimolle riittää 1 kerta kuukaudessa.
Kaipaisinkin muiden vastaavassa tilanteessa olevien naisten vinkkejä, kannattaako miehen tehdä ollenkaan aloitteita vai olisiko parempi, että nainen saisi tehdä silloin, kun häntä haluttaa?
Omat halut olisi vaikka joka päivä ja jotenkin sellainen normaalin pitkän parisuhteen tavoitetila olisi mielestäni 2-4 kertaa viikossa. Jos kuitenkin lähden tuon mukaan tekemään aloitteita niin saan kokoajan pakit.
Kommentit (50)
Onko teillä läheisyyttä vai tunteeko vaimo nekin seksin vonkauksena. Meillä oli reilut parikymmentä vuotta sitten tilanne, että vaimolla stressiä ja ilmeusesti masennusta ja torjui kaikki lähentelyni. Puhalsin pelin poikki ja sanoin että minulla on halipula ja että haluan läheisyyttä. Sanoi, että oli kokenut että pakko suostua seksiin jos halaillaan. Ilmoitin, että seksiä on silloin kun itse haluaa, mutta halia pitää. Jos kalu nousee niin osaa se laskeakin itsestään. Saa tehdä aloitteet niin ei ole paineita. Läheisyys palasi samoin vaimon seksihalut. Siitä lähtien on ollut läheisyyttä ja säännöllisesti seksiä jossa hän on ollut myös halukas. Kun tarpeeksi halaa ja on läsnä niin seksihalut syttyy itsestään. Ei tartte enää sängyssä vongata kun se on muutenkin silloin jo myöhäistä.
M62689
Vierailija kirjoitti:
Itse samassa tilanteessa aloittajan kanssa. Tein Itselleni uuden vuoden lupauksen etten tee enää ollenkaan aloituksia.
Olemme asiasta keskustelleet, naisen mukaan hänellä on useastikin seksi mielessä mutta harvemmin häneltä sitä irtoaa.
No tämä uuden vuoden lupaus ei kyllä mitenkään paranna tilannetta. Ennemmin etsikää ratkaisua miten naista alkaisi haluttamaan enemmän. Eikä siis mitään että puhutaan asiasta kerran ja luvataan että nyt asia muuttuu, vaan ihan konkreettisia tekoja. Ilman konkretiaa ei mikään oikeasti muutu. Esim. kehutte toisianne joka päivä ainakin kerran ja sanot naisellesi, että hän on hyvän näköinen. Molemmat ostaa toisillensa jonkun seksilelun. Sovitte, että joka viikko torstaina klo 22:00 keskustelette parisuhteen seksistä, näin ei tarvitse kitua sisällään asioita joille ei tahdo tulla tilaisuutta sanoa. Tässäkin keskustelussa asioita on hyvä lähestyä positiivisesta kulmasta.. Esim. olet mielessäni päivittäin ja minua haluttaisi rakastella kanssasi, mutta edelleen minusta tuntuu että meillä ei ole tarpeeksi kanssakäymistä vs. meillä on liian vähän seksiä. Lisäksi sovitte, että joskus harrastatte seksiä siten että siinä ei mennä yhdyntään. Tämä poistaa painetta naiselta.. jne. Tässä nyt pari vinkkiä mitä kannatta harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse samassa tilanteessa aloittajan kanssa. Tein Itselleni uuden vuoden lupauksen etten tee enää ollenkaan aloituksia.
Olemme asiasta keskustelleet, naisen mukaan hänellä on useastikin seksi mielessä mutta harvemmin häneltä sitä irtoaa.No tämä uuden vuoden lupaus ei kyllä mitenkään paranna tilannetta. Ennemmin etsikää ratkaisua miten naista alkaisi haluttamaan enemmän. Eikä siis mitään että puhutaan asiasta kerran ja luvataan että nyt asia muuttuu, vaan ihan konkreettisia tekoja. Ilman konkretiaa ei mikään oikeasti muutu. Esim. kehutte toisianne joka päivä ainakin kerran ja sanot naisellesi, että hän on hyvän näköinen. Molemmat ostaa toisillensa jonkun seksilelun. Sovitte, että joka viikko torstaina klo 22:00 keskustelette parisuhteen seksistä, näin ei tarvitse kitua sisällään asioita joille ei tahdo tulla tilaisuutta sanoa. Tässäkin keskustelussa asioita on hyvä lähestyä positiivisesta kulmasta.. Esim. olet mielessäni päivittäin ja minua haluttaisi rakastella kanssasi, mutta edelleen minusta tuntuu että meillä ei ole tarpeeksi kanssakäymistä vs. meillä on liian vähän seksiä. Lisäksi sovitte, että joskus harrastatte seksiä siten että siinä ei mennä yhdyntään. Tämä poistaa painetta naiselta.. jne. Tässä nyt pari vinkkiä mitä kannatta harkita.
Olipa paskoja vinkkejä. Miksi ei vaan vaihtaisi sellaiseen, joka tykkää seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme asiasta keskustelleet, naisen mukaan hänellä on useastikin seksi mielessä mutta harvemmin häneltä sitä irtoaa.No tämä uuden vuoden lupaus ei kyllä mitenkään paranna tilannetta. Ennemmin etsikää ratkaisua miten naista alkaisi haluttamaan enemmän. Eikä siis mitään että puhutaan asiasta kerran ja luvataan että nyt asia muuttuu, vaan ihan konkreettisia tekoja. Ilman konkretiaa ei mikään oikeasti muutu. Esim. kehutte toisianne joka päivä ainakin kerran ja sanot naisellesi, että hän on hyvän näköinen. Molemmat ostaa toisillensa jonkun seksilelun. Sovitte, että joka viikko torstaina klo 22:00 keskustelette parisuhteen seksistä, näin ei tarvitse kitua sisällään asioita joille ei tahdo tulla tilaisuutta sanoa. Tässäkin keskustelussa asioita on hyvä lähestyä positiivisesta kulmasta.. Esim. olet mielessäni päivittäin ja minua haluttaisi rakastella kanssasi, mutta edelleen minusta tuntuu että meillä ei ole tarpeeksi kanssakäymistä vs. meillä on liian vähän seksiä. Lisäksi sovitte, että joskus harrastatte seksiä siten että siinä ei mennä yhdyntään. Tämä poistaa painetta naiselta.. jne. Tässä nyt pari vinkkiä mitä kannatta harkita.
Höpöpuhetta. Montakin tapausta tiedän että vain vain vaihtamalla on onnistunut. Itse menin joitain vuosia sitten aloite lakkoon. Se oli suuri helpotus kun lopulta ei enää itseäkkään haluttanut. No lopultahan siitä tuli ero kun toinen osapuoli vainoharhaiseksi ja epäileväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. eli siis, tuleeko sinulle suoriutumisongelmia jos hän ei anna sinulle joitain erityishoitoja?
En aivan saa kiinni, mitä tarkoitat erityishoidoilla, mutta jos tarkoitat 100 % lahnailua ilman mitään panostusta toiselta osapuolelta niin kieltäytyisin jo itsekunnioituksen vuoksi. Ei ole ihmisarvoista hommaa puoliväkisin naivalle miehelle eikä sen enempää sille lahnaijallekaan.
Mitä kaikkea vaadit siis?...
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä läheisyyttä vai tunteeko vaimo nekin seksin vonkauksena. Meillä oli reilut parikymmentä vuotta sitten tilanne, että vaimolla stressiä ja ilmeusesti masennusta ja torjui kaikki lähentelyni. Puhalsin pelin poikki ja sanoin että minulla on halipula ja että haluan läheisyyttä. Sanoi, että oli kokenut että pakko suostua seksiin jos halaillaan. Ilmoitin, että seksiä on silloin kun itse haluaa, mutta halia pitää. Jos kalu nousee niin osaa se laskeakin itsestään. Saa tehdä aloitteet niin ei ole paineita. Läheisyys palasi samoin vaimon seksihalut. Siitä lähtien on ollut läheisyyttä ja säännöllisesti seksiä jossa hän on ollut myös halukas. Kun tarpeeksi halaa ja on läsnä niin seksihalut syttyy itsestään. Ei tartte enää sängyssä vongata kun se on muutenkin silloin jo myöhäistä.
M62689
Meillä oli aikanaan muuten sama tilanne, mutta vaimon mielestä aloitteet ei naiselle kuuluneet. Jouduin siis itse tasapainoilemaan sen kanssa, miten paljon uskalsin edes läheisyyteen aloitteita tehdä, koska nekin tulkittiin aloitteiksi seksiin. Niistä sitten vaimo ahdistui kun ei itse halunnut niin paljon. Mikään ei ole sattunut niin kuin läheisyyden torjuminen. Lopputuloksena tunsin itseni hyljeksityksi enkä uskaltanut tehdä aloitteita edes joka kuukausi. Kun seksiä ja läheisyyttä on todella vähän, niin arvaahan sen että yhteys vain heikkeni kunnes katosi kokonaan.
Kun on paljon läheisyyttä ilman pakkoa seksiin ei ole paljoa väliä kumpi aloitteen tekee. Se tulee luonnostaan. Kyllä teilläkin joskus ennen on ollut läheisyyttä. Ei tartte vaatia muuta. Seksi tulee sitten itsekseen. Ei tartte vaimon ottaa paineita.
M62
Kyllä M62 tietää nämä jutut kuten monet muutkin asiat sen perusteella mitä olen tältä palstalta lukenut. Osaa antaa naiselleen nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa paskoja vinkkejä. Miksi ei vaan vaihtaisi sellaiseen, joka tykkää seksistä?
Esimerkiksi siksi, että suhteessa kaikki muut asiat lapsia myöten on ihan kunnossa. Eikö ensin kannata yrittää korjata ja ei onnistu, niin sitten vasta lähteä. Lisäksi asiaa kommentoinut ei ollut vaihtamassa muutenkaan, vaan lopettavansa vain aloitteet, jolloin seksi vähenee ihan varmasti entisestäänkin..
miehenä 19v yhdessä sanon nätisti et tosi veetuttaahan tämä on. käytännössä nainen tekee aloitteen
a ovisten aikaan
b sen reilu 2vk kohtuu jakson aikana jossei oo saanut viikkoon tai on riidelty niin sovintoseksii
meill pienimillään nainteja siis yhdyntä loppuunasti aina sen 3..5 kertaa kuussa.tähän sisältyy kuukautisii ennen oleva ei kiinnosta lähestyä viikko ja noin viikko vajaa vars. kuukautisia.
mua ärsyttää tai vttaa oikeestaan
että yhteisen hynn eteen teen käytännössä minä vain eli järjestän pariuhdejutut pyydän viikottain muistutan et tekis aloitteen pitäs pitsejä jne. miellytän hieron tyydytän kehun vartaloa. toinen ei tee omaaloitteisesti mitään.. no 2 aloitetta kuusssa. lisäksi tuo et jos on puna.aika niin vetäytyy tavoittamattomiin lähes keskustelu ei onnistu. seuraavana päivänä saattaa käydä hipaseen ja nyt mun pitäs olla kiinnostunu haliin tommosen edeltävien päivien käytöksen takia. mieshän ei saa mököttää tai nainen vain pitää kauemmin puutteessa
On fakta, että miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, tavalla tai toisella. Väkisin ei saa, eikä sillä muutenkaan tekisi mitään. Miehen pitää saada naisensa tuntenaan itsensä halutuksi ja arvostetuksi. Jos naiselta menee seksihalut voi mies miettiä mikä meni vikaan. Onko omassa tekemisessä tai tekemättä jättämisessä jotain. Onko vaimo oikeasti saanut seksistä tyydytyksen ja sellaista mitä on halunnut. Seksissäkin pätee se, että sitä saa mitä tilaa. Kovin kauaa ei nainen tyydy epätyydyttävään seksiin. Kumman ehdoilla seksiä on harrastettu?
Näkyykö vaimon arvostus ja miehen kiintymys myös arkielämässä. Jos ei niin ei ole hetken päästä seksiäkään. Ja jos joku toinen mies alkaa vaimoa arvostamaan niin ei ole kohta vaimoakaan.
M62
on tämäkin kirjoitti:
miehenä 19v yhdessä sanon nätisti et tosi veetuttaahan tämä on. käytännössä nainen tekee aloitteen
a ovisten aikaan
b sen reilu 2vk kohtuu jakson aikana jossei oo saanut viikkoon tai on riidelty niin sovintoseksii
meill pienimillään nainteja siis yhdyntä loppuunasti aina sen 3..5 kertaa kuussa.tähän sisältyy kuukautisii ennen oleva ei kiinnosta lähestyä viikko ja noin viikko vajaa vars. kuukautisia.
että yhteisen hynn eteen teen käytännössä minä vain eli järjestän pariuhdejutut pyydän viikottain muistutan et tekis aloitteen pitäs pitsejä jne. miellytän hieron tyydytän kehun vartaloa. toinen ei tee omaaloitteisesti mitään.. no 2 aloitetta kuusssa. lisäksi tuo et jos on puna.aika niin vetäytyy tavoittamattomiin lähes keskustelu ei onnistu. seuraavana päivänä saattaa käydä hipaseen ja nyt mun pitäs olla kiinnostunu haliin tommosen edeltävien päivien käytöksen takia. mieshän ei saa mököttää tai nainen vain pitää kauemmin puutteessa
Meillä on ehkäisyn takia loppunu kuukautiskierto kokonaan eli ei edes ovulaation aiheuttamia haluja ole vaimolla. Olen käytännössä lopettanut aloitteiden tekemisen kokonaan, tyhjän saa pyytämättäkin. Joskus halut käy liiaksi ja joutuu alkaan vonkaamaan. Ja tietysti kaikki spesiaali kuuluu järjestää jos sellaisia tekee mieli. Muuten vaimon spesiaali on, että antaakin takaapäin. Ja tietysti kaikki koskettelu luetaan seksin vonkaamiseksi, josta menee halut ainakin viikoksi. Antaa tietysti säännöllisin väliajoin seksiä, jonka aikana usein tulee mieleen, että jos halut ei olis kovat niin keskeyttäisin. Asia pitäisi hoitaa nopeasti sotkematta, jotta voi jatkaa vaikkapa puhelimen selailua.
Vierailija kirjoitti:
on tämäkin kirjoitti:
a ovisten aikaan
että yhteisen hynn eteen teen käytännössä minä vain eli järjestän pariuhdejutut pyydän viikottain muistutan et tekis aloitteen pitäs pitsejä jne. miellytän hieron tyydytän kehun vartaloa. toinen ei tee omaaloitteisesti mitään.. no 2 aloitetta kuusssa. lisäksi tuo et jos on puna.aika niin vetäytyy tavoittamattomiin lähes keskustelu ei onnistu. seuraavana päivänä saattaa käydä hipaseen ja nyt mun pitäs olla kiinnostunu haliin tommosen edeltävien päivien käytöksen takia. mieshän ei saa mököttää tai nainen vain pitää kauemmin puutteessaMeillä on ehkäisyn takia loppunu kuukautiskierto kokonaan eli ei edes ovulaation aiheuttamia haluja ole vaimolla. Olen käytännössä lopettanut aloitteiden tekemisen kokonaan, tyhjän saa pyytämättäkin. Joskus halut käy liiaksi ja joutuu alkaan vonkaamaan. Ja tietysti kaikki spesiaali kuuluu järjestää jos sellaisia tekee mieli. Muuten vaimon spesiaali on, että antaakin takaapäin. Ja tietysti kaikki koskettelu luetaan seksin vonkaamiseksi, josta menee halut ainakin viikoksi. Antaa tietysti säännöllisin väliajoin seksiä, jonka aikana usein tulee mieleen, että jos halut ei olis kovat niin keskeyttäisin. Asia pitäisi hoitaa nopeasti sotkematta, jotta voi jatkaa vaikkapa puhelimen selailua.
On kyllä jokseenkin jäätävää, kuinka ilmeisen väliinpitämätön puolisosi on siitä tosiasiasta, että useimmat ihmiset kaipaavat säännöllistä seksiä ja pitävät sitä yhtenä parisuhteen peruspilareista. Ylipäätään asenne tarpeitasi tuntuu aika väliinpitämättömältä. Voisin vaikka lyödä vetoa, että samanlainen peli ei vetelisi, jos kyse olisi jostain hänelle tärkeästä. Itsekäs puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Olen haluton nainen. Turha jättää aloitteiden tekemistä minulle, silloin seksiä ei ole. Vaikea sanoa tietysti kenenkään toisen puolesta mikä on hyvä ja mistä teillä kiikastaa. Meillä mies lämmittelee minua usein tarjoamalla hierontaa. Ollaan myös ostettu uusia leluja seksielämää minipuolistamaan. Usein olen vain yksinkertaisesti liian väsynyt seksiin, vaativa työ syö jaksamista ja kotityöt siihen päälle. Usein jään myös ilman tyydytystä, koska seksi loppuu miehen saamiseen, sain minä tai en eli itselleni on kätevämpää hoitaa itse itselleni orkut ilman seksiä ja panostaa nukkumiseen.
Itse olen mastubointimyönteinen ihminen, mutta tuossa tilanteessa katson oman kivasi suorastaan pettämiseksi. Jos olet valinnut miehesi ja et kuitrnkaan halua jakaa edes niitä läges olemattomia haluja miehesi kanssa, niin olet lähinnä miehesi hyväksi käyttäjä. Häpeäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen haluton nainen. Turha jättää aloitteiden tekemistä minulle, silloin seksiä ei ole. Vaikea sanoa tietysti kenenkään toisen puolesta mikä on hyvä ja mistä teillä kiikastaa. Meillä mies lämmittelee minua usein tarjoamalla hierontaa. Ollaan myös ostettu uusia leluja seksielämää minipuolistamaan. Usein olen vain yksinkertaisesti liian väsynyt seksiin, vaativa työ syö jaksamista ja kotityöt siihen päälle. Usein jään myös ilman tyydytystä, koska seksi loppuu miehen saamiseen, sain minä tai en eli itselleni on kätevämpää hoitaa itse itselleni orkut ilman seksiä ja panostaa nukkumiseen.
Itse olen mastubointimyönteinen ihminen, mutta tuossa tilanteessa katson oman kivasi suorastaan pettämiseksi. Jos olet valinnut miehesi ja et kuitrnkaan halua jakaa edes niitä läges olemattomia haluja miehesi kanssa, niin olet lähinnä miehesi hyväksi käyttäjä. Häpeäisit.
Hyvä esimerkki kaksoisstandardeista. Universumissa on yhden käden sormilla laskettava määrä naisia, jotka jakaisivat elää puutteessa ja katsella miestä, joka ei tee aloitteita tai suostu seksiin, mutta runkkaa pois vähät halunsakin. Tuo on sen sijaan ihan tavanomaista meilläkin. Meillä on (vaimon vähäisten halujen vuoksi) seksiä ehkä kerran kuussa, mutta usein vaimo kertoo runkkailleensa. Yhdenlaista vallankäyttöähän tuo on. Usein yrittää "lahjoa" lupauksilla seksistä tekemään yhtä sun toista, mutta kun sitten pitäisi laittaa päivän päätteeksi kortit pöytään niin vain pelkkä kylki kääntyy, vaikka olisi viritelty tunnelmaan viikkotolkulla kukilla, huomioimisella ja kuuntelemisella. On ihan täyttä paskapuhetta, että naisten himokkuus riippuisi muuta kun välillisesti siitä, kuinka paljon heitä paapoo ja kestitsee. Sellainen nainen, joka haluaa seksiä itse, pyytää sitä kyllä sitä vaikka ukko olisi pieruverkkareissa. Keskiverto sovinisti salimake saa naista enemmän kuin kohteliaaksi ja huomioivaksi kasvatettu herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
On fakta, että miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, tavalla tai toisella. Väkisin ei saa, eikä sillä muutenkaan tekisi mitään. Miehen pitää saada naisensa tuntenaan itsensä halutuksi ja arvostetuksi. Jos naiselta menee seksihalut voi mies miettiä mikä meni vikaan. Onko omassa tekemisessä tai tekemättä jättämisessä jotain. Onko vaimo oikeasti saanut seksistä tyydytyksen ja sellaista mitä on halunnut. Seksissäkin pätee se, että sitä saa mitä tilaa. Kovin kauaa ei nainen tyydy epätyydyttävään seksiin. Kumman ehdoilla seksiä on harrastettu?
Näkyykö vaimon arvostus ja miehen kiintymys myös arkielämässä. Jos ei niin ei ole hetken päästä seksiäkään. Ja jos joku toinen mies alkaa vaimoa arvostamaan niin ei ole kohta vaimoakaan.
M62
Mielestäni totta toinen puoli. Yhtälailla miehen pitää saada koettua itsensä halutuksi ja saada nautintoa seksistä (siemensyöksy voi helposti tulla ilman orgasmia, jos suhde ei ole kunnossa).
Ei se ole miehen taidoista kiinni pitkässä suhteessa. Mies on paras mahollinen ja saan voimakkaita orgasmeja joka kerta hänen kanssaan. Mukavaa on lähes aina kun seksiä harrastetaan ja välillä tajunnanräjäyttävää, mutta kun ei haluta nykyisin kuin kerran kuussa ovulaation aikaan niin minkäs teet. Seksiä on n. 4 krt/kk ja niistä haluan sen yhden kerran kunnolla ja loput annan miehen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole miehen taidoista kiinni pitkässä suhteessa. Mies on paras mahollinen ja saan voimakkaita orgasmeja joka kerta hänen kanssaan. Mukavaa on lähes aina kun seksiä harrastetaan ja välillä tajunnanräjäyttävää, mutta kun ei haluta nykyisin kuin kerran kuussa ovulaation aikaan niin minkäs teet. Seksiä on n. 4 krt/kk ja niistä haluan sen yhden kerran kunnolla ja loput annan miehen iloksi.
Ihan sama minulla!
Noudatin M62 neuvoja ja hellittelin vaimoa viikon ajan. Nyt kun on lomapäivä ja pitkä rento aamu, ajattelin, että voisi tärpätä. Onhan edellisestä kerrasta kolme viikkoa ja edellisestä aloitteestani 2 kk. Vaimon vastaus oli tyly "runkkaa, jos panettaa". Kertoi itse runkkaavansa paljon.
Seksiä meillä sen 1x/kk ja aivan täysin vaimon mieltymyksien mukaan.
Olen kylläkin mies ja puolisoni nainen. En ole lemppaamassa naistani sen takia, etten juuri nyt saa mielestäni tarpeeksi seksiä. Mutta pitkällä aikavälillä pitäisi tapahtua jotakin muutostakin.