Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko IL jotenkin erityisen sovinistinen lehti? Esim. Norjan onnettomuusuutisointi

Vierailija
03.01.2021 |

"Kateissa on Bjørn-Ivar Jansenin perhe, johon kuuluu miehen lisäksi hänen raskaana oleva Charlot-vaimonsa sekä parin 2-vuotias Alma-tytär."

Aika ummehtunut tapa puhua perheestä miehen kautta.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin meni tämä provo läpi palstamammoihin. Tarkoitukseni oli kokeilla onko täällä oikeasti näin miesvastaisia naisia ja tässähän se nähtiin että kyllä on. En olisi uskonut naisten uskovan aloitukseeni vaan pitävän sitä provona koska eikai kukaan nyt tosissaan usko tuon olevan sovinismia jos perhe mainitaan miehen kautta? Sehän on normaali tapa jota suurin osa käyttää.

Ap

Tämä ei ollut oikea ap.

Ja tuo tapa oli käytössä joskus vuosikymmeniä sitten, ei enää nykyään, paitsi ehkä sinun sovinistisessa kuplassasi?

Ap

Ei sinullakaan sitten parempaa tekemistä ole kuin esiintyä täällä ihmisenä joka et ole. Okei joo, minäkin provosin palstalaisia tällä keskustelunaloituksella, mutta minä nyt sentään myönnän provonneeni. Sinä esität aloittajaa, jotta saisit pidettyä tätä provoa "voimissaan". Lopettaisit jo.

Ps. Olen oikea ap ja haluan ettette kuvittele minun olevan oikeasti sitä mieltä mitä olin aloituksessa. En oikeasti ole niin vainoharhainen ettäkö näkisin sovinismia joka puolella.

Ap

No niin trolli, meneppäs luomaan oma keskustelu äläkä esitä täällä muita ihmisiä.

En esitäkään. Taisi ottaa tämä provo niin koville osalla, että haluavat jatkaa ajatuksen kuvittelua, jonka mukaan aloittaja mukamas kannattaisi miehiä sortavaa "sovinismi on olemassa"-ajattelua. Suomessa sovinismia ei enää ole eikä tuo aloitukseni sisältänyt minkäänlaisia merkkejä sovinismista.

Ap

Vierailija
62/62 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin perhe ei olisi sen Charlotin, perhe on miehen ja hän on perheessä vaimona.

Miksei voi vain sanoa "Kateissa on vielä Charlot ja Bjørn-Ivar Jansen sekä heidän tyttärensä Alma"

Nehän voivat kaikki olla muunsukupuolisia eivätkä mitään sukua toislleen?

Parempi olisi kateissa on vielä 2 Eiffelin tornin kaltaista entiteettia ja yksi pienen Eiffelin tornin kaltainen entiteetti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla