Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi käyneet ilman meikkiä kaupassa

Vierailija
03.01.2021 |

Mä olen varmaan 20- vuotta sitten

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet täällä lapissa nyt pari viikkoa ja kertaakaan en ole meinannut sen aikana. Kotona pääkaupunkiseudulla meikkasin töihin ja asioille mennessä ehkä kerran pari viikossa, jos viitsin ja muistin. Tykkään kyllä meikata, mutta pärjään oikein hyvin ilmankin.

Saman asenteen olen opettanut myös teinitytöilleni ja he ovatkin hyvin fiksut 17 ja 19 vuotiaat. N46

Kaveripiiri vaikuttaa kuitenkin enemmän.

Vierailija
22/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka meikkaa varta vasten kaupassakäyntiä varten?

Kuka siellä muka katsoo ketään niin tarkkaan, että meikata pitää viimeisen päälle.

Kaupassa kaikki hoitelevat omia ostoksiaan, eivät ne muiden ulkonäköä ehdi katselemaan.

Ja kassa näkee päiviän aikana sellaisen määrän kasvoja ja maksavaia käsiä, ettei se piittaa työnsä keskellä siitä, minkänäköiset ihmiset mitäkin ostavat.

Luuleeko joku olevansa niin erikoinen ja tärkeä ihminen, että juuri häntä kaikki muut kaupassa olijat katselisi?

Minä ainakin katselen muita ihmisiä ihan joka paikassa. Mielestäni ihmiset ovat mielenkiintoisia! Heidän naamansa, hiuksensa, vaatteensa ja olemuksensa ovat kiinnostavia, samoin heidän juttunsa. Olen siis juuri se ihminen, joka löytää juttukaverin lähes joka paikasta minne menee. Katson ja muistan ihmiset. Olen myls asiakaspalvelussa töissä ja siellä on hyväkin, että muistaa ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet täällä lapissa nyt pari viikkoa ja kertaakaan en ole meinannut sen aikana. Kotona pääkaupunkiseudulla meikkasin töihin ja asioille mennessä ehkä kerran pari viikossa, jos viitsin ja muistin. Tykkään kyllä meikata, mutta pärjään oikein hyvin ilmankin.

Saman asenteen olen opettanut myös teinitytöilleni ja he ovatkin hyvin fiksut 17 ja 19 vuotiaat. N46

Kaveripiiri vaikuttaa kuitenkin enemmän.

Ei vaikuta. Esimerkiksi 19 vuotiaan tyttäreni ystäväpiirissä on ihan kaiken näköistä ja muotoista porukka, on goottia, romania, urheilijaa, mallintyötä tekevää ja vaikka mitä. Sama juttu nuoremman ystäväpiirissä. Kaikki nuoret ovat fiksuja ja omia itsejään, ovat olleet jo pienestä pitäen.

Vierailija
24/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien av-mammojen onkin ihan turha meikata. Ei ryhistä mikään maali auta.

Vierailija
25/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien av-mammojen onkin ihan turha meikata. Ei ryhistä mikään maali auta.

Sinäpä sen asian olet kokenut karvaasti. Otan osaa.

Vierailija
26/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin. Meikkaan tosi harvoin.

Vierailija
27/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla. en meikkaa.

Vierailija
28/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. En ole meikannut ainakaan 45 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi