Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi käyneet ilman meikkiä kaupassa

Vierailija
03.01.2021 |

Mä olen varmaan 20- vuotta sitten

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan säännöllisesti kaupassa ilman meikkiä. Mun meikkaus on muutenkin aika kevyttä.

Vierailija
2/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, meikkaan ehkä neljä kertaa vuodessa jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ja melkein aina vapaa-ajalla.

Vierailija
4/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tänään juuri kävin. Harvinaisempaa että käyn meikattuna, koska en jotenkin osaa pitää kaupassakäyntiä sellaisena tapahtumana että varta vasten meikkaisin.

Vierailija
5/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina ilman meikkiä. Jokapaikassa.

Vierailija
6/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v. asti meikannut aina joten vastaan 13vuotiaana :D :D N56

Vierailija
7/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Ja joka kerta sitä ennenkin.

Vierailija
8/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian melkein vuoden ajan. Maski ja hattu päässä, ei meikkiä tarvi.

Vierailija
9/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä nyt maskiaikana ole mitään merkitystä, kukaan ei edes tunnista, jos siis maskia käyttää.

Ite saatan normisti meikata vaikka vkl kaupoille jos ei ole muutakaan tekemistä, tekee vähän sellasen erityisemmän edes kauppareissusta viikonloppuna :D

Vierailija
10/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi kävin. Olen raskaana (rv35) ja aina raskausaikana kaikki hajut oksettaa aivan kamalasti, kuten myös kaikki meikit, joten olen aina koko raskausajan meikittä.

Vierailija
11/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka meikkaa varta vasten kaupassakäyntiä varten?

Kuka siellä muka katsoo ketään niin tarkkaan, että meikata pitää viimeisen päälle.

Kaupassa kaikki hoitelevat omia ostoksiaan, eivät ne muiden ulkonäköä ehdi katselemaan.

Ja kassa näkee päiviän aikana sellaisen määrän kasvoja ja maksavaia käsiä, ettei se piittaa työnsä keskellä siitä, minkänäköiset ihmiset mitäkin ostavat.

Luuleeko joku olevansa niin erikoinen ja tärkeä ihminen, että juuri häntä kaikki muut kaupassa olijat katselisi?

Vierailija
12/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie edes roskia ilman pientä ehostusta.

Vierailija
13/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKUVASTI ! VAIN RUMAT TARVITSEE MEIKKIÄ !!

Vierailija
14/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. No meikkasin, kun sai vielä baareilla, sen muutaman kerran vuodessa kun kävin tai jos oli jotain illanistujaisia isommalla porukalla. Tulee itselle sellainen bilefiilis.

Ja joskus jos töissä on joku tapahtuma tai joutuu yhteistyökumppaneiden kanssa olemaan livenä pidempää aikaa, niin silloin kevyesti meikkivoidetta, ripsaria ja vähän ehkä huulikiiltoa. Mutta ei niitäkään ole tänä vuonna oikein ollut.

Pitää varmaan taas uusia kaikki meikit ilman, että niitä on edes kymmentä kertaa käyttänyt. Ärsyttää, kuitenkin haluan noissa tietyissä tilanteissa meikata.

Vierailija
15/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. En mä käytä arkisin meikkiä. Laitan meikkiä vain jos menen juhliin tai baariin. Ripsaria saatan laittaa joskus muutenkin. En mä jaksa meikata ja työ on fyysisesti raskasta niin en tajua miksi pitäisi sinne hikoilemiseen meikata. 

Vierailija
16/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. En maikkaa kauppareissua varten. Nykyään tulee muutenkin meikattua vain pari kertaa kuukaudessa. Ennen meikkasin lähes joka päivä.

Vierailija
17/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt meikattuna kaupassa.

M40

Vierailija
18/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä. Uutenavuotena olin kyllä katsomassa ilotulitusta ilman silmämeikkiä.

Vierailija
19/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet täällä lapissa nyt pari viikkoa ja kertaakaan en ole meinannut sen aikana. Kotona pääkaupunkiseudulla meikkasin töihin ja asioille mennessä ehkä kerran pari viikossa, jos viitsin ja muistin. Tykkään kyllä meikata, mutta pärjään oikein hyvin ilmankin.

Saman asenteen olen opettanut myös teinitytöilleni ja he ovatkin hyvin fiksut 17 ja 19 vuotiaat. N46

Vierailija
20/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Aina ilman meikkiä kauppaan. Meikki päällä kaupassa viimeksi ehkä viisi vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä